FTM Forum

Full Version: FTM 2019 Wimbledon
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6
Hierbij de sheet
Deadline maandagochtend 11:00

Succes
thx kool, dat is veel tijd, dus verwacht veel versies  ;-)
Mooi op tijd Kool! Eusa_clap
team gaat niet meer wijzigen. Heb ook weer eens een zweeler team gemaakt....
Nou, kom maar door.
Ik heb een vrij standaard team, met een paar geinige gokjes met subtoppers.
Hier zijn de teams!

Opvallende zaken:
Raonic als enige door iedereen gekozen
CC als enige zonder Federer en een geweldig alles of niets team
Ikzelf als enige met Tsitsi en Zverev als mogelijke finalisten bovenin
Buurs scoort hoog in meest random team (was dit opvallend kool? nee.)

Sowieso succes!
Om 1230 heb ik tijd om een sheet te maken.... Kom maar op. 
Ik heb slechts 5 spelers.
Beetje alles of niets spelen. Lang getwijfeld tussen 2 varianten.

1. Djoko Federer Tsonga Evans en Raonic
2. Een team met 25 ''kleintjes'' en dus zonder Djoko en Federer.

Optie 2 gekozen, maar puur omdat ik wat moet forceren. Ik neem aan dat Buurs en andere managers die tevreden zijn met hun plek gewoon optie 1 hebben. Ligt voor de hand.
Optie 2 vol met kleine gasten met potentie, omdat het goede grasspelers zijn of omdat ze te laag staan(goedkoop zijn) voor hun kwaliteiten. Hopen dat één of 2 van die jongens diep kunnen komen. Verder veel schrapers van 400-500 euro die 45 of 90 punten moeten kunnen halen.
Alleen Rikbeter met Djoko? Die had ik niet zien aankomen. Djoko toch ruim favoriet boven Federer imo, maar ja die prijs he.

Een wimbledon lang tegen GOAT zijn. Pittig. 

Wat een spanning!
Even vluchtig bekeken en ik ben de enige met djokovic . Wat ik raar vind als favoriet voor de titel. Zal de eerste week wel onderaan blijven bungelen in de weekscores.
(01-07-2019, 11:00 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Nou, kom maar door.
Ik heb een vrij standaard team, met een paar geinige gokjes met subtoppers.

Waarom blijf je laf spelen?
Dit is het toernooi om risico te nemen.
(01-07-2019, 11:09 AM)buurs Wrote: [ -> ]
(01-07-2019, 11:00 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Nou, kom maar door.
Ik heb een vrij standaard team, met een paar geinige gokjes met subtoppers.

Waarom blijf je laf spelen?
Dit is het toernooi om risico te nemen.

Helemaal niet, juist niet, met een heel duidelijke finale op papier.
Overigens heb ik meerdere, duurdere jongens die door heel weinig gekozen zijn.
(01-07-2019, 11:09 AM)buurs Wrote: [ -> ]
(01-07-2019, 11:00 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Nou, kom maar door.
Ik heb een vrij standaard team, met een paar geinige gokjes met subtoppers.

Waarom blijf je laf spelen?
Dit is het toernooi om risico te nemen.
Vraag ik mij inderdaad ook af, bij wel meer
(01-07-2019, 11:06 AM)centre court Wrote: [ -> ]Alleen Rikbeter met Djoko? Die had ik niet zien aankomen. Djoko toch ruim favoriet boven Federer imo, maar ja die prijs he.

Een wimbledon lang tegen GOAT zijn. Pittig. 

Wat een spanning!

0 voorbereiding gehad en inderdaad megaduur. Daar moest je zoveel mustpicks voor laten liggen.
(01-07-2019, 11:18 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(01-07-2019, 11:09 AM)buurs Wrote: [ -> ]
(01-07-2019, 11:00 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Nou, kom maar door.
Ik heb een vrij standaard team, met een paar geinige gokjes met subtoppers.

Waarom blijf je laf spelen?
Dit is het toernooi om risico te nemen.

Helemaal niet, juist niet, met een heel duidelijke finale op papier.

Daarom juist, ideaal moment voor alles of niks.
(01-07-2019, 11:03 AM)centre court Wrote: [ -> ]Beetje alles of niets spelen. Lang getwijfeld tussen 2 varianten.

1. Djoko Federer Tsonga Evans en Raonic
2. Een team met 25 ''kleintjes'' en dus zonder Djoko en Federer.

Optie 2 gekozen, maar puur omdat ik wat moet forceren. Ik neem aan dat Buurs en andere managers die tevreden zijn met hun plek gewoon optie 1 hebben. Ligt voor de hand.
Optie 2 vol met kleine gasten met potentie, omdat het goede grasspelers zijn of omdat ze te laag staan(goedkoop zijn) voor hun kwaliteiten. Hopen dat één of 2 van die jongens diep kunnen komen. Verder veel schrapers van 400-500 euro die 45 of 90 punten moeten kunnen halen.

Dan moet je altijd optie 1 kiezen, als je alles of niks wilt spelen. Je weet dat buurs hier nooit Djokovic neemt.
Dit is nu juist een laf team, en spelen om niet te verliezen. De buurs-tactiek, zeg maar.
Ad je spreekt jezelf toch ontzettend tegen?
0 voorbereiding gehad en inderdaad megaduur en post verder Helemaal niet, juist niet, met een heel duidelijke finale op papier

ik ben blij met Zverev en Tsitsipas. In ieder geval een kans voor weekwinst.
(01-07-2019, 11:20 AM)kooltje Wrote: [ -> ]
(01-07-2019, 11:18 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(01-07-2019, 11:09 AM)buurs Wrote: [ -> ]
(01-07-2019, 11:00 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Nou, kom maar door.
Ik heb een vrij standaard team, met een paar geinige gokjes met subtoppers.

