The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
schorsingen ronde 23 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: schorsingen ronde 23 (/showthread.php?tid=1777)

Pages: 1 2

schorsingen ronde 23 - de nieuwe - 05-02-2007

De rode kaarten van afgelopen weekend:
H.Mulder (RKC) (1/1)
De Vries (HER) (1/1)
De zoveelste gele kaarten waren er voor:
Levchenko (GRO)
Breuer (HEE)
Greene (FEY)
Snoyl (NEC)
De Jong (ROD)
Verder zijn er nog 2 lopende schorsingen:
El Akchaoui (NEC) (4/4)
Rankovic (ADO) (3/5)
EDIT: Sansoni (VIT) (1/5)

- Ekslem - 05-02-2007

Hij is weer fijn! =D>

- Frits - 05-02-2007

thanks nieuwe, das weer snel

hoe zit het trouwens met farfan?
gaat die matenaaier van een saijes het kampioenschap nog echt spannend maken?

- Ricochan - 05-02-2007

Frits Wrote:thanks nieuwe, das weer snel

eerst sneijder schorsen

- waf - 05-02-2007

Ricochan Wrote:
Frits Wrote:thanks nieuwe, das weer snel

eerst sneijder schorsen

je mag geen koeien van een week oud uit de sloot halen van ada wim de tennisnerd. :wink:

- Ad Wim - 05-02-2007

Wel in dit topic.

- Ad Wim - 05-02-2007

Quote:Sébastien Sansoni krijgt schorsing én boete

5/2/2007 14:14

De Fransman Sébastien Sansoni wordt voor zijn bijtende beweging richting NEC'er Roy Beerens door Vitesse geschorst en krijgt een geldstraf van zijn club. 'Ik ben erg geschrokken van mijn gedrag.'
De 29-jarige Sansoni moet twee duels (waarvan één voorwaardelijk) vanaf de tribune toekijken. Daarnaast ontvangt de verdediger/middenvelder de maximale geldboete. Vitesse maakt de hoogte van de boete niet bekend. Mogelijk start de aanklager betaald voetbal van de KNVB nog een onderzoek in. Arbiter Paul Allaerts zei na de Gelderse derby het incident niet te hebben gezien. De Belg gaf geel aan Sansoni vanwege diens gesteggel met Ferne Snoyl.

De Arnhemse club heeft in haar oordeel meegewogen dat Sansoni spijt heeft betuigd. Op de website van Vitesse zegt algemeen directeur Paul van der Kraan: 'Het gedrag van Sébastien is onaanvaardbaar. Dit hoort niet op een voetbalveld thuis en past zeker niet bij een club als Vitesse. Gelukkig ziet de speler dit zelf ook in en heeft hij enorm spijt van zijn actie.'

Sansoni, bezig aan zijn eerste seizoen in Arnhem: 'Ik begrijp dat de clubleiding zich genoodzaakt voelt mij te straffen. Hoewel het nooit mijn intentie was Beerens te verwonden, ziet het er heel kwalijk uit. Ik mag natuurlijk nooit zo’n beweging maken, ook niet om hem slechts af te schrikken, zoals mijn bedoeling was. Het spijt me vreselijk dat ik hierdoor club, medespelers en supporters in diskrediet heb gebracht. Ik ben erg geschrokken van mijn gedrag en zal zoiets nooit meer doen.'

- Aukinho - 05-02-2007

Die twee duels zal hij toch ook wel van de KNVB krijgen, met nog een zooi er bij.

Weet iemand nog wat Gorter kreeg toen hij zijn vingers in de ogen van van der doelen stopte?

- Bumme - 05-02-2007

Aukinho Wrote:Die twee duels zal hij toch ook wel van de KNVB krijgen, met nog een zooi er bij.

Weet iemand nog wat Gorter kreeg toen hij zijn vingers in de ogen van van der doelen stopte?

Hij kreeg er in eerste instantie zeven maar ging in beroep en kreeg er toen 8.

- Frits - 05-02-2007

Bumme Wrote:
Aukinho Wrote:Die twee duels zal hij toch ook wel van de KNVB krijgen, met nog een zooi er bij.

