FTM Forum

Full Version: St. Petersburg / Metz
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
klein weekje...
150 punten inlopen op buurs zou mooi zijn deze week.
Dat is ook mijn streven voor deze week.   Big Grin 

Succes allen. Voorlopig team klaar, straks de puntjes op de spreekwoordelijke i zetten na de eerste wedstrijden.
Volgens mij zijn er een aantal qualifiers die ook binnen de top 150 vallen, die zich nu aan het plaatsen zijn die niet verkiesbaar zijn....
thx admin.
team klaar NUL over.... :-D
Nog snel even Zverev eruit gehaald voor Paire.
hahah ik heb juist Maden erin gedaan.
Buurs met Shapo en RBA, riskant...

Pouille mijn absolute troef, gokje.
hee Wim, ik zie dat je medvedev en khachanov hebt. Die heb ik bewust vermeden ivm een davis cup weekend.

Paire zit bij mij nog in de ban ivm zijn schertsvertoning in Washington.
Dat was in Rusland, best of 3, en t/m zaterdag. Heel wat anders dan Shapo bijv.
(17-09-2018, 10:29 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Dat was in Rusland, best of 3, en t/m zaterdag. Heel wat anders dan Shapo bijv.

Oh shit dat heb ik dan weer gemist. Ik zie het 5 setter tegen Haase op zaterdag....
Ach het gaat toch nergens meer over. Beetje experimentern en ik hoop op 150 in te lopen op buurs. Dat zal Tsitsipas dan moeten gaan doen....
(17-09-2018, 10:02 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Buurs met Shapo en RBA, riskant...

Pouille mijn absolute troef, gokje.

Pouille heb ik ook

Eigenlijk ongewone keuzes voor mij  Big Grin

Ik blijf de aanval kiezen om verder uit te lopen
En als je dan ziet wie je mist...
Word je zenuwachtig?
Wie mis ik?

Tsonga/Rublev/khachanov?
(18-09-2018, 08:15 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]En als je dan ziet wie je mist...
Word je zenuwachtig?

Juist niet.
Het maakt me op dit moment weinig uit op welke plek ik eindig, gek genoeg.

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik Nadal bijvoorbeeld kies en een aantal duurdere spelers bij kleine poeptoernooien.

Ik ga in ieder geval niet vol in de verdediging.
Ik ben bijna de enige met Khachanov. Lekker. Als ie waw pakt is ie topfavoriet daar. En tegen waw lijkt ie me gewoon favoriet.
(18-09-2018, 08:44 AM)buurs Wrote: [ -> ]Wie mis ik?

Tsonga/Rublev/khachanov?

Simon en Khachanov sowieso, maar had toch zeker ook wel Tsonga, Youzhny en Medvedev bij jou verwacht.
Heb ik iets gemist? Is Tsonga direct weer topfit of is het gewoon zijn eerste toernooi en terecht dat ik hem niet genomen heb?
(18-09-2018, 09:40 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(18-09-2018, 08:44 AM)buurs Wrote: [ -> ]Wie mis ik?

Tsonga/Rublev/khachanov?

Simon en Khachanov sowieso, maar had toch zeker ook wel Tsonga, Youzhny en Medvedev bij jou verwacht.

Simon heeft geen eenvoudige loting en staat 8-0 achter tegen Gasquet.

Khachanov 50-50 tegen Wawrinka.
En kost al ruim 1600 euro.... moet het nog zien of hij minimaal de finale haalt.

Tsonga en Youzhny had ik eerst wel, maar verwacht bij beide max 20 punten.

Medvedev te duur voor zijn loting vind ik.

Ben benieuwd.
(18-09-2018, 09:45 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Heb ik iets gemist? Is Tsonga direct weer topfit of is het gewoon zijn eerste toernooi en terecht dat ik hem niet genomen heb?

Dat zal blijken.  Wink
Hij heeft het toernooi al wel 3x gewonnen, maar ja... in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
Simon is toch easy 45, en dan een verre van zekere Gasquet. 
Simon ook vaak goed hier, daar kijk je toch naar?

Rest kan ik inkomen. Wordt waarschijnlijk sowieso weer een rare week.
(17-09-2018, 10:50 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]
(17-09-2018, 10:29 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Dat was in Rusland, best of 3, en t/m zaterdag. Heel wat anders dan Shapo bijv.

Oh shit dat heb ik dan weer gemist. Ik zie het 5 setter tegen Haase op zaterdag....
Ach het gaat toch nergens meer over. Beetje experimentern en ik hoop op 150 in te lopen op buurs. Dat zal Tsitsipas dan moeten gaan doen....

Top 10 is toch een mooi doel?
Tomic eruit, rublev eruit en bagdatis komt niet opdagen.... Begint al weer lekker.
Zoon heeft Struff en Humbert...   grrr....
Prima uitslagen. Opvuller Tomic kan ik mee leven.
0 uit 4. Seizoen gaat als een nachtkaars uit.
Tsonga zag ik goed maar de rest niet pffff
Geen topdag, maar goed genoeg.
vandaag moeten 7 van mijn mannen aan de bak. Hopen dat het niet zo dramatisch wordt als gisteren...
Istomin 4-1 voor en sp tegen de veel gekozen Kuku, maar helaas...
Pages: 1 2 3