FTM Forum

Full Version: Horrorloting voor PSV: Galatasaray!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Hallo stakkers,

De Champions League staat voor de deur. PSV had niet slechter kunnen loten. Ze zijn namelijk bij de legend killers uit Istanbul ingedeeld. PSV zal nu moeten hopen op een misstap van Liverpool om een kans te maken op de 2e plaats. Het staat namelijk al vast dat de 1e plaats onbereikbaar is.

Galatasaray heeft met Mondragon een keeper van wereldniveau. Maar veel zal hij niet te doen hebben want we hebben grote namen als Rigobert Song, Stjepan Tomas en Tolga Seyhan in de verdediging. Het komt zelden voor dat ze een persoonlijke duel verliezen. Ons middenveld bestaat uit PSV-killer Hasan Sas (ja in eindhoven kennen ze hem nog wel), Sasa Ilic die aan de lopende band scoort, Onze Argentijnse Talent Carrusca en onze nieuwe transfer die 90 minuten sprint Inamoto. Daarnaast hebben we een wonderkind in onze gelederen: Arda Turan. Deze piepjonge speler saat nu al in de belangstelling van vele Europese topteams. Hij heeft dit seizoen al bewezen de nieuwe Gheorge Hagi te gaan worden. Hij komt zijn man 95% van de pogingen voorbij en geeft veel assists en scoort ook zeer regelmatig.
Voorin hebben we natuurlijk onze stier van de Bosporus: Hakan Sukur! Over hem hoef ik niets te zeggen. Het zou praktisch hetzelfde zijn als ik nu Pelé de hemel in zou prijzen. Verder zal onze doelpuntenmachine Ümit Karan waarschijnlijk zijn opwachting maken in het eerste elftal. (voorproefje van wat hij zal laten zien <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=42YQVkcTOUw">http://www.youtube.com/watch?v=42YQVkcTOUw</a><!-- m -->)

Ik wil onze andere 2 superspitsen (ook beide international) niet tekort doen en ook deze voorstellen aan jullie. Zie hier Necati Ates: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Lyai7XLGe_c">http://www.youtube.com/watch?v=Lyai7XLGe_c</a><!-- m --> en Hasan Kabze: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=rFsf5pBTjas">http://www.youtube.com/watch?v=rFsf5pBTjas</a><!-- m -->.

Helaas voor jullie zal het verschil tussen Galatasaray en jullie Nederlandse clubjes erg duidelijk gaan worden. Jullie zullen gras gaan happen, terwijl onze spelers de doelpunten 1 voor 1 erin zullen tikken. Wederom zal GS triomferen. Zowel in Eindhoven als in de hel van Istanbul zal PSV geen kans maken. Eric Gerets zal jullie elftal ontcijferen en vernederen. PSV zal met Liverpool en Bordeaux gaan uitmaken wie er 2e wordt.

You know it is so !
Was er vanavond alweer een loting? Moet niet gekker worden...

Of zou Deniz een Turkse krant lezen die vanwege het tijdverschil een week later uitkomt? Maar het kan natuurlijk ook dat hij niet kan lezen en dat zijn moeder haar voorleesbril kwijt was
jeee , mn 1e ignore SmileSmile
Ik ben vergeten te vermelden dat vragen over de leeuwen uit Istanbul welkom zijn. Wij van de UltrAslan staan er open voor om jullie te informeren over onze superieure club.

You know it is so!
DENIZ Wrote:Ik ben vergeten te vermelden dat vragen over de leeuwen uit Istanbul welkom zijn. Wij van de UltrAslan staan er open voor om jullie te informeren over onze superieure club.

You know it is so!

Wat ben jij nou weer voor 'n malloot. (hehe)
Hey spuit elf is weer wakker....we zullen wel zien DENIZ, kom je ook nog even op het forum als Galatasary laatste in de poule is geworden?
DENIZ Wrote:Hallo stakkers,

Helaas voor jullie zal het verschil tussen Galatasaray en jullie Nederlandse clubjes erg duidelijk gaan worden. Jullie zullen gras gaan happen, terwijl onze spelers de doelpunten 1 voor 1 erin zullen tikken. Wederom zal GS triomferen. Zowel in Eindhoven als in de hel van Istanbul zal PSV geen kans maken. Eric Gerets zal jullie elftal ontcijferen en vernederen.

You know it is so !

En dat zooitje ongeregeld allemaal onder leiding van één Belg...
Vorig jaar waren jouw "Legend Killers"er niet eens bij en sneue stadsgenoot Fenerbache werd met schaamrood op de kaken LAATSTE in de poule achter AC Milan (1e) Schalke (3e) en ja, ja PSV (2e).

