FTM Forum

Full Version: FTM 2019 Estoril / Munchen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Deadline vanavond 22:00

Succes!
Goed werk kool
Top kool, inmiddels heb je versie 2 ontvangen.
in 5 minuten paar namen aangeklikt... net thuis van een lange competitiedag
(28-04-2019, 09:58 PM)buurs Wrote: [ -> ]in 5 minuten paar namen aangeklikt... net thuis van een lange competitiedag

net op tijd Buurs! Wat voor competitie?
golf tegenwoordig
okay.

Dit is mijn lijstje. Weer veel goeikope, dat bevalt me goed.
M. Marterer
C. Garin
M. Klizan
G. Pella
T. Daniel
K. Edmund
G. Andreozzi
D. Goffin
N. Jarry
T. Fritz
R. Opelka
G. Monfils
F. Krajinovic
D. Istomin
T. Monteiro
S. Caruso
A. Popyrin
Ik plaats later vanavond of morgenochtend de teams

Grappig dat mensen er een sport van maken zo kort mogelijk voor de deadline te mailen.
(28-04-2019, 09:58 PM)buurs Wrote: [ -> ]in 5 minuten paar namen aangeklikt... net thuis van een lange competitiedag

Doe je het hele jaar al toch? Werkt prima.
(28-04-2019, 10:03 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Ik plaats later vanavond of morgenochtend de teams

Grappig dat mensen er een sport van maken zo kort mogelijk voor de deadline te mailen.

Living on the edge  Smile
(28-04-2019, 10:03 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Ik plaats later vanavond of morgenochtend de teams

Grappig dat mensen er een sport van maken zo kort mogelijk voor de deadline te mailen.

Prima Kool. Hmm ik doe niet mee met die sport.

Morgen in de lunchpauze heb ik tijd om een schema te maken, dus als het voor die tijd er is is prima.
(28-04-2019, 10:13 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(28-04-2019, 09:58 PM)buurs Wrote: [ -> ]in 5 minuten paar namen aangeklikt... net thuis van een lange competitiedag

Doe je het hele jaar al toch? Werkt prima.

Normaal klik ik in ongeveer 30 minuten een paar namen aan
Hierbij de teams!

Hup Cecchi, Minaur en Monfils o.a.! 

Alleen Stille en Ronnie durven het aan met favoriet Fognini en al helemaal geen vertrouwen in Tsitsipas en Khachanov.
Risicoloos spel is de basis nog voor iedereen met bij sommige 1 speler die het verschil moet maken. 

CC heeft vertrouwen in de qualies en kiest er 6, waar Buurs ze allemaal links laat liggen.
Zou het in deze eeuwig durende buursweken dan deze week goffin-carreno en londero-daniel worden?
de sheet.
Krajinovic out. Cuevas LL en speelt tegen caruso. In de qualies won caruso. 
Meestal wint dan daarna de LL.
Kunnen die gasten tegenwoordig echt geen 2 weken achter elkaar meer spelen?
En iedereen gelooft nu opeens wel in Kohlschreiber, die zich vorige week nog terugtrok met een heupblessure?
Of in Cecc.
Ziek is een teken van topvorm
Precies, ziekte gaat in een paar dagen over.
(29-04-2019, 02:27 PM)centre court Wrote: [ -> ]Krajinovic out. Cuevas LL en speelt tegen caruso. In de qualies won caruso. 
Meestal wint dan daarna de LL.

Precies de reden waarom ik een gokje heb genomen door Cuevas te kiezen....wie weet Cool
Opelka Sousa is een belangrijke pot.
We zijn er weer. 

Sonego voor de wedstrijd geserveerd en 10-8 eraf in 3e set Tb.
Na de weekwinst is deze week al klaar op maandag. Iedere andere keus valt verkeerd
0 uit 3 voor Stillemans haha
ik heb cuevas toegevoegd en krajinovic eruit gewipt.
Prima dag vandaag. 3 uit 3 en verder gunstige uitslagen.

Deze versie is mijn mijn openoffice verwerkt, dus als die niet goed werkt laat het weten, dan doe ik morgen de windows versie.
verder had ik de totaalstand nog niet berekend.
nog even de tussenstand Cool 
Verder had Jornstars 1 teveel betaald voor iemand.

Code:
Rikbeter    16    60
Buurs    14    40
Atlanta    13    40
Jornstars    12    20
CC    15    20
Kraai    12    20
Kooltje    11    20
GAE    12    0
Stille    10    0
Adwim    11    0
Wanneer EN kooltje EN stille dezelfde speleren hebben dan is die eigenlijk bij voorbaat al gedoemd om te verliezen; -) 
Dag begint met een belangrijke partij. Hopen op underdog marterer.
(29-04-2019, 09:11 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]ik heb cuevas toegevoegd en krajinovic eruit gewipt.
Prima dag vandaag. 3 uit 3 en verder gunstige uitslagen.

Deze versie is mijn mijn openoffice verwerkt, dus als die niet goed werkt laat het weten, dan doe ik morgen de windows versie.
verder had ik de totaalstand nog niet berekend.

Verkeerde upload, lijkt me?
Sheet van vorige week.
scherp adwim.

Hier een nieuwe poging.
Pages: 1 2 3