FTM Forum

Full Version: FTM 2019 Dubai, Acapulco, Sao Paulo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Dat verbaast me niets. Hup Nando.
Klasse Diere,, op naar titel 2!
Hup Coric!
Coric winnen van berdich is goed voor mijn ltm. Voor ftm maakt het niet uit, alleen gunstig voor ronniev. 
Munar is jammer, Djere is mooi en  pella gaat als een komeet. Federer niet echt overtuigend. Een gemiddelde week.
Wtf Nadal? Verder een nacht die je normaal alleen in films ziet.
Klasse Kyrgios!
Nou Ferrer nog stunten
Verder baal ik dat lui die ik vaak neem maar nu niet het goed doen...
Heerlijk van McDonald en Norrie. En ook van Wawrinka en Minaur.
De mensen met Kyrgios moeten een staatslot kopen.
Redelijke mustpick met eenvoudige eerste ronde en daarna Nadal die na Australië niet meer heeft gespeeld. 
Ok hij redde drie matchpoints en Nadal bracht hem op mp met een dubbele fout. 

Jammer dat Ferrer geblesseerd raakte want hij heeft er echt zin in laatste jaar
Nou nou, mustpick. Net als Tiafoe zeker?
Zijn resultaten waren nog minder dan die van Tiafoe.
Ik snap de keus, maar had ook prima 0 kunnen halen en kan er nu ook prima af tegen Wawrinka.

Je weet dat ie zich voor dit soort potjes wel op kan laden, daarom zou ik hem ook nemen.
Maar hoe het dan gaat... Ook nog 5 bps gemist in de 3e set door Nadal. Echt bizar, zo verliest ie niet vaak.
Je weet ook dat je niet teveel naar mij moet luisteren als je de ranglijst ziet Smile

Tiafoe ook. Ik denk of hij verliest eerste ronde of hij komt minimaal tot de halve finale. Maar nee hoor tweede ronde eruit.
ranglijst.

Moet ik die nog wel posten? Iedereen kan haar redelijk eenvoudig bijhouden?
Mijn week valt of staat met een zo spoedig mogelijke uitschakeling van Federer, het liefst door Fucsovic.

Dubai is al aardig grijs gekleurd. Acapulco is nog vrij groen, maar met spelers die bijna iedereen heeft (mustpicks)

In SP staan vandaag een paar belangrijke potten op het programma.
Graag elke dag een overzicht Rik, is top zo

Bautista 5-7 3e
Berdych 6-7 3e
Munar 6-73e

Kyrgios overleeft 3 MP op rij en wint

Tuurlijk!!! pfff
Allez Gael!
Lachwekkend dit! Ook hij serveerde voor de wedstrijd
Nou toch die punten met pijn en moeite binnen geharkt
Moet morgen wel anders tegen de Griek. Die 300 punten heb ik echt nodig deze week.
Zit allemaal niet tegen dit jaar stilly. Houd dit vast.
Zijn zat dingen die nog tegen zitten maar niet zoals de afgelopen jaren. Dat was echt te bizar wat daar allemaal gebeurde.
Heb alleen in Sao Paulo nog 1 speler over maar dat kan ik compenseren met Millman en Norrie.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Deze bookmarken we even
Haha Stille zijn forumactiviteit is weer inherent aan zijn prestaties  Idontgetit

Hopelijk wint hij, dan wordt het hier weer een ouderwets gekkenhuis met 100 posts over een potje tennis
Dat zal wel meevallen. Meestal kom ik hier alleen maar om te kankeren Shy
Uitstekend Gael!  180, dat is al heel mooi. Hopelijk evenaart hij zijn prestaties uit R'dam.
hopelijk weet Hurkacz er nog een derde set up te peuteren. Ik zie liever de Franse balkunstenaar tegen de pool aantreden dan tegen de griek.
Klasse Clownfils en Tsitsi..eerste finalist al binnen.
Hup Londero, trek die vorm eens door.
Jezus joh, wint een toernooi en verliest dan hier van fucking Dellien? 3 sps gemist ook, zit lekker mee de laatste dagen...
Ruud dan maar. Roger klasse.
Prima Ruud en Dellien. Hup Ramos.
Redelijk bizarre stat:

Nadal in matches that went past 6-6 in the final set since 2016:
L Thiem 6-7 in the 3rd
L Del Potro 6-7 in the 3rd
L Pouille 6-7 in the 5th
L Muller 13-15 in the 5th
L Shapovalov 6-7 in the 3rd
L Djokovic 8-10 in the 5th
W Thiem 7-6 in the 5th
L Kyrgios 6-7 in the 3rd
Pages: 1 2 3 4 5