FTM Forum

Full Version: Eindstand CTM 2017
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Totaalstand:
Jornstars 288
Stille 285,5
Centre Court 269
Peter Beense 263,5
Mitch 242
Donflexie 238
DaanvL 172,5
NickHop27 169,5
Scholten 166

Eindstand 4e periode:
Centre Court 93
Stille 88
Jornstars 86
Peter Beense 76
Donflexie 67
Mitch 62
Scholten 20

Indeling van de periodes:
- De 1e periode is 12 weken en loopt t/m week 12: winnaar Centre Court
- De 2e periode is 12 weken en loopt t/m week 24: winnaar Scholten
- De 3e periode is 12 weken en loopt t/m week 36: winnaar Peter Beense
- De 4e periode is 11 weken en loopt t/m week 47: winnaar Centre Court

Verdeling prijzengeld:
Jornstars: € 40,-
Stille: € 20,-
Centre Court: € 15,-
Scholten: € 7,50
Peter Beense: € 7,50

Jornstars, van harte met de overwinning in het eindklassement !! Eusa_clap
Feli Jornstars. 

Bedankt voor de vlekkeloze organisatie mitch!

Tot volgend jaar.
Feli Jornstars Eusa_clap
Jorn nogmaals gefeliciteerd en natuurlijk ook de andere winnaars. Zojuist heb ik de prijzen uitgekeerd.
Mitch hartstikke bedankt voor de organisatie. Echt top!!!!
Jornstars gefeliciteerd! Steady seizoen gedraaid. Stille, wat moet jij balen  Wink Mitch bedankt voor de geweldige organisatie volgend jaar zeker weer mee.

De vraag die ik elk jaar stel: moeten we nog iets aanpassen aan de regels of is dit simpelweg de beste formule?
Afgelopen donderdag gaf ik mezelf nog maar een kleine kans. Nog slechts 2 spelers over en Stille had met Bhambri een mooie troef om 4 punten te pakken. Ik mag niet klagen, want werkelijk alle uitslagen in het laatste CTM weekend waren gunstig voor mij.

Bedankt allemaal voor de felicitaties.
Mijn geheim: elke week een team maken en de deadline dus niet vergeten. Daardoor bleef er maar 1 concurrent over Wink

De andere winnaars ook gefeliciteerd! De organisatie van Mitch was inderdaad weer top. Wat mij betreft hoeft er niks veranderd te worden.
(27-11-2017, 02:07 PM)Jornstars Wrote: [ -> ]Mijn geheim: elke week een team maken en de deadline dus niet vergeten. Daardoor bleef er maar 1 concurrent over Wink

Hmmm, het is mij ook gelukt om elke week een team te maken, waarom was ik dan geen concurrent Confused Huh
Een publiek geheim dat heel moeilijk is te realiseren, Jornstars  Smile
(27-11-2017, 02:51 PM)Mitch Wrote: [ -> ]
(27-11-2017, 02:07 PM)Jornstars Wrote: [ -> ]Mijn geheim: elke week een team maken en de deadline dus niet vergeten. Daardoor bleef er maar 1 concurrent over Wink

Hmmm, het is mij ook gelukt om elke week een team te maken, waarom was ik dan geen concurrent Confused Huh

Omdat je nooit een concurrent bent geweest.

2015: 9e plaats voor Mitch
2016 8e plaats voor Mitch

Dus we zien jou meer als sponsor/organisator dan concurrent Big Grin

Met de 5e plaats dit jaar heb je veel progressie gemaakt. Ga zo door! jou tijd komt nog wel Mitch Wink
Zijn jullie in 2010 gestart met CTM of bestaat het nog langer?

Winnaars:
2010 Stille?
2011 Scholten
2012 Stille
2013 Scholten
2014 Centre Court
2015 Jornstars
2016 Nickhop
2017 Jornstars
Jornstars gefeliciteerd! Mitch bedankt voor de organisatie! Ik speel volgend jaar ook graag weer mee.
Ik denk 2010 idd. Vanwaar dat vraagteken bij Stille?  Cool
Ja in 2010 won ik hem. Toen nog veel meer deelnemers.
Ja..?