FTM Forum

Full Version: Wenen - Basel
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Dat er nog niemand een thread voor heeft gemaakt....
Je bent me voor Mitch.

Nou ik hoop dat de partijen klaar zijn voor 22:00 uur.....
Als de deadline nu was zou ik voor Basilashvili gaan. Maar ja als hij verliest neemt niemand hem, als hij wint, iedereen.
Dat bedoel ik dus. 1-0 voor Basil. Die heeft echt een metamorphose ondergaan.
Ongelukkig in de tiebreak. Hup besil
Paar leuke gokjes weer. Dimitrov ging me net iets te ver, maar Fognini, Edmund en Anderson zullen niet door iedereen gekozen zijn. En volgens mij mis ik niet veel.
Altijd risico dat Edmund te vermoeid is, maar met die loting...
deze week me niet heel druk gemaakt.
Wat maakt het allemaal nog uit?
Wel jammer dat gespeeld wordt tijdens de deadline.
Veel jongens die al 2 of 3 weken achter elkaar spelen, daar gaan er zeker een aantal van afzeggen.
Grappig, bijna niemand met Edmund, maar wel veel met Griek.
Terwijl Griek in een moeilijke toernooi zit en net zoveel gespeeld heeft en minder in vorm is.
Mooi, genoeg troeven, zelfs Nishikori. Ik ben tevreden.
ik heb gewoon van de eerste ronde vaak de goeikoopste genomen. Hopen dat goedkoop geen duurkoop blijkt te zijn.
Raonic wint.
Edit: toch niet. Melzer stond op ret., maar ze spelen toch door.
Die nummer 2 gaat er iig wel voor. Of het slimme keuzes zijn, is een tweede, maar hij doet z'n best.
Itt Atlanta, die weer een van de meest veilige teams heeft.
WTF !!!!!!! COPIL mist 5 mp op rij
MP6 is ook weg
MP7 is wel raak. Dacht ff dat de maffia weer had ingezet
(22-10-2018, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Die nummer 2 gaat er iig wel voor. Of het slimme keuzes zijn, is een tweede, maar hij doet z'n best.
Itt Atlanta, die weer een van de meest veilige teams heeft.

Heeft geen zin om in zo'n week volledig te forceren. Ik kan spelers als Cilic en Anderson kopen, maar zelfs bij goed resultaat loop je weinig in. Als ik bij de WTF nog maar binnen shooting distance sta, dat is het belangrijkste.
(22-10-2018, 10:20 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]
(22-10-2018, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Die nummer 2 gaat er iig wel voor. Of het slimme keuzes zijn, is een tweede, maar hij doet z'n best.
Itt Atlanta, die weer een van de meest veilige teams heeft.

Heeft geen zin om in zo'n week volledig te forceren. Ik kan spelers als Cilic en Anderson kopen, maar zelfs bij goed resultaat loop je weinig in. Als ik bij de WTF nog maar binnen shooting distance sta, dat is het belangrijkste.

Shooting distance? Je staat 1900 punten achter.
Anderson was toch prima geweest? Favoriet voor 500 punten.
Geen heel grote gok. Kun je zomaar een hap mee inlopen.
Zo waren er nog een paar. 1 of 2 is al genoeg om iets mee te doen in een week met 500s.

Met jouw achterstand heb je meer dan alleen de WTF nodig.
Hahaha Raonic, jammer dat die partij niet na ze deadline lag.
Wat loop je bij de WTF nog in dan als buurs daar gewoon Djoko en Fed/zve/cilic neemt?
Als je Anderson, Thiem en Isner neemt en die spelen opeens het toernooi van hun leven, haal je zo 1000 in.
Misschien hecht Atalanta wel waarde aan een tweede plaats. Lijkt mij niet geheel onlogisch met enkel nog een theoretisch te overbruggen achterstand. 

Ik heel naïef voor Zverev gegaan. Gewoon omdat ik vind dat hij het kan.
Ik ga voor een aantal gokjes:

oa

- Kwerrie
- Norrie (gok op afzeggen/niet fitte Isner)
Ik zie er wel meer. Gojo, Seppi, Ebden, Khachanov, Monfils.
Allemaal verre van zekere jongens.
En dan neem je geen Herbert en Nishikori die ik wel bij je had verwacht.

Wederom niet het meest verdedigende team dat mogelijk is, leuk hoor.
Nishi, wat ben je aan het doen?!
Klasse, lekker begin!
Omg, norrie mist mega kans op mp eigen service in de Tb  Idontgetit
Lekker Fog, op naar de 180.
Hup filip pak de oude man.
gaat niet echt soepel. Maar ik heb ook veel onderhonden.
Het doet er ook niet veel meer toe. Alleen de top 6 kan Buurs nog voorbij, al zie ik dat niet gebuursen.
Pages: 1 2