FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
En klaar met de week. Fuck you Wawrinka.
Wat een keuze ook Ad
Haha lekker Paire...weg met die bolle ! Big Grin
Tja, de meeste alternatieven liggen er ook al uit. Heb alleen Zverev en Coric overwogen van de mensen die er nu nog in zitten die ik niet heb.
Zverev-Cilic was echt hoogstaand, wat een dreunen. Zverev gaat hier, helaas voor mij, heel ver komen. Maar goed nog 5 man in de strijd waarvan er 4 underdog (schat kyrgios hoger in dan nadal gezien zijn problemen)
Mooie dag komt eraan. Spannende wedstrijden waarvan er steeds een duidelijke voorkeur is. Wordt het weer middenmoot of eindelijk eens een sprong vooruit
Vandaag inderdaad een mooie dag. zeven nog in het spel waarvan 3 underdogs.
In het meest gunstige geval eindig ik de dag met 6 spelers op plek 3 van de race stand, in het meest ongunstige op plek 74 met nog 1 over...
De eerste uitslag bevalt mij prima, klasse Kei!
Wel verwacht maar blijft kut.
Klasse David, even laten zien wat Milos waard is op gravel
Prima uitslagen vandaag. Jammer dat het leed al geleden is.
Wat een leed vandaag, alles tot nu fout gegaan
Klasse Coric  Hakkuh Easy NID  Cool
Bijna alle gravelweken Paire Fog en Coric gehad. Verloren standaard 1e ronde van nobodys. En staan nu alle 3 weer als een malle te spelen. Zeg het maar dan.
En Thiem heeft een wereldloting maar gaat dan opeens van dimi verliezen hier die de afgelopen weken ook geen pot won. De onvoorspelbaarheid is top maar als manager om gek van te worden.
Haha, maar nu is het weer totale onzin. Wat een week...
(11-05-2017, 07:08 PM)centre court Wrote: [ -> ]En Thiem heeft een wereldloting maar gaat dan opeens van dimi verliezen hier die de afgelopen weken ook geen pot won. De onvoorspelbaarheid is top maar als manager om gek van te worden.

Thiem verliest?????
Lekker Cuevas en Thiem ! Hakkuh Hakkuh
(11-05-2017, 06:30 PM)centre court Wrote: [ -> ]Bijna alle gravelweken Paire Fog en Coric gehad. Verloren standaard 1e ronde van nobodys. En staan nu alle 3 weer als een malle te spelen. Zeg het maar dan.

Veel onzin

Fognini heeft na de deadline geen partij gewonnen...
En Paire won van goede vriend bolle jan, maar die raakt ook al tijden geen pepernoot.
Paire ligt er ook alweer uit tegen must-pick Cuevas

En tja, als je über must-pick Coric niet kiest, dan ben je niet erg in vorm Wink
Uber mustpick Coric heb ik week in week uit gehad en telkens verloor ie meteen. 
Stond zaterdag 6-2 5-3 achter tegen ene Lopez Perez en verloor kansloos van Kuku op zondag. Lekker in vorm dus. En nu dit weer. Niet normaal. 

Over vorm gesproken. Voor Zverev had je geen plek? Wordt een duur foutje.
Coric heb ik ook al die weken gehad.
Ik had 180 punten natuurlijk ook niet verwacht.

Zverev lang over getwijfeld. Maar de weken na toernooiwinst waren bij hem tot nu toe bagger.
En dan 3 potten waarin hij achterstond in de hth... wordt inderdaad een dure.
hopelijk is hij zaterdag moe.
pfff Alles pakt goed uit behalve de belangrijkste....Nadal presteert wel gewoon
Vandaag is Zverev - Cuevas een sleutelpartij. Zverev moet gewipt worden....
Hoe kan je nou zeggen dat een LL een mustpick is. Je kiest die gast voor misschien 45 punten.

Hup Pablito!
Als Thiem maar wint van Coric
Djokovic WO Nishikori.
Niet zo heel boeiend, maar toch.
(12-05-2017, 12:09 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Djokovic WO Nishikori.
Niet zo heel boeiend, maar toch.

niet zo heel boeiend?

Dit is echt om gek van te worden met die Jap
Dat weet je van tevoren, die gast is niet fit genoeg. gebeurt zeker 5-6x per jaar dit.
Die neem ik nooit meer. Best of 5 kan ie niet aan over 2 weken en de toernooien daaronder wordt ie nooit rendabel.
Nu wel hoor, die Djoko.
Pages: 1 2 3 4