FTM Forum

Full Version: De rit naar l'Alpe d'Huez
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Alain Gallopin, ploegleider van CSC, tipt zijn renner Carlos Sastre voor de rit van vandaag. "Voor een rit zoals vandaag is Carlos één van de favorieten. Maar hij is niet de enige. Ik denk dat er op de Col d’Izoard veel zal worden aangevallen. Alleen T-Mobile en Rabobank hebben genoeg goede renners om de koers te dicteren. Ik kan me voorstellen dat er een ontsnapping komt met mensen als Sinkewitz en Rasmussen. Als dat gebeurt dan kunnen ze ver komen."

"Landis hoeft niet in de aanval te gaan. Hij kan de andere klassementsrijders volgen. Sastre moet slim rijden en [proberen bij de kopgroep te blijven. Maar hij moet ook niet vergeten dat er na vandaag nog wtee zware etappes volgen."
INmiddels een grote groep vooruit met daarin de bolletjes trui, maar zonder rasmussen
De laatste check was na 60 km. Het verschil was daar 4'00''.
De regenboog gaat het moeilijk krijgen vandaag schat ik...
Bocaloca Wrote:INmiddels een grote groep vooruit met daarin de bolletjes trui, maar zonder rasmussen

denk je nou echt dat rasmussen dat is toegestaan? :|
Tjah hij had ook een mooie springplank kunnen zijn voor menchov op de alp
Waar rijden ze momenteel? In Thialf?

14.29 VALPARTIJ Maxim Iglinski van Milram slaat tegen het asfalt. Een volgwagen moet vol in de remmen om de Kazachstaan niet te scheppen.

14.27 VALPARTIJ Steven de Jongh is gevallen. Hij heeft een nieuwe fets gekregen. Tom Boonen is bij hem.

14.21 Hans Holczer, ploegleider van Gerolsteiner, laat zijn licht schijnen over de etappe van vandaag. "Deze Tour zal het gaan tussen Landis en Mentsjov denk ik. Dat zijn de te kloppen mannen. Rabobank kan vandaag zijn kansen pakken. Ik denk dat ze mogelijkheden zoeken om het team van Landis op te blazen."

14.17 VALPARTIJ Portal komt ten val. Hij stapt weer op. In tegenstelling tot Martinez, die wordt geholpen door de rondedokters.


14.18 De achterstand van het peloton op de top van de Izoard was 6'30''.

14.15 VALPARTIJ In de afmeet is Martinez gevallen. Het is niet bekend of hij gewond is.
Heeft Herbert het al geweten aan de donkere plekken die u daar ziet? Dat zijn plekken waar het asfalt gesmolten is namelijk Xtragaap4de
goa Wrote:Heeft Herbert het al geweten aan de donkere plekken die u daar ziet? Dat zijn plekken waar het asfalt gesmolten is namelijk Xtragaap4de

En die Franse wegwerkers nemen het niet zo nauw met het herstellen van die gaten. Ze gooien er gewoon een hap grint en asfalt in en de auto's drukken het wel aan. Dat het bij koude gaat breken en bij warmte gaat smelten maakt ze niet uit.
OPGAVE Raborenner Bram de Groot is afgevallen. Er zijn nog 155 man in koers.
Boonen ook afgestapt....
Bumme Wrote:
goa Wrote:Heeft Herbert het al geweten aan de donkere plekken die u daar ziet? Dat zijn plekken waar het asfalt gesmolten is namelijk Xtragaap4de

En die Franse wegwerkers nemen het niet zo nauw met het herstellen van die gaten. Ze gooien er gewoon een hap grint en asfalt in en de auto's drukken het wel aan. Dat het bij koude gaat breken en bij warmte gaat smelten maakt ze niet uit.

Dan heeft Herbert de uitdrukking 'franse slag' alweer laten vallen zeker?
Iemand een linkie met de beelden?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nos.nl/gfx/nosstudiosport/evenementen/tour2006/i_live.html">http://www.nos.nl/gfx/nosstudiosport/ev ... _live.html</a><!-- m -->
Pieter Weening brengt Boogerd, Mentsjov en Rasmussen tot aan de voet van de slotklim en daar laten de rabo's zien wat ploegenspel is.
Landis heeft bijna geen ploegmaats over en de gele trui sneuvelt ook op het veld van eer.

Forza Boogerd....... :lol: :razz:
maar wel 15 man 4 minuten voor op de voet op de alpe duez. :roll:
Ik zie vooralsnog helaas geen ploegenspel van de Rabo's Sad
Menchov has just lost contact with Kessler, Kloden, Evans and Landis.
Da's nie goe.
Yep, ziet er niet goed uit.
ook boogerd en rasmussen zien er niet goed meer uit...40 seconden achter op landis nu
Boogerd en Rasmussen zitten bij Menchov?
nee, er achter...
niet veel meer van te zien maar als menchov slim is liet ie zich terugzakken naar boogerd/rasmussen. Zie net wel dat boogerd en rasmussen niet meer bij de gele trui zitten maar weet niet of dat positief is Tongue
Die Livestream vd NOS is bij mij alleen maar aant bufferen :|
boogerd lost bij dessel en astarloza Sad
Ik vrees dat Rasmussen en Menchov er niet veel beter voor staan (rijden).
Ekslem Wrote:Die Livestream vd NOS is bij mij alleen maar aant bufferen :|

beeaaaaam en strepen
Menchov is terecht, blijkt niet zo ver terug gezakt, is inmiddels Evans voorbii en op weg naar Sastre en Leipheimer.
de nieuwe Wrote:Menchov is terecht, blijkt niet zo ver terug gezakt, is inmiddels Evans voorbij.

'in je eigen tempo omhoogrijden, je niet gek laten maken, dan kom je de man met de hamer minder snel tegen'

en tsja, de pyreneeeeeen liggen boogerd naar eigen zeggen beter (vandaar dat hij indertijd in la plagne won... :| )
Pages: 1 2 3