FTM Forum

Full Version: Teams CL-Manager 2006-2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Uhm dus volgens dit toch geen Maicon en Materazzi
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:
Voyou Wrote:@ Ekslem: AEK en Sp. Moskou spelen thuis tegen reeds geplaatste teams dus zo gek is dat niet als opvulling, al zie ik AEK niet opeens zijn 2de CL-overwinning ooit behalen tegen Milan. Shakhtar peerde er tegen Valencia thuis ook 2 in dus wie weet wat ze tegen Roma kunnen.

Milan is nog niet geplaatst en Bayern zal eerste wil worden denk ik. Roam moet, is in vrom, scoort veel en Shaktar krijgt er veel tegen. Zo denk ik erover, maar we zullen zien hoe het uitpakt.

Milan is inderdaad nog niet geplaatst maar als AEK nog boven Milan wil komen zullen ze met 4-0 moeten winnen vanavond en nog van Anderlecht. Verder heb ik de afgelopen jaren al zoveel trainers horen verklaren dat ze ondanks hun plaatsing gewoon hun sportieve plicht willen doen en eerste willen worden waarna een verre uitwedstrijd verloren werd met de B-garnituur dat ik daar niet meer intrap..

Shakhtar - Roma zou idd het verschil kunnen maken deze ronde, maar we zullen het wel zien ja!

Ik heb daarom ook geen Bayern of Milan
Voyou Wrote:Verder heb ik de afgelopen jaren al zoveel trainers horen verklaren dat ze ondanks hun plaatsing gewoon hun sportieve plicht willen doen en eerste willen worden waarna een verre uitwedstrijd verloren werd met de B-garnituur dat ik daar niet meer intrap..
Als ik het me goed herinner viel dat vorig jaar juist erg mee? Al laat mourinho natuurlijk Bremen winnen om Frenk een hak te zetten..... Icon_evil
@ Ekslem: Dus als opvulling een van de tegenstanders Hakkuh Wink (al laat ik ook beide wedstrijden links liggen)

@ voe: met dat scenario hou ik ook rekening ja, het zou me niets verbazen als Mourinho er alles aandoet om Barcelona uit de CL te krijgen.
brazilianen hup hup hup
shaktar-roma idd lastig, roma in vorm en thuis was 4-0, maar die russische/oekraiense ploegen uit en thuis wereld van verschil... ik doe maar niks uit deze match, succes =D>
tietuh Wrote:Probable teams:

Inter Milan - 12-Julio Cesar; 4-Javier Zanetti, 2-Ivan Cordoba, 25-Walter Samuel, 11-Fabio Grosso; 7-Luis Figo, 14-Patrick Vieira 5-Dejan Stankovic, 21-Santiago Solari; 8-Zlatan Ibrahimovic, 18-Hernan Crespo.

Sporting Lisbon - 1- Ricardo, 12-Marco Caneira, 13-Tonel, 4-Polga, 11-Rodrigo Tello, 27-Custodio, 10-Carlos Martins, 28-Joao Moutinho, 18-Nani, 19-Alecsandro, 20-Yannick.


en toch denk ik dat maicon wel speelt :wink:
Nu twijfel ik er weer aan om Crespo te nemen ipv Morientes en Miguel ipv Grosso :letitallout:
Als inter wint is het maar met 1-0 ofzo
ik heb geen inter speler
of je zoekt nog even verder naar een heeeeeeele goedkope verdediger :wink:
Ekslem Wrote:Nu twijfel ik er weer aan om Crespo te nemen ipv Morientes en Miguel ipv Grosso :letitallout:

zit net ook weer te goochelen met crespo. Inter speelt altijd 1-0 tenzij ik een verdediger heb dan wordt t 3-1 of zo.

Maar ja, arsenal achterin is ook zonde want ik denk dat die wel wat goals gaan maken, spelen erg goed laatste tijd geloof ik alleen knallen ze die bal er niet in.....
tietuh Wrote:of je zoekt nog even verder naar een heeeeeeele goedkope verdediger :wink:

jah die staat er bij mij allang in hoor
Bocaloca Wrote:
tietuh Wrote:of je zoekt nog even verder naar een heeeeeeele goedkope verdediger :wink:

jah die staat er bij mij allang in hoor

Op wie doelen jullie?
Ekslem Wrote:
Bocaloca Wrote:
tietuh Wrote:of je zoekt nog even verder naar een heeeeeeele goedkope verdediger :wink:

jah die staat er bij mij allang in hoor

Op wie doelen jullie?
Domi, Didier Olympiakos 3.15M :Big Grin

Of Maicon...? Die al alle 4 Cl wedstrijden speelde, 360 minuten. Grosso heeft minder gespeeld maar was dan ook een wedstrijd egschorst vanwege ROT!
Ekslem Wrote:
Bocaloca Wrote:
tietuh Wrote:of je zoekt nog even verder naar een heeeeeeele goedkope verdediger :wink:

jah die staat er bij mij allang in hoor

Op wie doelen jullie?

Dat zeggen we niet want dan ga jij em ook opstellen en dan breekt ie een uur voor de wedstrijd z'n been
precies haha.....om 1658 zeg ik het ok?
tietuh Wrote:precies haha.....om 1658 zeg ik het ok?

ik om 16.57
Bocaloca Wrote:
tietuh Wrote:precies haha.....om 1658 zeg ik het ok?

ik om 16.57

zit er een r in zijn naam? :lol:
Daar houd ik jullie aan! :razz:
Daar houd ik jullie aan! :razz:
tietuh Wrote:
Bocaloca Wrote:
tietuh Wrote:precies haha.....om 1658 zeg ik het ok?

ik om 16.57

zit er een r in zijn naam? :lol:

:8:
Quim (9.25M)

Plestan, Nicolas (7.55M)
Cordoba, Ivan Ramiro (11.85M)
Ghionea, Sorin (7.95M)
Miguel (11.60M)

Diego (11.05M)
Ronaldinho © (18.10M)
Carvalho, Daniel (8.25M)
Fabregas, Cesc (14.50M)

Wendel (6.10M)
Oliveira, Ricardo (12.90M)

Twijfel alleen nog tussen Fabregas - Ghionea en Clichy - Dica..

Tips, aanmerkingen? Icon_question
4 dezelfde potverdikkie Wink
Is dat Marca.es een beetje betrouwbaar?
Ekslem Wrote:Is dat Marca.es een beetje betrouwbaar?

Undecided
lol, nee dus

Enige bron waar ik iets over Val kan vinden...
wat zie je staan dan?
Alineaciones
Valencia: Cañizares, Miguel, Albiol, Ayala, Curro Torres; Joaquín, Pallardó, Hugo Viana o Baraja, Silva; Villa y Tavano.
slik.....
tavano?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17