Waarom blijf je laf spelen?
Dit is het toernooi om risico te nemen.

Helemaal niet, juist niet, met een heel duidelijke finale op papier.

Daarom juist, ideaal moment voor alles of niks.

Vind ik dus helemaal niet, want ik zou niet weten wie ik dan moet nemen. Ik ga hier echt niet voor Zverev of Anderson. Griek had gekund, of Medvedev, maar die zitten in het verkeerde kwart.
Het enige dat ik had kunnen doen was voor Djokovic gaan. Maar dat is dan weer geen alles of niks, want daar kun je eigenlijk alleen maar mee verliezen voor dat geld.

Ik heb gekozen voor wat outsiders, zoals Cilic, Goffin, Auger, De Minaur en Edmund.
(01-07-2019, 11:25 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Ad je spreekt jezelf toch ontzettend tegen?
0 voorbereiding gehad en inderdaad megaduur en post verder Helemaal niet, juist niet, met een heel duidelijke finale op papier

ik ben blij met Zverev en Tsitsipas. In ieder geval een kans voor weekwinst.

Dat zijn twee losse discussies.
Mijn uitspraak over Djokovic had betrekking op waarom het volstrekt logisch is dat bijna niemand hem heeft.
De rest ging over het schema en hoeveel kans er lag om te gokken.

Volgens mij kun je nooit dik winnen bij zo'n duidelijke finale op papier. Kijk naar RG met Thiem-Nadal.
Dan is het zelfmoord om voor dure jongens te gaan die niks te zoeken hebben in een SF, laat staan verder.
Als het compleet open zou zijn qua kansen, dan kun je pas echt alles of niks spelen en risico nemen.

Ik win toch nooit meer, wat heeft het dan voor zin om een idioot team te nemen? 
Vind ik én niet leuk én je raakt alleen maar verder achterop.
Juist omdat griek Djoko al redelijk snel treft kun je zeggen dat hij minder grasritme heeft. 

Je zou voor medailleklassement kunnen gaan, waarmee je met een minder standaard team sneller kans op goud maakt. 

Maar we gaan het zien!
De enige waar ik echt mee wilde gokken, was Herbert, maar daar was ik te laf voor.
2 zinnen van ad in 2 verschillende posts onder elkaar:

* Dan moet je altijd optie 1(Djokovic) kiezen, als je alles of niks wilt spelen. Je weet dat buurs hier nooit Djokovic neemt.
Het enige dat ik had kunnen doen was voor Djokovic gaan. Maar dat is dan weer geen alles of niks, want daar kun je eigenlijk alleen maar mee verliezen voor dat geld.

Big Grin 

Daarom houd ik ook zoveel van 'm.
(01-07-2019, 11:54 AM)centre court Wrote: [ -> ]2 zinnen van ad in 2 verschillende posts onder elkaar:

* Dan moet je altijd optie 1(Djokovic) kiezen, als je alles of niks wilt spelen. Je weet dat buurs hier nooit Djokovic neemt.
Het enige dat ik had kunnen doen was voor Djokovic gaan. Maar dat is dan weer geen alles of niks, want daar kun je eigenlijk alleen maar mee verliezen voor dat geld.

Big Grin 

Daarom houd ik ook zoveel van 'm.

Eusa_clap

Prachtig inderdaad.
Zie mijn onderschriften. Allemaal uitspraken van Ad Big Grin
(01-07-2019, 11:54 AM)centre court Wrote: [ -> ]2 zinnen van ad in 2 verschillende posts onder elkaar:

* Dan moet je altijd optie 1(Djokovic) kiezen, als je alles of niks wilt spelen. Je weet dat buurs hier nooit Djokovic neemt.
Het enige dat ik had kunnen doen was voor Djokovic gaan. Maar dat is dan weer geen alles of niks, want daar kun je eigenlijk alleen maar mee verliezen voor dat geld.

Big Grin 

Daarom houd ik ook zoveel van 'm.

Jij somt zelf twee keuzes op (en je kiest overduidelijk de verkeerde). Ten eerste omdat jij verschil wilt hebben met buurs (ik niet), en ten tweede omdat optie 2 nog veel minder risico in zich heeft.

Het tweede gaat over mijn keuzes. Zo lastig is het allemaal niet mensen.
gemakkelijke sheet deze keer, geen qualies ergens tussen kopieren.

Edit wijziging Kraai doorgegeven.
Uitgaande van dat het bugetair klopt en dat kooltje dit heeft ontvangen, alvast gewijzigd.
Ik ben uitgegaan van QF's
Djokovic d Tsitsipas
Raonic d khachanov
Nadal d Thiem
Federer d Kei

HF
Djokovic d Raonic
Federer d Nadal

F
Djokovic d Federer

Dat is ook een beetje wat de bookies denken.
Dat heb ik omgezet in een team.

Gokje is dat Mannarino (in goede vorm) van Cilic (rampjaar) wint.
Mijn team is niet helemaal correct:
Vanmorgen  definitieve versie gemaild met Simon ipv Kudla, Baghdatis en Caruso.
Dus graag ff aanpassen aub.
Typisch bookies ja, en iets dat nooit gaat gebeuren. Thiem in de QF?!
Van Nadal moet ik het ook nog maar zien. En Khachanov gaat het ook niet worden.
Lekker overzichtelijke week. Enige die er echt zsm uit moeten zijn Federer, Simon en Cilic.
Mijn team is niet correct in de excel verwerkt. Mijn team bestaat uit Djokovic, Raonic, Millmann, EVans en Federer. Willen jullie dit aanpassen svp. thanx
Pages: 1 2 3 4 5 6