FTM Forum

Full Version: Rome TMS 2018
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Verzoek: zouden de overgebleven qualis vanavond al kiesbaar gemaakt kunnen worden?

Wat een week wordt dit trouwens...
Vooraf dacht ik aan wawrinka, maar nu niet meer....

Succes allen.
Nou ik denk dat deze week de verschillen wat groter zullen worden.

Wat is er eigenlijk met Haggie aan de hand? Slaat hij net als Federer het gravel seizoen over?
Behoorlijk moeilijke puzzel deze keer. Toch maar weer Nadal, al heb ik wel serieus over een buursteam vol paupers nagedacht.
Voor mij een flinke gokweek met veel underdogs in hun 1e ronde

Hopelijk niet teveel gegokt
Ik heb deze keer een team gemaakt uit de 'losse pols'. Wat heeft het voor zin om een uur te puzzelen als het daarna toch totaal anders gaat.
Mijn grote gok is Jarry. Mocht hij langs Schwartzman geraken kan hij een eindje komen. Berettini was om het bedrag kloppend te maken....

Dure jongens Nadal en Potro. Die laatste krijgt nog met Coric (of Tsitsipas) te maken in de 2de ronde, kijken hoe dat uitpakt....
Ik dacht toch dat Nadal minder zou worden gekozen, na zijn optreden vorige week....
Jarry is vanaf donderdag te bewonderen op de Melkhuisje Masters, samen met Haase en Garcia-Lopez. Dus die spelers heb ik niet genomen.
(14-05-2018, 10:42 AM)rhubarb Wrote: [ -> ]Jarry is vanaf donderdag te bewonderen op de Melkhuisje Masters, samen met Haase en Garcia-Lopez. Dus die spelers heb ik niet genomen.

Misschien kan Schwarzman de plaats van Jarry innemen in Hilversum??

Wat dom gepland, ze gaan er dus al vanuit dat deze 3 spelers er donderdag al uit liggen.
Als enige in de top 10 met coric. Troef!
Carreno, gasquet, zverev en Bedene zsm eruit
(14-05-2018, 11:03 AM)rikbetert Wrote: [ -> ]
(14-05-2018, 10:42 AM)rhubarb Wrote: [ -> ]Jarry is vanaf donderdag te bewonderen op de Melkhuisje Masters, samen met Haase en Garcia-Lopez. Dus die spelers heb ik niet genomen.

Misschien kan Schwarzman de plaats van Jarry innemen in Hilversum??

Wat dom gepland, ze gaan er dus al vanuit dat deze 3 spelers er donderdag al uit liggen.

Als ze er nog in zitten dan gaan ze natuurlijk niet naar Hilversum. Die hebben hun vervangerslijstje al klaar.
(14-05-2018, 11:12 AM)centre court Wrote: [ -> ]Carreno, gasquet, zverev en Bedene zsm eruit

Nou Carreno en Bedene werken niet echt mee aan je plannetje.

Goede zo Bedene!
(14-05-2018, 11:58 AM)rikbetert Wrote: [ -> ]
(14-05-2018, 11:12 AM)centre court Wrote: [ -> ]Carreno, gasquet, zverev en Bedene zsm eruit

Nou Carreno en Bedene werken niet echt mee aan je plannetje.

Goede zo Bedene!

Vanaf 5-1 heeft Müller ong elke game bps gehad waarvan enkele malen meerdere. Zelfs 0-40 bij 5-4. Pakt er alleen te weinig. 

Ze hoeven er ook niet nu uit. Maar bedene wel de volgende ronde en Carreno in R3. Uiterlijk.
Nog geen verassingen tot nu toe.

Nu spelen K-K, C-C en D-D.

Hup Kohl!
Goed gedaan Kohl. Pfff door het oog van de naald....
Tot dusver gaat het prima.
Ga Door berrettini!
H2H zegt blijkbaar tegenwoordig ook niks meer  Sad
DelBonis 3-0 tegen Ramos Vinolas en Gasquet 5-0 tegen Paire ....... FU
Tijden veranderen kraai.
 Een goede dag alle drie door waarvan 1 onderhond.
Nu al bijltjesdag 

Gegokt en verloren
De Italianen putten zeker voordeel uit het thuis spelen 2 zijn tegen de verwachting in al Door en Fog zal ook wel volgen.
(14-05-2018, 07:39 PM)Kraai Wrote: [ -> ]H2H zegt blijkbaar tegenwoordig ook niks meer  Sad
DelBonis 3-0 tegen Ramos Vinolas en Gasquet 5-0 tegen Paire ....... FU

Dit dus. Daardoor middelmatige dag.
Gelukkig verliezen er ook veel alternatieven, zoals Cuevas en Tiafoe.
En zijn Bedene, Djoko en Nishi wel gewoon door.
Zat (weer) te hannessen met mijn laatste 2300.
Keuze was Tiafoe en Coric, of Bedene en Gasquet, Of Carreno. Benieuwd of dat wat uit gaat maken.
Omdat in de 2de ronde de winnaar van Coric - Tsitsipas tegen Ueberhund Portro moet, heb ik voor de laatste gekozen en de eerste 2 links laten liggen. Kijken hoe dat morgen uitpakt.
Heerlijk weer vandaag en morgen in Rome. Hopelijk kunnen ze wat wedstrijden afwerken.
Bah. Ik zie de hele tijd de begintijd van de eerste partijen met 5 minuten opschuiven. Kunnen ze zo slecht voorspellen wanneer de regen stopt?

Hopelijk kunnen ze inderdaad wat afwerken vandaag en morgen. Flower
Dat wordt donderdag 2x spelen en vrijdag ook 2x als de voorspellingen zijn zoals ik op twitter lees. Volgens mij hebben alleen Next Gen en Centrale licht, alle andere banen niet.
Dat betekent dan ook geen Haase, GGL en Jarry in Hilversum.

Jammer.
Positief is dat ik de dag met alle 9 spelers eindig Tongue
Volgens mij gaat het nu zo beginnen!
Als ze eenmaal beginnen gaan ze er denk ik niet zo snel af. Zware banen!
Mooi goed zo Basil! Eerste pot van de dag winnend afgesloten. Eusa_clap 

Zodadelijk begint mijn gokje Jarry* - Schwarzman.
Pages: 1 2 3