FTM Forum

Full Version: CL Woensdag
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zo, Kiev heeft er al 1 om de oren gehad
Geen Nesta en geen 0 voor Kiev, heb je nog meer goed nieuws? :|
JANTJE VENNEGOOR 0-1
Piepo heeft ook weer es gescoord
Kezmania Wrote:JANTJE VENNEGOOR 0-1

Heel mooi. =D>
1-1 Saha, onterechte strafschop

[EB-mode]Saha, die heb ik!!!!![/EB-mode]
Kiev zorgt ook voor minpunten :x
Hier ook Nesta en Kiev verdediging, gelukkig maakt Saha nog wat goed. Lekkere pot Man U-Celtic
Dit is toch echt erg. Gisteren al Zambrotta en nu Nesta als cappie.
:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Ik heb er nu al geen zin meer aan.
Hmmm, wisselend succes. Enerzijds kiev-verdediger, anderzijds Saha en Pipo....
de nieuwe Wrote:Hmmm, wisselend succes. Enerzijds kiev-verdediger, anderzijds Saha en Pipo....

Vooral succes dus......
Lamme Lennie Wrote:
de nieuwe Wrote:Hmmm, wisselend succes. Enerzijds kiev-verdediger, anderzijds Saha en Pipo....

Vooral succes dus......
Kijk, dat mag ik wel: het positieve benadrukken! :lol:
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
de nieuwe Wrote:Hmmm, wisselend succes. Enerzijds kiev-verdediger, anderzijds Saha en Pipo....

Vooral succes dus......
Kijk, dat mag ik wel: het positieve benadrukken! :lol:

LOL, daarom denk ik gewoon dat ik vandaag alleen Saha heb :wink:
Lamme Lennie Wrote:
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
de nieuwe Wrote:Hmmm, wisselend succes. Enerzijds kiev-verdediger, anderzijds Saha en Pipo....

Vooral succes dus......
Kijk, dat mag ik wel: het positieve benadrukken! :lol:

LOL, daarom denk ik gewoon dat ik vandaag alleen Saha heb :wink:
Heb je zoveel spelers te negeren ?
Zoals ik dacht, is de poule met Madrid de poule des doods. Steaua kan wel eens de dark horse van deze CL gaan worden en Lyon is gewoon retegoed.
klote kiev zeg pffffffffffff
tietuh Wrote:klote kiev zeg pffffffffffff

En dat is -3 Icon_evil
kuiper Wrote:Dit is toch echt erg. Gisteren al Zambrotta en nu Nesta als cappie.
:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Ik heb er nu al geen zin meer aan.

Beaam. K..... spel! Icon_evil
Wat is dat Lyonnais toch een vreselijk leuke ploeg!
Ad Wim Wrote:Zoals ik dacht, is de poule met Madrid de poule des doods. Steaua kan wel eens de dark horse van deze CL gaan worden en Lyon is gewoon retegoed.

Vind de poule van Chelsea, Barca en Werder toch ook vrij listig....Werder kan vooral thuis wel eens voor wat verrassende dingen gaan zorgen
Riekki Wrote:
Ad Wim Wrote:Zoals ik dacht, is de poule met Madrid de poule des doods. Steaua kan wel eens de dark horse van deze CL gaan worden en Lyon is gewoon retegoed.

Vind de poule van Chelsea, Barca en Werder toch ook vrij listig....Werder kan vooral thuis wel eens voor wat verrassende dingen gaan zorgen

De poule van Madrid de poule des doods? Barcelona Chelsea Werder komt eerder in aanmerking denk ik...
In die poule zijn er twee duidelijke favorieten om door te gaan, in de poule van Madrid niet. Kiev valt dan nu een beetje tegen, maar is normaliter altijd gevaarlijk. Steaua blijkt wederom een hele sterke ploeg te hebben en Madrid doet het al jaren niet goed in de CL. Lyon gaat door, maar voor die tweede plek wordt het vechten, denk ik. En dat zal in poule A toch niet het geval zijn.
Ad Wim Wrote:In die poule zijn er twee duidelijke favorieten om door te gaan, in de poule van Madrid niet. Kiev valt dan nu een beetje tegen, maar is normaliter altijd gevaarlijk. Steaua blijkt wederom een hele sterke ploeg te hebben en Madrid doet het al jaren niet goed in de CL. Lyon gaat door, maar voor die tweede plek wordt het vechten, denk ik. En dat zal in poule A toch niet het geval zijn.


Pff, Madrid en Lyon gaan met 2 vingers in de neus door
Die noteer ik.
Steaua was super gisteren net zoals Olympique dus Madrid zal echt moeten knokken voor plek 2 en ik denk dat ze dat niet gaan redden.
OL wordt 1e Steau wordt 2e en Madrid 3e.
Ricochan Wrote:Steaua was super gisteren net zoals Olympique dus Madrid zal echt moeten knokken voor plek 2 en ik denk dat ze dat niet gaan redden.
OL wordt 1e Steau wordt 2e en Madrid 3e.
Dat zou behoorlijk verrassend zijn, maar ik zie het toch niet zo gauw gebeuren dat Steaua voor Madrid eindigt.