FTM Forum

Full Version: Monte-Carlo (TMS)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Goat!!!!!
Twijfelt iemand nog aan Nadals graveldominantie?
Haha, wat doe je Kei?
Lol, wat een pot.
Gelukkig wint ie nog, maar lijkt me nu kansloos voor morgen.
Toch weer een buursweek dus
Pfff, wat geeft Gasquet het hier weg
Klasse Zverev...kei moet ook te doen zijn, die zal fysiek wel klaar zijn voor deze week
Prima week als Nadal wint
Prima? Denk dat er weinig weken per jaar zijn waarin je 600 punten pakt op de helft van je concurrenten.
ik heb enorm gefaald. Dit toernooi was erg voorspelbaar en daar heb ik geen (misbruik) van gemaakt.
De vooraf beoogde finale Nadal - Zverev, lijkt er te komen. Verder zijn de toppers ook ver gekomen. Hopelijk is dit een blauwdruk voor barcelona.
Wat een week weer. Na Miami nu zelfs beide finalisten. Al is het dit keer minder bijzonder.
Maar daardoor niet minder goed voor de stand.
Wel jammer dat nu volgende week wél iedereen Nadal heeft. Easy points.
Lekker Rafa. Top week.
(17-04-2018, 08:21 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ben wel benieuwd naar de beweegredenen van top 10-managers als TT en Atlanta om Nadal niet te nemen.
Zo duur is ie niet. Denken jullie dat ie niet wint? Wie gaat hem verslaan? Wat vonden jullie goede alternatieven?

Ik had overigens vrijwel exact het team van TT gehad als ik Nadal niet had genomen (met uiteraard wel Schwartz), maar dat kwam voor mij echt niet uit.

Zelfs Buurs met Nadal, lol.

Ben hier nog steeds benieuwd naar, ook al heeft het weinig zin meer. Dure fout geweest.
Pages: 1 2 3 4 5 6