FTM Forum

Full Version: FTM Miami 2019
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Deadline woensdag 16:00
Thx kooltje. Ben benieuwd hoe populair nole deze week zal zijn.
Als het goed is is mijn versie 2 aangekomen.

Wie weet wanneer de Qualies een plekje krijgen in de loting?
Is dat direct nadat de laatste pot voorbij is?
Vrij vlot, maar sowieso na de deadline.
Bovenin:
Djokovic
Raonic
Kyrgios

Onderin:
Johnson
Norrie
Tsitsipas
Karlovic
Kecmanovic

Nog niet geplaatst:
Albot
Auger
Opelka
Rublev
Tsonga
Harris
Evans
Geleerd van de afgelopen weken.

Boven:
T. Berdych
P. Gojowczyk
M. Kukushkin
M. Raonic
M. Marterer
I. Ivashka
M. Copil
H. Hurkacz
N. Basilashvili
R. Carballes Baena
N. Jarry
N. Kyrgios
T. Sandgren

Onder:
J. Munar
F. Lopez
J. Thompson
A. Bedene
F. Krajinovic
R. Federer
G. Pella
T. Daniel
P. Andujar
M. Kecmanovic

Qualies:
J. Tsonga
A. Rublev
C. Ruud
F. Auger-Aliassime
Bovenin:
Bautista
Kuku
Raonic
Edmund 
Hurkacz
Fucso 
Monfils 
Kyrgios

Onderin:
Johnson
Paire
Norrie
Medvedev
Waw
Krajinovic
Shapo
Eubanks
Karlovic
Kecmanovic

Qualies:
Albot
Auger
Opelka
Rublev
Tsonga
Evans
Alles op Djokovic!
Dit is veel meer zijn toernooi dan IW, maar ik snap jullie overwegingen wel.
Ik was echter van niemand van die halve jongens echt overtuigd.
Hup alle kleintjes! 

In een jaar waarin echt iedereen van iedereen wint maar zo veel mogelijk weggebleven van dure gasten. Dan nemen we aan het eind van de week de schade wel weer op.

Djoko voor 11k waag ik me niet nog eens aan. Ik heb bij hem altijd het gevoel dat als hij matig is(en dat was hij vorige week) dat ie dan ook meerdere weken matig is. 
Federer back to back zie ik niet zo snel meer gebeuren. Zie vorig jaar hier.
Andere dure jongens als zverev Griek Isner etc hebben best potentie maar vind ik ook allen wel erg duur voor hun recente vorm.

Verder vooral veel 800-1500 jongens gekozen. Veelal met bye en een schappelijke loting. Beetje schrapen dus. Complete paupers als Johnson, Paire en Eubanks genomen gezien hun mogelijkheden in de draw en hun prijs. Kunnen er allen ook zomaar in 3 en 3 af. 
Ook nog 6 qualies, die moeten weliswaar nog een potje winnen, maar zijn allen wel leuk in vorm.
Op naar weer een enorme kutweek met:

Djokovic
Raonic
Basilashvili (laatste keer anders black list)
Kyrgios

Khachanov
Schwartzmann
Krajinovic
Humbert
Shapovalov
Karlovic
Kecmanovic

Tsonga
Evans
(20-03-2019, 05:07 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Alles op Djokovic!
Dit is veel meer zijn toernooi dan IW, maar ik snap jullie overwegingen wel.
Ik was echter van niemand van die halve jongens echt overtuigd.

Aangezien het toernooi nu op een andere locatie is en dus ook een iets andere baan, zegt het feit dat dit meer zijn toernooi is dan IW in dit geval niet zoveel als normaal.
Kan me niet voorstellen dat ze opeens onwijs snel HC hebben neergelegd of dat er opeens geen wind meer is. Gaat ook nog om timing, laatste HC toernooi, etc. We gaan het zien.
Djokovic is louter rendabel als hij de finale wint. Die kans is volgens tennisabstract 32%.
Dus er is 68% kans op een miskoop. Dat was mijn redenering.
Plus de deceptie van vorige week ligt nog vers in mijn geheugen.  Ben benieuwd naar buurs team.
Net als cc ook voor kleintjes gegaan. Niet gekeken naar bookies maar vaak de goedkoopste genomen. Bookies hebben 50% goed de laatste tijd dus daar kun je niet van op aan.we zien wel maar laatste wordt ik deze week niet.
Tja, zullen we eens kijken naar de rendabiliteit van al jullie spelers?
En hoe vaak komt het voor dat een fitte topper 2x niet presteert in deze twee toernooien? Precies.
Hierbij de teams. Ik mis DonFlexie

Veel van jullie toch heel wat q's gekozen, ik heb ze maar links laten liggen. Veel te druk programma voor ze. 

Bedankt voor de vele berichten met steun!
Ik heb helaas weinig tijd gehad vandaag.
Heb dus snel aantal spelers aangeklikt...

ben er al 3 of 4 kwijt Idontgetit
En 2 spelers uit mijn team die zich hebben terug getrokken  Idontgetit
Lekker Buurs. Maar we zijn allemaal wat kleintjes kwijt al, hopelijk komen er veel LLs.
Harris en McDonald komen er sowieso in. Evans is de volgende LL.
(20-03-2019, 08:02 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Djokovic is louter rendabel als hij de finale wint. Die kans is volgens tennisabstract 32%.
Dus er is 68% kans op een miskoop. Dat was mijn redenering.

Hoe rendabel zijn Berdych, Kuku en Gojo?
5 man met Monfils, voor die prijs  terwijl ie nog geen week geleden opgaf met zicht op een TMS-finale of zelfs winst. Maar ja, je moet wat met al dat geld he...
Hmm, Opelka tegen Struff is niet heel gunstig, maar op zich wel dat ik Struff er precies voor hem uit heb gegooid.
Auger tegen Ruud (en daarna Fucso) is een goede spot. Albot, Evans en Rublev zitten ook wel aardig.
Helaas geen van allen de topspot tegen Haase of Munar gepakt, maar ben niet ontevreden.
Zoveel onzekerheid voor 45 puntjes of zie ik dat verkeerd ?

Sommige gewoon tegen de 1000 aan qua waarde
Hier de calculator.

En dan te bedenken dat ik lange tijd andreozzi in mijn team had, omdat die gewoon goedkoper was :-(

Update: freeze panes nu aanstaan en rendement per speler. = score/kosten * 100.
Het is wel gokken ja, maar een aantal van hen zijn beter in vorm dan menig geplaatste speler.
En er zaten heel veel goede spots tussen plus altijd veel terugtrekkingen dus ook nog kans op LLs.
We gaan zien hoe het uitpakt, maar geen idee waar ik m'n geld anders in moest steken waar ik ook niet over twijfelde.
Ik had nog een wijziging in de sheet.
Vanmorgen stond Rublev niet ingedeeld, maar nu wel. Tegen mijn Daniel....
(20-03-2019, 10:27 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(20-03-2019, 08:02 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Djokovic is louter rendabel als hij de finale wint. Die kans is volgens tennisabstract 32%.
Dus er is 68% kans op een miskoop. Dat was mijn redenering.

Hoe rendabel zijn Berdych, Kuku en Gojo?

Zie sheet Big Grin
Nog een paar kleine foutjes in de calculator:

Aantal x gekozen kolom staat overal op 13 en 
aantal spelers gekozen door iedere deelnemer ook niet correct.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7