FTM Forum

Full Version: Miami [TMS]
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Fijn dat carreno ‘m er nog even uitsleept. 
Zeer belangrijk dat vnv potro nog 1x gas geeft.
Prima Carreno.
Nu Isner vanavond nog even voor een topweek.
Wat een pot vanavond. Het is of rond plek 26 staan, of rond plek 33 uitkomen.
Vamos Delpo!
hup delpo.
aaaaaaahhhhh hier eindigt mijn miami.nul over...
Klasse John, zondag afmaken.
Mooie keuze Ad...Alvast feli met toernooiwinst Isner  Eusa_clap
Mooie keuze maar wel erg afhankelijk van de geluksfactor

Even als mijn Zverev overigens
Zverev-Isner. Was daar eens om gekomen 1,5 week geleden. Was je direct opgenomen.
lol altijd lekker, 6 van de 8 kwartfinalisten en dan geen enkele finalist
(30-03-2018, 10:40 PM)Kraai Wrote: [ -> ]Mooie keuze Ad...Alvast feli met toernooiwinst Isner  Eusa_clap

Schrijf hem maar op dan.
Ik geloof er niet in.
Kom op Zverev
Mooi gevecht
Fuck zeg Isner wint
Teleurstellend mede gezien de H2H 
Matige week nu i.p.v. een lekkere
Hop!
Elke pot gedomineerd, lekker John.

Riskante keuze pakt geweldig uit. Nu maar eens vast te zien houden.
Grootste grap van het jaar
Zo inconsequent iemand als Adwim heb ik nog nooit meegemaakt. De vorige keer klagen dat Raonic het ineens wel kan, deze week klagen dat Zverev het ineens kan, altijd keert het geluk tegen hem. En als deze week Isner het ineens kan die notabene pas 1 pot dit jaar gewonnen had is het een briljante, riskante keuze die beloond wordt.
Ik ben het ook lang niet altijd met Buurs eens, maar die heeft in ieder geval niet zo'n selectief perspectief.
Haha, lekker zuur dit. 
Ik zeg nergens dat het een briljante keuze is. Ik zeg zelfs dat het een riskante keuze was, want hij had ook prima van Vesely kunnen winnen. Dus wat is het probleem?
Natuurlijk had ik niet verwacht dat ie zou winnen, maar hij zat in zo'n zwak stuk dat ie wel zo de SF kon halen.
Juist omdat hij iemand is die op TMSs in Amerika juist goed presteert.
Bij Zverev zei ik dat ik hem vorige week had en nipt zijn eerste pot verliest, en nu nipt wint en vervolgens de finale haalt. Zo random is het dus. Daar mag ik toch wel van balen? Wat een gefrustreerde onzin zeg.

En bedankt dat je me nog even wijst op je eigen post uit IW. Dit is precies van toepassing op Isner. En jij komt juist wél met het argument dat Isner nog niks gepresteerd heeft. Wie is er nou inconsequent? 


Quote:Djokovic is een tennisser van zelfs hoger niveau. Die kan er inderdaad ook zomaar ineens staan. Als je hem in Miami niet hebt en hij blijkt ineens te winnen, is het niet sterk om te komen met het argument dat hij dit jaar nog niets gepresteerd heeft. Al kan hij net zo makkelijk in zijn eerste ronde verliezen of voor die tijd afhaken.
Laten we, i.p.v. alle gefrustreerde posts, eens hulde brengen aan Isner.
Eindelijk wint ie eens een groot toernooi, na al die jaren. Prachtig voor die man, zo'n sympathieke gast.
Tranen op de baan, heerlijk. En speelde het beste tennis uit zijn carrière.
Even Cilic, Chung, Potro en Zverev verslaan, en allemaal overtuigend.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8