FTM Forum

Full Version: Vienna / Basel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Weer door vakantie geen beschikking over mijn optimalisatie algoritme. Vorige keer werd dat een ramp. Maar toch succes allemaal.
Kunnen de evt LL's erbij gezet worden onder de draws?
Schema's zijn geactualiseerd. De overige FQR-verliezers met een top 150 ranking staan onder de draws.
Geen optimaal team dit keer, eerder een willekeurig bij elkaar geklikt zootje. Dit is denk ik de wijze waarop de meeste managers handelen.zou me verbazen als ik hiermee een hoge weeknotering haal. Maar goed een team is beter dan helemaal niets.
Hier een zelfde soort team
Niet tevreden maar ook geen idee hoe het anders zou moeten
Grappig dat Federer de op één na meest gekozen speler is, maar ftm subleague heeft hem nul maal . Teams van buurs en Atlanta lijken met 9 dezelfde het meest op de mijne.verder wat gokjes. Ach wat maakt het uit?
Lol, weer verliest een speler 7-6 3e set die ik er niet uit kon halen voor de deadline.
(23-10-2017, 11:05 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Grappig dat Federer de op één na meest gekozen speler is, maar ftm subleague heeft hem nul maal . Teams van buurs en Atlanta lijken met 9 dezelfde het meest op de mijne.verder wat gokjes. Ach wat maakt het uit?

Ik heb lukraak wat aangeklikt 

Dus geen goed teken voor jou  Wink
Ik zie dat de toppers massaal voor hen kozen die al voor de deadline een ronde verder waren. Laf keuze gedrag, maar wel begrijpelijk. En AdWim, als je niet kunt wijzigen vlak voor de deadline, laat dan de spelers die ervoor spelen links liggen. Dan heb je ook dit probleem niet. Vandaag is voor mij interessant go-go. Ik heb met drie andere managers ingezet op een verassing.....
(24-10-2017, 11:24 AM)rikbetert Wrote: [ -> ]Ik zie dat de toppers massaal voor hen kozen die al voor de deadline een ronde verder waren. Laf keuze gedrag, maar wel begrijpelijk. En AdWim, als je niet kunt wijzigen vlak voor de deadline, laat dan de spelers die ervoor spelen links liggen. Dan heb je ook dit probleem niet. Vandaag is voor mij interessant go-go. Ik heb met drie andere managers ingezet op een verassing.....

Sommige spelers zijn ook al rendabel doordat ze een potje gewonnen hebben. Die moet je gewoon hebben. Dat is niet laf, maar verstandig.
Iemand hier op dit forum noemt die keuze laf. Vind inderdaad verstandige / slimme keuze een betere omschrijving. Ik ga een knock out simulator schrijven, zal die tzt wel laten zien. Ook daar zullen de slimme keuzes uitkomen.
Goed begin Ferrer, man man man. Is ie geblesseerd ofzo?
(24-10-2017, 11:24 AM)rikbetert Wrote: [ -> ]Ik zie dat de toppers massaal voor hen kozen die al voor de deadline een ronde verder waren. Laf keuze gedrag, maar wel begrijpelijk. En AdWim, als je niet kunt wijzigen vlak voor de deadline, laat dan de spelers die ervoor spelen links liggen. Dan heb je ook dit probleem niet. Vandaag is voor mij interessant go-go. Ik heb met drie andere managers ingezet op een verassing.....

Shapovalov verliest van jan en alleman de laatste weken, en Sugita deed het vorige week leuk.
Hij leek me sowieso dik favoriet.
Klasse GGL! 
Die kan zomaar eens verder komen dan ronde 2

Ook Zverev eraf kan zeker geen kwaad
De enige met ggl in de top 50

Vamos
Querrey 0 of 300. Mist alvast 2 mps waarvan 1 op eigen service.
Serveer het uit nou dan
Ongekend. Zoveel kansen, zoveel mps, zo vaak een grote voorsprong. Out.
Zit ik met Sugita maar heb uiteindelijk alsnog een betere 1e dag dan de meesten.
Bah 2/6 erdoor hopen op pella
Pella mist 7/8 sp, waaronder 4/5 op eigen service
Querrey toch wel een grote smet op een verder prima eerste ronde
Vandaag ging een stuk beter. 5/6 er al door en nog een sprankeljte hoop voor Simon voor 6/6. Maar verder een prima dag!
Alle laffe keuzes worden opgeruimd. Zo blijft de schade van Sugita maar op max 90 punten. Nu moet er gescoord gaan worden met Zverev en Godfin.
Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap Schwartzman Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap
Benneteau zou mooi zijn maar delpo mag ook.
Tsonga overleeft een Mp. Houdt dat Kraai dan op kop aan het begin van de laatste normale week? Undecided
Jij hebt Edmund toch?
Buurs houdt onze race nog spannend met dat gemazzel met Fucsovics en Edmund.
Maar ik heb nog Zverev en Goffin in het vuur, dus heb wel vertrouwen dat ik de laatste week met voorsprong in ga.
Goede keuze CC met Edmund...slecht dat ik hem niet heb.
Pages: 1 2