FTM Forum

Full Version: Geneve / Lyon
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Maar ff een topic openen.

Kan iemand voor FTM het schema van Lyon aanpassen?
Millman doet niet mee, daar staat nu Coria als LL.
Bedankt, is gefixt.
zo klaar. S6 allen

Ik heb een beetje out of the box proberen te denken en ik hoop dat dat positief gaat uitvallen.
Gehannes met laatste geld, daardoor nu Vesely, maar wel tevreden. Focus uiteraard op Genève.
Paar leuke/riskante keuzes met Wawrinka en Fognini, rest basic.
Fognini lijkt me de favoriet, toch? Wawrinka inderdaad vraagteken.
(21-05-2018, 10:03 PM)andre Wrote: [ -> ]Fognini lijkt me de favoriet, toch? Wawrinka inderdaad vraagteken.

Op papier wel ja, maar heeft ook maar 1 goed toernooi gehad recentelijk.
Wawrinka afgelopen 2 jaar gewonnen, maar zeker vraagteken.
Maar met een loting van Donaldson, Tiafoe en Pella zit de SF er wel in.
Wat een verschillen toch nog. Velen voor Ferrer gegaan, die niet best oogt en Gojo die juist wel in vorm is.
Dat is dan ook meteen een van mijn grootste troeven.

Verder weinig Wawrinka en Sandgren. Ik ga voor de bookies met die 2. Maar Sandgren-Basic is een totale coinflip. Op zich maar voor 25 punten, maar je weet het nooit.
jij hannest altijd met je laatste geld Wim. Daar zou je dus software kunnen gebruiken die je keuzes optimaliseert ;-)

Van de 12 meestgekozen in de sterkste subleague, heb ik er 11. De 2 overig zijn ook vaak gekozen. Dan kan ik per definitie geen slecht team hebben.
Dat werkt inderdaad enorm...
Waarom zo weinig voor Chung, zie ik iets over het hoofd......
(21-05-2018, 10:09 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Dat werkt inderdaad enorm...

hahaha, maar dan hoef je zelf niet te hannessen. Nu zit je met Vesely.
(21-05-2018, 10:10 PM)kuiper Wrote: [ -> ]Waarom zo weinig voor Chung, zie ik iets over het hoofd......

In Madrid 2 games tegen Haase...
(21-05-2018, 10:18 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(21-05-2018, 10:10 PM)kuiper Wrote: [ -> ]Waarom zo weinig voor Chung, zie ik iets over het hoofd......

In Madrid 2 games tegen Haase...

Tja, dan kan een keer. Ik zie hem eerlijk gezegd wel de finale halen.
Maar we zullen zien, kan tegen Simon al mis gaan natuurlijk.
Hij was geblesseerd. Daarna ook Rome overgeslagen, dan gaan bij mij de seinen op rood. Ook nog behoorlijk duur.
Hee Buurs en kooltjes, jullie hebben met 12 dezelfde het team dat het meeste op het mijne lijkt. Ik kan dus zeggen dat ik een buurs-achtig team heb :-D
Gegaan voor de kwalitatief betere spelers boven de jongens die al een wedstrijd gewonnen hebben. 

Johnson Ramos Fog en Ferrer dus mijn troeven. 

Daarvoor heb ik oa Tiafoe Sandgren Norrie Albot laten liggen. 
Waw Donaldson en Gojo niet overwogen.
Het was sowieso een week om te kiezen en niet twee jongens uit R2 tegen elkaar te nemen.

Voor Ferrer en Wawrinka geldt ongeveer hetzelfde. Beiden kwalitatief in staat om de finale te halen, maar beiden net pas weer terug. En dan heeft Ferrer een veel moeilijkere loting.

En ik weet niet of Ramos momenteel kwalitatief beter is dan Tiafoe...
Kuku helaas over het hoofd gezien, die had ik natuurlijk moeten hebben ipv Vesely.
Daar gaat die ramos al. Fucso gewoon 3-5 op gravel dit jaar.
haha die Ramos. Heeft zeker niet zo een zin.

Kukushkin uitstekend!  Die haalt nog wel een ronde.

Kom op sousa.
(22-05-2018, 01:01 PM)centre court Wrote: [ -> ]Daar gaat die ramos al. Fucso gewoon 3-5 op gravel dit jaar.

Kukushkin ook.
Die neem je ook op basis van loting natuurlijk
Wie schiet die Sousa een keer dood
Sousa zak hooi Icon_cry
Mis anders 2 mps Vesely...
Ferrer begint ook al goed...
Ongelooflijk, die Vesely. Hoe kun je zo 2 tbs verkloten?!

Wat een kansen, schema ligt open. Maar goed, Gojo kan een hoop goed maken.
Haha Vesely stilled!! Dat mensen zich er nog zo boos om kunnen worden.
(21-05-2018, 10:52 PM)centre court Wrote: [ -> ]Gegaan voor de kwalitatief betere spelers boven de jongens die al een wedstrijd gewonnen hebben. 

Johnson Ramos Fog en Ferrer dus mijn troeven. 

Daarvoor heb ik oa Tiafoe Sandgren Norrie Albot laten liggen. 
Waw Donaldson en Gojo niet overwogen.

De buursteams gaan het goed doen deze week. 

Eigenlijk ook stom, met zoveel ervaring, om in zo’n week niet gewoon iedereen aan te klikken die al door is.
Zoals altijd zal een mix de juiste tactiek zijn in zo'n week. Buurs heeft ook gewoon Ferrer.
Het is een kwestie van de juiste keuzes tussen laf en risico. 

In mijn ogen was Gojo met zijn vorm tegen een onzekere, net vader geworden Ferrer een logische keuze. 
Logischer dan Donaldson tegen Wawrinka bijvoorbeeld. Maar we gaan het zien, het ligt iig flink open.

Zuur van Vesely, dan lag ik op koers voor echte klappen.

Eerst Wawrinka maar eens winnen zo.
Pages: 1 2