FTM Forum

Full Version: FTM 2019 Washington / Kitzbuhel / Los Cabos
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Hup Munar, die Ramos moet toch een keer moe worden.
Hup Cuevas, gok die geen gok bleek te zijn.
(31-07-2019, 01:05 PM)Stille Wrote: [ -> ]Rik spel. Die wordt steeds beter. Buurs gaat er in 2020 aan Smile

Het is wel opvallend dat ie het zo goed doet sinds ie de stand bijhoudt... Eusa_think
(31-07-2019, 01:44 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(31-07-2019, 01:05 PM)Stille Wrote: [ -> ]Rik spel. Die wordt steeds beter. Buurs gaat er in 2020 aan Smile

Het is wel opvallend dat ie het zo goed doet sinds ie de stand bijhoudt... Eusa_think

Het komt vooral, doordat de rest nog slechter scoort.... hij ligt "gewoon" 3000 punten achter op de koploper.
De keuzes van deze week zijn ook weer niet te verdedigen van Rik...

Wanneer cc, atlanta, jornstars, stille, ad etc een beetje in vorm komen, gaan ze hem voorbij (denk ik).
(30-07-2019, 11:47 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(30-07-2019, 07:05 AM)rikbetert Wrote: [ -> ]Lekkkkeeeer Granollers en Gulbis.
shame on you Millman, ik hoop dat je dit leest.

Ik merk dat je steeds meer spelers neemt die de week ervoor ver kwamen. Afgestapt van je gouden regel?

Ramos : gaat nog lekker door
Stebe: weg R1
Rublev: weg R1
de minaur: zien we straks.


Hmmm waarom heb ik me er niet aan gehouden?
(31-07-2019, 02:00 PM)buurs Wrote: [ -> ]De keuzes van deze week zijn ook weer niet te verdedigen van Rik...

Klopt heb meer gelet op prijzen dan prestaties.
Heb gemerkt dat dit jaar buiten de top 20 iedereen van iedereen kan winnen en dat ook doet. Waarom zou je dan een dure speler nemen? Bduh

Hup Novak!!!
Rublev was wel een aparte keuze. Die moest op maandag vanuit Hamburg naar Los Cabos. Dat is minstens 2 overstappen met hele late aankomst op maandagavond.
Vond het al knap dat ie het zo lang vol hield.
Jammer Novak. Was ook te mooi om waar te zijn. Dacht even dat hij de 2de set aan het tanken was, maar hij kon het echt niet....
(31-07-2019, 04:59 PM)Stille Wrote: [ -> ]Rublev was wel een aparte keuze. Die moest op maandag vanuit Hamburg naar Los Cabos. Dat is minstens 2 overstappen met hele late aankomst op maandagavond.
Vond het al knap dat ie het zo lang vol hield.

Van Hamburg naar Washington...waarschijnlijk directe vlucht maar neemt niet weg dat het vermoeiend blijft en met de overstap van gravel naar HC een aparte keuze was om hem te kiezen.
Oh ja moest naar Washington Bduh Stille
(31-07-2019, 02:00 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(31-07-2019, 01:44 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(31-07-2019, 01:05 PM)Stille Wrote: [ -> ]Rik spel. Die wordt steeds beter. Buurs gaat er in 2020 aan Smile

Het is wel opvallend dat ie het zo goed doet sinds ie de stand bijhoudt... Eusa_think

Het komt vooral, doordat de rest nog slechter scoort.... hij ligt "gewoon" 3000 punten achter op de koploper.
De keuzes van deze week zijn ook weer niet te verdedigen van Rik...

Wanneer cc, atlanta, jornstars, stille, ad etc een beetje in vorm komen, gaan ze hem voorbij (denk ik).

Dat dacht ik de eerste maanden ook, maar inmiddels geloof ik daar niet zo meer in. Al die mensen die je noemt, steken er nu gewoon veel minder tijd in. Logisch dat je dan minder scoort. Knap dat jij desondanks nog goed scoort. Maar ik weet niet hoeveel tijd jij erin steekt.
Prima Cuevas en Verdasco.
Ramos wel een misser voor dat geld. Maar die speelt nu zijn 4e week zonder pauze, dus had dit niet verwacht.
(31-07-2019, 06:20 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(31-07-2019, 02:00 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(31-07-2019, 01:44 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(31-07-2019, 01:05 PM)Stille Wrote: [ -> ]Rik spel. Die wordt steeds beter. Buurs gaat er in 2020 aan Smile

Het is wel opvallend dat ie het zo goed doet sinds ie de stand bijhoudt... Eusa_think

Het komt vooral, doordat de rest nog slechter scoort.... hij ligt "gewoon" 3000 punten achter op de koploper.
De keuzes van deze week zijn ook weer niet te verdedigen van Rik...

Wanneer cc, atlanta, jornstars, stille, ad etc een beetje in vorm komen, gaan ze hem voorbij (denk ik).

Dat dacht ik de eerste maanden ook, maar inmiddels geloof ik daar niet zo meer in. Al die mensen die je noemt, steken er nu gewoon veel minder tijd in. Logisch dat je dan minder scoort. Knap dat jij desondanks nog goed scoort. Maar ik weet niet hoeveel tijd jij erin steekt.

Half uur ongeveer
Anderson komt niet
Hurkacz al 6 bp gemist...
Daarna kansloos

Kecma verspeelt een 4-1 in 3e set
Ik steek er nu minder tijd in. 
Verdascoooooooo!  Paaabbblooo aaaannnndddduuuujjjjaaaaaarrrrrrr!!!@
En kecma verliest zelfs 5 games op een rij vanuit het niets
Lachwekkend Kecmanovic
Toch de winst!
Klasse Buurs, prima geklaagd
(31-07-2019, 09:32 PM)Stille Wrote: [ -> ]Klasse Buurs, prima geklaagd

Werkt altijd  Hakkuh
Haha knuppels
Lange doe eens wat!
(31-07-2019, 06:57 PM)Stille Wrote: [ -> ]Anderson komt niet

Tuurlijk joh, dan is de week alweer vertyft.
Wat een loting man, easy 90 punten.

Hup troef Auger dan maar.
In Washington valt bijna elke keus verkeerd, helaas. In Cabos gaat het prima.
Nachtje hoor
Alle acht de uitslagen in los cabos verkeerd
Wat een schijt seizoen
Versie 3 ivm wegvallen mr anderson.

Code:
Buurs    10    565
Rikbeter    9    505
Adwim    9    485
Stille    9    465
Mitch    7    455
Jornstars    9    445
Atlanta    8    440
Kraai    9    425
Ronniev    9    425
Kooltje    6    390
GAE    7    375
CC    7    375
Volgens mij zijn de aantallen niet juist, Rik.
zou kunnen Paul stond nog op 1. Dat scheelt er 1 bij jou minder. Anders nog?
Pages: 1 2 3 4 5