The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Fey - RKC - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Fey - RKC (/showthread.php?tid=1717) Pages:
1
2
|
Fey - RKC - Ekslem - 26-01-2007 Hopen op Derijck ipv Schreuder! Quote:GREENE TWIJFELGEVAL VOOR ZONDAG - Frits - 26-01-2007 derijck in de basis dus ![]() die speelde als enige goed tegen nac, samen met vincken - Kleine Jan - 26-01-2007 Frits Wrote:derijck in de basis dus Ik zie de logica hier even niet van - Sjaak - 26-01-2007 Buijs-Vlaar-Bahia-Drenthe Lucius-Guzman-Schreuder Kolkka-Chary-Stijn - Peter - 27-01-2007 Vermoedelijke opstelling Feyenoord [wijzig] Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Timmer; Greene, Vlaar, Bahia, Drenthe; Buijs, Lucius, De Guzman; Kolkka, Charisteas en Huysegems. - Geen Derijck voorlopig. :cry: Toch niet eindelijk weer eens met 11 man. - Frits - 27-01-2007 Peter Wrote:Vermoedelijke opstelling Feyenoord [wijzig] hallo! die gaat 200 procent zeker minuten krijgen... dat moet omdat ik dan 3 punten met hem pak - Peter - 27-01-2007 Tenzij die basiself klopt en de invallers Scheuder, Pardo, Lensy en/of Vincken heten. Ik ben er bang voor. ![]() - FC Petr - 27-01-2007 Lucius maakt er vast wel ééntje nu hij op het middenveld speelt, of zoals gebruikelijk een penal....tenzij Pierre deze opeist. - waf - 27-01-2007 Peter Wrote:Tenzij die basiself klopt en de invallers Scheuder, Pardo, Lensy en/of Vincken heten. Ik ben er bang voor. pardo is geblesseerd. - Ricochan - 27-01-2007 Peter Wrote:Tenzij die basiself klopt en de invallers Scheuder, Pardo, Lensy en/of Vincken heten. Ik ben er bang voor. wat zeik je nou petertje jij had gisteren al genoeg puntjes ! Hup Buissie B !!! - Ad Wim - 27-01-2007 Laat die Derijck inderdaad maar wel even spelen. Verder verwacht ik minstens 9 punten van Guzman! - Peter - 27-01-2007 waf Wrote:Peter Wrote:Tenzij die basiself klopt en de invallers Scheuder, Pardo, Lensy en/of Vincken heten. Ik ben er bang voor. Das mooi. Maar Pi-Air kan natuurlijk ook nog invallen. ![]() - Kleine Jan - 27-01-2007 het zal me godverdomme toch niet gaan gebeuren he..... mijn laatste wissel : Breuer/Drenthe --> Derijck/Hansson :| - Tripplexxx - 27-01-2007 Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Tenzij die basiself klopt en de invallers Scheuder, Pardo, Lensy en/of Vincken heten. Ik ben er bang voor. Pi-Air is een zekere invaller. - Kleine Jan - 28-01-2007 :x K - Henk Timmer V - Danny Buijs V - Ron Vlaar V - André Bahia V - Royston Drenthe M - Theo Lucius M - Alfred Schreuder M - Jonathan de Guzman A - Joonas Kolkka A - Angelos Charisteas A - Stein Huysegems K - Jurgen Wevers V - Virgilio Teixeira V - Ramon van Haaren M - Robert Fuchs A - Hans van de Haar M - Ricky van den Bergh V - Dustley Mulder A - Benjamin De Ceulaer M - Ruud Berger V - Milano Koenders M - Hans Mulder - Sjaak - 28-01-2007 Sjaak Wrote:Buijs-Vlaar-Bahia-Drenthe Als jullie nou eens iets van me aannemen..... - Ricochan - 28-01-2007 Hup de goesman dan maar... : ![]() - FC Petr - 28-01-2007 Op de penalty dan maar. :cheers: - Ricochan - 28-01-2007 en 2--0 toch die BAHIA op assist van goesman =D> - Ricochan - 28-01-2007 FC Petr Wrote:Op de penalty dan maar. :cheers: lucius mist de penalty ! - Frits - 28-01-2007 Ricochan Wrote:FC Petr Wrote:Op de penalty dan maar. :cheers: guzman had hem gemaakt ![]() - Ricochan - 28-01-2007 de volgende dan maar voor de goesman? - Ricochan - 28-01-2007 vlaar veroorzaakt een penalty en ricky schiet die er wel in 2-1 - Frits - 28-01-2007 tijd voor derijck dan maar. anders wordt het nog 2-2 - waf - 28-01-2007 WAT EEN KUTSCHEIDS! en wat een kutregel is dat doorvoetballen als er iemand geblesseerd ligt. de keer dat feyenoord hem een keer over de zijlijn schoot ter hoogte van de zijlijn omdat een boer lag te kermen en de rest van de boeren allemaal verongelijkt met hun handen omhoog stonden, schoot vd berg de bal terug naar de zijlijn bij onze cornervlag om vervolgens druk te gaan zetten bij de ingooi. er was niets aan de hand en opeens staat heel rkc op je helft. :roll: niet dat ze wat kunnen, maar het gaat om het kutprincipe. - Ad Wim - 29-01-2007 Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. - Ricochan - 29-01-2007 waar zit die ignore knop? - Ad Wim - 29-01-2007 Ricochan Wrote:waar zit die ignore knop?Als je die al niet eens kan vinden... - waf - 29-01-2007 Ad Wim Wrote:Wel mooi trouwens dat die pielpenalty's van Lucius een keer afgestraft worden. als huntelaars ze zo zou nemen zou je je er 4x per dag op afrukken, ontzettende supportunist. - Ad Wim - 29-01-2007 En Lucius kreeg zelfs nog een leggertje ook ![]() |