FTM Forum

Full Version: LTM info 2018
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
31 december start het nieuwe seizoen weer. LTM kan natuurlijk niet ontbreken.

Teams mogen weer per PM naar mij worden gestuurd. Net als vorig jaar mag er een week voor Wimbledon 2x gewisseld
worden. Deze moet in dezelfde categorie staan als de speler die je eruit wilt halen.

De categorieën zijn als volgt:
001-002 1 speler (ratio x 1)
003-016 2 spelers (ratio x 2) van Djokovic en Murray mag er maximaal maar 1 gekozen worden !!!
017-030 2 spelers (ratio x 3)
031-050 2 spelers (ratio x 4)
051-100 3 spelers (ratio x 5)
101-??? 2 spelers (ratio x 6)

De actuele rankings van de top 300:
http://www.atpworldtour.com/en/rankings/singles

Toernooien die meetellen: 250, 500, 1000 en de 4 GS.

De uiterlijke inleverdatum is zaterdag 30 december 23.59 uur.

Succes !!

En iedereen fijne feestdagen !!!
Inschrijvingen ontvangen van:
- Buurs
- Kuiper
- Centre Court
- GAE
- Rhubarb
- Kooltje
- Mitch
- Atlanta
- Overdune
- Mist
- Stille
Komt eraan hoor, moet er alleen ff tijd voor vinden te maken. Beginnen we maandag ook weer aan CTM?
Ten opzichte van dit jaar missen nog de inschrijvingen van NickHop27, Mac, Scholten en Jornstars.
En vaste forumgangers of deelnemers aan CTM Ad Wim, Kraai, Peter Beense, DaanvL, Donflexie??
Deze is gratis he Wink
Oeps! Heb mijn team gestuurd, maar te laat is te laat, dus als ik niet meer mee kan doen dan heb ik er alle begrip voor.

Het darten vanavond (Van Gerwen tegen Cross) was ongelooflijk spannend. Hopelijk veel tenniswedstrijden dit jaar ook. Ik heb er zin in!
Mitch mag het zeggen maar lijkt mij geen probleem Jorn
Ik heb ook darten zitten kijken, toen naar bed en zojuist alle aanmeldingen verwerkt. Heb eigenlijk niet naar de tijd gekeken... Je staat er dus gewoon bij Smile
Top! Succes mannen
Interessant. Geen Djoko hier, vertrouw die elleboog voor geen meter. In 101-oneindig was het wel lastig. Kokkinakis heeft volgens mij nog maar 1 of 2 PR. Op laatst vervangen door Jarry en Bhambri. Ik verwacht wel wat van Jarry in de Zuid Amerikaanse gravelswing. Leo Mayer is de supertroef.
shit sorry helemaal vergeten Sad