FTM Forum

Full Version: Beijing / Tokyo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
haha nou vertel....
bbqforum.nl   ;-)
Gasquet 5-2 in de h2h voor tegen Kyrgios. Allez Richard.
(04-10-2018, 11:49 AM)centre court Wrote: [ -> ]Gasquet 5-2 in de h2h voor tegen Kyrgios. Allez Richard.

Hij stond ook 8-0 tegen Simon  Wink
Yep daarom had ik Gasquet toen en won natuurlijk Simon. Die pakte uiteindelijk ook 250 punten. Tja...
Mijn joker speelt nu. Basil.
Hup Nikoloz!
Slaat ie nou 2 dfs als ie ongeveer voor de set serveert? 
Cc weekje hoor dit.
Prima Richard. 

Hup troef Jaziri.
uitstekend weg met die Australische Griek.

Hup Joker Nokoloz en straks ook Jaziri.
Uitstekend Nikoloz!!!!! Top gekozen.
Zverev gaat er toch niet af tegen Jaziri?
Ik denk dat hij nog wel gaat winnen.
Hahahaha

Die cc  Idontgetit
Leuk dit. Maar tikt niet echt aan. Bij een finaleplek wordt het leuk.
Gunstig voor mijn joker deze uitslag!
Kom op Struffie!!!

Het zal me niet verbazen als Struff zelf hier meespeelt en het belang inziet van de uitschakeling van Shapovalov.
Echt, dit jaar joh. Vorige week is Shapo mijn troef en verkloot ie mps en wint zijn tegenstander het toernooi.
Nu moet ie verliezen en overleeft ie mp. Ik lach er maar om en hoop maar dat het volgend jaar anders gaat.
Lajovic - Edmund maakt me niet zoveel uit.

Tsitsipas - Nishi wel. ook al heeft iedereen Nishi zou het mij goed uitkomen dat Tsitsipas wordt geelimineerd uit het toernooi.
En eigenlijk maakt die laatste ook niet veel uit.
veel belangrijker is dat mijn Joker (minst gekozen speler uit mijn team) Basiliasvili een ronde verder komt straks, maar de bookies zijn deze keer aan mijn zijde....

En tevens is mijn joker de minst gekozen speler die nog in het toernooi zit. Topkeus!
Gewoon een gelukkige keus dus, anders gezegd.

Kom op Kyle en Nishi!
ja zo kun je het ook noemen....

Een beetje geluk heb je nodig.
Prima, Kyle wint de belangrijkste van vandaag. Nishi wint ook. Gemiddeld weekje veiliggesteld.
(05-10-2018, 11:52 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Gewoon een gelukkige keus dus, anders gezegd.

Nou ik heb bij deze speler ook een stijgende tendens geconstateerd. Winst van een toernooi en vrij ver gekomen in de usopen. Dus helemaal uit de lucht is deze keuze niet komen vallen.

2 breaks voor, het ziet er gunstig uit!
Hup Nikoloz!
Uitstekend Basilashvili!   Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Benieuwd of de mannen die begin van de week zo hoog van de toren bliezen er nog even op terug willen komen of dit een goede week was om te forceren?

Maar waarschijnlijk hanteren ze, met een verlies van een puntje of 500, het principe van “wie geschoren wordt moet stil zitten”. En dat snap ik best.
Med - shapo is een erg belangrijke pot. Nu moet die Canadees er toch echt uit. Hup daniil! Nog belangrijker is dat basil gaat winnen, dan kan het wederom een topweek worden.
nou dit ziet er heel goed uit voor de Rus.
1 uur en 5 minuten. De rus is in vorm! Top nu nog nishi en basil.
Basilashvili maakt er een super week van. Neiner Hakkuh Eusa_clap
@cc volgens mij heb je in het verkeerde onderwerp gepost.
Inderdaad je kan niet uitgaan van de resultaten van de week ervoor. Kan iemand de scores bijwerken  ;-)
Volgens mij klopt er nu iets niet met de stand. Ik had in de scenario berekenaar dit scenario, zijnde mijn ideale scenario, ingevuld en zou dan op week plek 3 komen. Nu sta ik op 38? Goed uiteindelijk zal het wel goed komen. punten kloppen wel allemaal.
Pages: 1 2 3 4 5