FTM Forum

Full Version: The Eagle has Landed.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ola mensen.

Ben Sander , 23 lentes jong( nog 5 dagen dan)

Ben een Die-Hard Magnox speler en zit nu op jullie forum. :o :lol: :lol: :lol: :lol:
Nou, welkom dan maar... als welkomstkado een avatar

[Image: Michael_Caine_t.jpg]
morpheusdds Wrote:ola mensen.

Ben Sander , 23 lentes jong( nog 5 dagen dan)

Ben een Die-Hard Magnox speler en zit nu op jullie forum. :o :lol: :lol: :lol: :lol:

Icon_evil
morpheusdds Wrote:ola mensen.

Ben Sander , 23 lentes jong( nog 5 dagen dan)

Ben een Die-Hard Magnox speler en zit nu op jullie forum. :o :lol: :lol: :lol: :lol:

Wat is hier voor je te doen dan?
Zullen we dit forum omdopen tot AZC? :waf:
ey morpheus om je spionnenwerk wat makkelijker te maken heb ik je toegang gegeven tot het travian deel Wink
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

Mooi , kan ik eindelijk al de nuttige info ook aan mijn grote Magnox vrienden gaan doorspelen.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

All for the Magnox is hun Motto.
All Fuck the Magnox de mijne
sander, minder babbelen en ga eens een fatsoenlijk leger opbouwen #-o
hahaha!

Moest het ff zo melden Wink

Ben weer bezig met me legertje Wink
Klote elements. Niet 1 keer elements aangevallen, en juist mij moesten ze als eerste hebben. Maar goed, we zijn weer aan het knallen. De komende legertjes zijn voor De Magnox.
wtf is magnox??
MAGNOX is een ouderwets soort kernreactor dat gebruikt kan worden om nucleare wapens te vervaardigen.
Ja maar blijkbaar ook een spel?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://s2.travian.nl">http://s2.travian.nl</a><!-- m -->
OW dat spel heb ik een keer ven gespeeld. Daarna veel te druk gehad en dus geen tijd meer gehad Big Grin.

Wel leuk. RPG en MMORPG vind ik sowieso leuke spellen. Lijkt er wel beetje op.
hehe het is een hele trend op dit forum Wink...volgens mij staat het travian s1 deel open dus kijk maar Wink
AssyriskaFF Wrote:wtf is magnox??

HAHA, soms vergeet je idd dat er ook nog mensen zijn die niet spelen (niet slim maar goed eigen keuze...)

@AssyriskaFF, zullen we alvast een persoonlijke nav afsluiten?? Dan tik ik wat speer en pala's naar je toe :cheers:
Detecteddestiny Wrote:
AssyriskaFF Wrote:wtf is magnox??

HAHA, soms vergeet je idd dat er ook nog mensen zijn die niet spelen (niet slim maar goed eigen keuze...)

@AssyriskaFF, zullen we alvast een persoonlijke nav afsluiten?? Dan tik ik wat speer en pala's naar je toe :cheers:

En ik een zooi bijlen en cata's!