FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Sao Paulo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Lol, Stille zonder RBA. Dan kun je echt beter stoppen.
Voorlopig sta ik nog dik 400 punten op je voor vriend.

Stille 6775 punten
Ad 6370 punten

Als je Dimitrov hebt kan je niet iedereen willekeurig aan klikken he....

Ad zonder Donaldson, je zal hem niet hebben....
Waarom is 'oz' geen deel van de forum subleague? En waarom staat er nog een Stille in die niet meer meedoet?
Lijkt me zowiezo handig om alle spelers die al een jaar niet hebben gespeeld te verwijderen ofzo.
(01-03-2018, 03:32 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Waarom is 'oz' geen deel van de forum subleague? En waarom staat er nog een Stille in die niet meer meedoet?
Lijkt me zowiezo handig om alle spelers die al een jaar niet hebben gespeeld te verwijderen ofzo.

Goed plan. Stille out, oz in. En inactieve deelnemers ook out. Kunnen er altijd weer in als ze willen.
Gaat die Jaziri hier nu de HF halen?
nee hoor vrees niet, Tsitsipas gaat even orde op zaken stellen.
Wat laat die Haase hier een kans liggen zeg
Wél Jaziri. Na de uitschakeling van dimi mag dat ook best. Bijna niemand heeft hem EN dat is goed voor RBA zullen we maar zeggen.
Tsitsipas had 45 meer dan begroot, maar kohlschreiber 45 minder. Samen quitte dus goede keuzes.
Ik ben met mijn team uitgegaan van 1760 punten. En sta inmiddels door vroegtijdige uitschakelingen van Dzumhur en Tennys op een eindscore van 1535 als iedereen verder doet wat ik verwachtte. Er kan meer bijkomen door met name RBA en iedereen die nog niet is uitgeschakeld er kan ook nog een hoop af....
Die Jaziri. Zul je zien dat Donskoy er ook nog bij komt
Sugita is wel een misser zo. Uiteraard wel overwogen, maar was nog niet bepaald in vorm dit jaar.
Het was hij of Struff en ben voor de laatste gegaan door zijn easy r1.
Pouille herstelt het al

Pella geeft het weer even weg
Prima Pouille!!
Jarry!
(01-03-2018, 09:05 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Jarry!

Buursweek
Krajinovic-Dzumhur begint een dure keus te worden.
Die Krajinovic heeft echt bijna niks groots gepresteerd op (outdoor) HC...
monfils stelt me zwaar teleur. Zverev - Potro is erg belangrijk. Nog 1 winst en Zverev is rendabel. En na Potro liggen de 500 punten voor het oprapen.
Hmm, gaat nu toch rap minder.
Anderson die het toernooi wint, kan de week nog mooi maken.
En/of een finale Cuevas-Jarry.
kan nog mooi worden als Zverev het toernooi wint en dubai een finale RBA - Pouille kent, wat beide niet onmogelijk is.
Pouille 500. Anderson Max 300 & Fognini def GGL.

Dan kan ik mijn onderschrift weer bijwerken. One time.
Donaldson je zal hem niet hebben.  Heb die pot gezien gisterenavond, niet normaal goed!!
(02-03-2018, 10:08 AM)Stille Wrote: [ -> ]Donaldson je zal hem niet hebben.  Heb die pot gezien gisterenavond, niet normaal goed!!

Lucky pick
Ik zie dat alle boekmakers de kansen voor Zverev en del Potro even groot inschatten....
Maar mijn Duitse collega is ervan overtuigd dat Zverev gaat winnen. :-D
Ik ga uit van Zverev-Anderson en geef Anderson dan zeker 40% kans.
In Dubai zal Pouille nu wel verliezen, die zit me al weken dwars. RBA is NID en 50-50 in de finale.
In Sao Paolo ga ik uit van Cuevas-Ramos, zou prima zijn.
rain delay in Dubai   Huh  Het regent daar toch nooit?
Van de week heeft het ook geregent
Nu wel back to back die pouille

Dure nederlaag van Khachanov.
Pouille laat zich ff gek maken einde 2e set.
Kraj wilde stoppen vanwege regen, Pouille 5-3 afmaken.
Ging te gehaast. Nu alles weer open, verdomme
Cuevas gaat hier iedereen oprollen en 250 punten grijpen
niks te beginnen tegen een ad week
(02-03-2018, 05:55 PM)Stille Wrote: [ -> ]Cuevas gaat hier iedereen oprollen en 250 punten grijpen

Zo voorbarig altijd. Kantelpuntje op komst?!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7