Brrrrrrrrrrrr Horror Sad Puke
DENIZ #-o :eeeek: :^o :!:
Slotje, verkeerde forum.. :wink:


Maar wat een ontzettende malloot. Nog steeds heeft hij geen antwoord gegeven op mijn vragen over het EK 2004 en het WK 2006, want


WAAR WAS HET "SUPERIEURE" TURKIJE??????
waf hoe noem je dit? een pre glory hunter?
Toch weer mooi hoe iedereen reageert op die achterlijke sloeber =D>
Treesong Wrote:Toch weer mooi hoe iedereen reageert op die achterlijke sloeber =D>

Ach, het blijft toch familie die grijze wolf....

[Image: z0109.jpg]

Guest

Dacht dat de komkommertijd was afgelopen :-k
Treesong Wrote:Toch weer mooi hoe iedereen reageert op die achterlijke sloeber =D>

Ja, eigenlijk stom. Wegens gebrek aan actualiteit is negeren beter. Maar goed als jouw actualiteit afhangt van het moment waarop de buurman zijn ouwe kranten bij de vuilnisophaal zet, zodat Deniz ook wat te lezen heeft, dan gun je zo'n druif Calimero toch ook wel wat aandacht...
Wat raar dat ie er nu niet over begint dat Galatasaray sowieso Turkije laat beven, dat is allesbehalve zo, laat staan Europa. zijn cluppie heeft 4 wedstrijd gespeeld, 6 punten. 1x gewonnen, 3x gelijk. hulde.

komend weekend moeten ze uit naar 't altijd lastige DENIZlispor. :eeeek:

Die staan laatste overigens, niet zo verwonderlijk met zo'n naam.
Geef liever ff de opstelling voor tegen Bordeaux!
1.Mondragon 2.Tomas 4.Song 5.Orhan 9.Hakan Sukur 18.Ayhan 19.Cihan 22.Sasa Ilic 23.Mehmet 55.Sabri 66.Arda

U vraagt wij draaien.
Hakan Sukur rechtsback, yea right :8:
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Het weekend moet er nog gespeeld worden!
Ekslem Wrote:Hakan Sukur rechtsback, yea right :8:
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Het weekend moet er nog gespeeld worden!

't staat op rugnummer vriend. kan ik 't helpen dat Hakan S. toevallig 9 heeft en dus op die plaats staat. Hakan S. is nog steeds spits en daarom ook gewoon dat nummer. Icon_twisted
66.Arda
dat is een slechte Hakkuh
centre court Wrote:
Ekslem Wrote:Hakan Sukur rechtsback, yea right :8:
Waar haal je deze wijsheid vandaan? Het weekend moet er nog gespeeld worden!

't staat op rugnummer vriend. kan ik 't helpen dat Hakan S. toevallig 9 heeft en dus op die plaats staat. Hakan S. is nog steeds spits en daarom ook gewoon dat nummer. Icon_twisted

pfffffff, zie smiley

Maar geef liever ff antwoord op mijn vraag!
Depor Wrote:waf hoe noem je dit? een pre glory hunter?

ik noem dit een geestig verhaal. wat zal hij een lol hebben als hij dit zit in te typen en dan ook nog serieuze reacties krijgt, zoals die van matadom! cry

frits de veritasser Wrote:jeee , mn 1e ignore

dit kan ik dus niet begrijpen, hij brengt tenminste en beetje leven in de brouwerij.
Quote:Wat raar dat ie er nu niet over begint dat Galatasaray sowieso Turkije laat beven, dat is allesbehalve zo, laat staan Europa. zijn cluppie heeft 4 wedstrijd gespeeld, 6 punten. 1x gewonnen, 3x gelijk. hulde.
Dat is een start waar jouw cluppie voorlopig alleen van kan dromen...
Galatasaray

CL

Jouw cluppie

Dromen
gittermaster Wrote:
Quote:Wat raar dat ie er nu niet over begint dat Galatasaray sowieso Turkije laat beven, dat is allesbehalve zo, laat staan Europa. zijn cluppie heeft 4 wedstrijd gespeeld, 6 punten. 1x gewonnen, 3x gelijk. hulde.
Dat is een start waar jouw cluppie voorlopig alleen van kan dromen...
cry
centre court Wrote:Galatasaray

CL

Jouw cluppie

Dromen

:lol: :lol:
Matador! Wrote:Slotje, verkeerde forum.. :wink:


Maar wat een ontzettende malloot. Nog steeds heeft hij geen antwoord gegeven op mijn vragen over het EK 2004 en het WK 2006, want


WAAR WAS HET "SUPERIEURE" TURKIJE??????

WK

Oude

Koeien

Sloot

Xtragaap4de
Eredivisie

kampioenschap

2 wedstrijden

droom
Ik heb dit topic met open mond gelezen. ik mag die deniz wel :wink:
Heet jij eigenlijk van Gerwen? :wink:
Pages: 1 2