FTM Forum

Full Version: Roland Garros
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Loting om 19.00 uur live op Eurosport (TV)
Wat wordt er eigenlijk nog geloot? Het gaat toch op basis van ATP ranking?
(24-05-2018, 04:55 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Wat wordt er eigenlijk nog geloot? Het gaat toch op basis van ATP ranking?

Er zijn 32 geplaatste spelers, de rest (96) wordt verder echt wel in het schema geloot.
En ook de geplaatste spelers worden volgens bepaalde regels over het schema geloot. Zeker nu Djokovic niet zo hoog staat, kan dat heel interessant zijn.
Cakewalk vooral Nadal. Onderste kwart sterk bezet met Zverev, Thiem en Nishikori. Haase - Goffin en Fognini - Andujar zijn leuke eerste rondes!
Ja, leuk voor FTM dus.
(24-05-2018, 07:45 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Cakewalk vooral Nadal. Onderste kwart sterk bezet met Zverev, Thiem en Nishikori. Haase - Goffin en Fognini - Andujar zijn leuke eerste rondes!

Je vergeet Coric-Kohl.
En niet te vergeten Norrie - Gojowczyk
16 potjes al op zondag. Ideaal voor Buurs.
zo klaar met mijn team. Wellicht is Goffin - Haase nog klaar voor de deadline, hoogstwaarschijnlijk wel.
Hup Robin, vecht voor volk en vaderland!
Haase is zich weer lekker aan het misdragen. Wat een lul is het toch.
Waar deed hij nou moeilijk over? Te donker voor hem?
Zat al hele set 3 te zeiken over publiek. Daarna werd het duisternis, al om 2030u. En ging ie uiteindelijk een blessure faken om te rekken. Te triest.
Helaas een saai toernooi. Hele top 3 met vrijwel hetzelfde team.
Atlanta en Buurs zonder Zverev, logisch ook.
Mijn enige keuze was Nishikori/Edmund of een aantal kleintjes.
Had wel graag Delbonis gehad door zijn h2h met Carreno, en Cecchinato, maar dat paste nu niet.
Dus hopelijk komen die 2 niet zo ver, hup Carreno.
(27-05-2018, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Mijn enige keuze was Nishikori/Edmund of een aantal kleintjes.
Had wel graag Delbonis gehad door zijn h2h met Carreno, en Cecchinato, maar dat paste nu niet.
Dus hopelijk komen die 2 niet zo ver, hup Carreno.

Alles wat ad zegt. Niet toevallig hetzelfde team dus ook. 
Gevoelsmatig dus graag Edmund Delbonis Albot Cecc Eruit. 

Aantal managers die iets verder weg staan met Thiem ipv zverev. Hele logische keuze. Kun je goed mee forceren.
(27-05-2018, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Mijn enige keuze was Nishikori/Edmund of een aantal kleintjes.
Had wel graag Delbonis gehad door zijn h2h met Carreno, en Cecchinato, maar dat paste nu niet.
Dus hopelijk komen die 2 niet zo ver, hup Carreno.

Delbonis en Cecchinato zijn nauwelijks gekozen, dan maakt het toch niet meer uit hoe ver ze komen (zolang de tegenstanders ook niet van belang zijn)?
(27-05-2018, 10:12 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(27-05-2018, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Mijn enige keuze was Nishikori/Edmund of een aantal kleintjes.
Had wel graag Delbonis gehad door zijn h2h met Carreno, en Cecchinato, maar dat paste nu niet.
Dus hopelijk komen die 2 niet zo ver, hup Carreno.

Alles wat ad zegt. Niet toevallig hetzelfde team dus ook. 
Gevoelsmatig dus graag Edmund Delbonis Albot Cecc Eruit. 

Aantal managers die iets verder weg staan met Thiem ipv zverev. Hele logische keuze. Kun je goed mee forceren.

Inderdaad, met Berettini, Andreozzi, Klizan en Moutet zul je nooit een grote klapper maken. Al vind ik Zverev de duidelijke favoriet in de onderste helft.
(27-05-2018, 10:19 PM)andre Wrote: [ -> ]
(27-05-2018, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Mijn enige keuze was Nishikori/Edmund of een aantal kleintjes.
Had wel graag Delbonis gehad door zijn h2h met Carreno, en Cecchinato, maar dat paste nu niet.
Dus hopelijk komen die 2 niet zo ver, hup Carreno.

Delbonis en Cecchinato zijn nauwelijks gekozen, dan maakt het toch niet meer uit hoe ver ze komen (zolang de tegenstanders ook niet van belang zijn)?

Wel aangezien ik om 21:58 beiden nog had. Dat vind ik altijd het belangrijkste, mijn eigen keuzes.
(27-05-2018, 10:21 PM)andre Wrote: [ -> ]
(27-05-2018, 10:12 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(27-05-2018, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Mijn enige keuze was Nishikori/Edmund of een aantal kleintjes.
Had wel graag Delbonis gehad door zijn h2h met Carreno, en Cecchinato, maar dat paste nu niet.
Dus hopelijk komen die 2 niet zo ver, hup Carreno.

Alles wat ad zegt. Niet toevallig hetzelfde team dus ook. 
Gevoelsmatig dus graag Edmund Delbonis Albot Cecc Eruit. 

Aantal managers die iets verder weg staan met Thiem ipv zverev. Hele logische keuze. Kun je goed mee forceren.

Inderdaad, met Berettini, Andreozzi, Klizan en Moutet zul je nooit een grote klapper maken. Al vind ik Zverev de duidelijke favoriet in de onderste helft.

Die hoef ik dan ook niet te maken hier. En je kunt daarmee iig ook nooit verliezen. Dat kun je met Thiem wel als ie van de Griek of Nishikori verliest. Ik geloof gewoon niet dat Thiem de vorm en kracht gaat vinden om verder dan de QF te komen.
Ik ben in mijn anaalyse uitgegaan van HF : Nadal - Cilic en Djokovic - Zverev.

Verder had ik de keuze tussen Goffin en een paar kleinere. Maar die zouden uiteindelijk hetzelfde aantal punten gaan scoren. Dus maar, voor de groep kleinere gegaan. Verder hoop ik dat Shapo het haalt tot Nadal en Coric wint van Schwarzman als hij eraan toe komt en eerst nog van kohl wint.
Nadal en Zverev aangehouden maar wel met de wat minder vaak gekozen Fognini en Ramos. Beide onvoorspelbaar maar een kwartfinale zeker niet onmogelijk in goede doen
Saaie RG, dan alle focus maar op zweeler team. Heb ik Ostapenko in mijn team, wat een pokkewijf!
Klasse start Cecchinato! Bduh
De eerste ronde kraker Norrie-Gojowzick is begonnen!
De bookies denken Gojo, maar ik geef Norrie een goeie kans.
Hopsakeeee Norrie. Kennelijk was de week ervoor toch een tikkie te zwaar voor Gojo.
Trungelliti goed bezig.
Buursweek in de maak met Cecchinato?
Nu gaat het er echt om: hup Borna!!!
(28-05-2018, 01:11 PM)andre Wrote: [ -> ]Trungelliti goed bezig.

Prachtig verhaal is dat.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8