FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Haha, wat een megachoke. Lijkt wel een jochie van 18.
(05-06-2017, 11:58 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Hehe, ik neem aan dat Kooltje het sarcastisch bedoelde.
Ik denk dat je de managers hier flink onderschat. Doe eerst maar eens structureel mee in de top, dan praten we verder.

Aha.

Als je op de ondergrond stand kijkt en dan sorteert op gravel, dan sta ik op plek 11. Sinds gravel heb ik het spel een beetje door. :-)

Goed gespeeld Stan!
Gelukkig ook wel genoeg goede momenten om nog te hopen op die finale. De loting is natuurlijk nog steeds prima.
Voorlopig heeft ie nog geen set verloren ad. Ben beducht op Cilic maar in principe moet ie die op gravel kunnen hebben.
Klopt, maar ook niet echt tegenstand gehad. En wat ik van hem heb gezien was maar bij vlagen de Wawrinka van twee jaar geleden. Maar de wetenschap dat ie dat zomaar tevoorschijn kan toveren, geeft hoop voor se partij tegen Murray. Cilic moet ie ook met de vorm van vandaag nog kunnen hebben.
Wat een spanning Ad
Lol, Thiem-Djoko op Lenglen en die 7 games voor Carreno op PC.
Hopen dat woz-ostapenko een gevecht van 2,5-3 uur wordt..
wie komen volgens jullie in de finale?
Ik denk WaW - Raf.
Murray-Nadal
Murray Nadal
Kan niet kiezen tussen Murray en Waw, momenteel compleet 50-50 voor mij.
Als ik moet kiezen, dan toch maar Murray-Nadal.
Nou dat wordt niks van Djoko-Thiem zien met een Woz on fire en het pokkeweer hier (files)

Hup Thiem!
Woz van 5-0 naar 5-4 Shy
Mooi, die regen. Rek het maar zolang mogelijk.
Zeggen net op RG Radio dat de heren waarschijnlijk niet gaan spelen vandaag. De dames kunnen wellicht om 19.15 uur nog de baan op.
NOS begrijpt het en kiest voor Djoko-Thiem.
En dan spelen ineens Djoko en Nadal om 11 uur sochtends op een GS. 

Mijn aanmoedigingen gaan naar deze 2 toppers vandaag.
Hup Domi! De break is al te pakken.
Er staat erg veel wind.
Thiem zo slecht of Djoko zo goed?
Hup Novak, hup Pablo (maar ook Rafael)

grappig dat Pablo niet een opslag game heeft gewonnen, maar wel 2x gebroken.
Djokovic verspeelt een 4-2 en 2 sp bij 5-4...
Dat is dan weer jammer.
Chokovic?
Hop, dat is 1!
Dit wordt een marathon...
Carreno is verstandig en houdt het voor gezien.
180 punten te veel.
Die Nadal, cadeau na cadeau

Maar ja Djoko laat het toch afweten
Maakt toch niks uit? Die man wint NID dit toernooi, waarschijnlijk zonder setverlies.
Gemengde gevoelens. Het was óf dit team óf de Nickhop variant met Djoko ipv wat subtoppers. Bij winst Thiem is dat een aardige keuze gebleken. 
Maar Thiem is wel heel vaak gekozen. 720 voor hem zou wel heel kut zijn. 
Beter pakt Djoko deze nog in een marathon.
Thiem was vele malen beter begin deze set, maar Djoko komt dichterbij. Afmaken zo graag, Thiem.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8