Hij kreeg er in eerste instantie zeven maar ging in beroep en kreeg er toen 8.

en terecht.. beetje nog in beroep gaan ook.... mooie nerd

- waf - 05-02-2007

Ad Wim Wrote:
Quote:Sébastien Sansoni krijgt schorsing én boete

5/2/2007 14:14

De Fransman Sébastien Sansoni wordt voor zijn bijtende beweging richting NEC'er Roy Beerens door Vitesse geschorst en krijgt een geldstraf van zijn club. 'Ik ben erg geschrokken van mijn gedrag.'
De 29-jarige Sansoni moet twee duels (waarvan één voorwaardelijk) vanaf de tribune toekijken. Daarnaast ontvangt de verdediger/middenvelder de maximale geldboete. Vitesse maakt de hoogte van de boete niet bekend. Mogelijk start de aanklager betaald voetbal van de KNVB nog een onderzoek in. Arbiter Paul Allaerts zei na de Gelderse derby het incident niet te hebben gezien. De Belg gaf geel aan Sansoni vanwege diens gesteggel met Ferne Snoyl.

De Arnhemse club heeft in haar oordeel meegewogen dat Sansoni spijt heeft betuigd. Op de website van Vitesse zegt algemeen directeur Paul van der Kraan: 'Het gedrag van Sébastien is onaanvaardbaar. Dit hoort niet op een voetbalveld thuis en past zeker niet bij een club als Vitesse. Gelukkig ziet de speler dit zelf ook in en heeft hij enorm spijt van zijn actie.'

Sansoni, bezig aan zijn eerste seizoen in Arnhem: 'Ik begrijp dat de clubleiding zich genoodzaakt voelt mij te straffen. Hoewel het nooit mijn intentie was Beerens te verwonden, ziet het er heel kwalijk uit. Ik mag natuurlijk nooit zo’n beweging maken, ook niet om hem slechts af te schrikken, zoals mijn bedoeling was. Het spijt me vreselijk dat ik hierdoor club, medespelers en supporters in diskrediet heb gebracht. Ik ben erg geschrokken van mijn gedrag en zal zoiets nooit meer doen.'

ah, de aanklager is er weer snel bij. :roll: die gaat ook dit onderzoeken. sansoni is immers geen ajakessied. hij zal sneijder dus wel vergeten. net zoals huntelaars vorig jaar ongestraft een elleboog mocht uitdelen.

nie dat het verrassend is, maar toch telkens goed om de voorkeuren uit zeist even onder ogen te brengen.

- Ad Wim - 05-02-2007

En hoe zie je het incident Lazovic dan? En Farfan is nou ook niet echt een Ajacied.

- waf - 05-02-2007

Ad Wim Wrote:En hoe zie je het incident Lazovic dan? En Farfan is nou ook niet echt een Ajacied.

lazovic was waargenomen door de grens, dus reeds beoordeeld. en daarbij: het was iig het onderzoeken waard.

farfan is idd geen ajakkessied, daarom ook een onderzoek. :roll:

- Ad Wim - 05-02-2007

Wat vond je eigenlijk van de scheids, vond je die ook alleen maar in het voordeel van Ajax fluiten?

- waf - 05-02-2007

Ad Wim Wrote:Wat vond je eigenlijk van de scheids, vond je die ook alleen maar in het voordeel van Ajax fluiten?

weet ik veel, ik heb alleen de samenvatting gezien. kan ik dus niet over oordelen. maar normaal gesproken vind ik van egmond gruwelijk slecht.

- Ad Wim - 05-02-2007

waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat vond je eigenlijk van de scheids, vond je die ook alleen maar in het voordeel van Ajax fluiten?

weet ik veel, ik heb alleen de samenvatting gezien. kan ik dus niet over oordelen. maar normaal gesproken vind ik van egmond gruwelijk slecht.
Ah, ging ervan uit dat je in het stadion zat. Hij was inderdaad gruwelijk slecht.

Re: schorsingen ronde 23 - R2D2 - 05-02-2007

de nieuwe Wrote:De rode kaarten van afgelopen weekend:
H.Mulder (RKC)
De Vries (HER)
Levchenko (GRO)
Breuer (HEE)
Greene (FEY)
Snoyl (NEC)
De Jong (ROD)
El Akchaoui (NEC) (4/4)
Rankovic (ADO) (3/5)

De tuchtcommissie van de KNVB heeft Breuer (sc Heerenveen), Levtsjenko (FC Groningen), De Jong (Roda JC), Snoyl (NEC), v. Toor (Haarlem), Bryssinck (MVV), De Vries (Heracles), Krimp (Omniworld) en Mulder (RKC) één duel geschorst. Bron NOS site.

Ik zie geen Greene :-s Confused

Re: schorsingen ronde 23 - de nieuwe - 05-02-2007

R2D2 Wrote:
de nieuwe Wrote:De rode kaarten van afgelopen weekend:
H.Mulder (RKC)
De Vries (HER)
Levchenko (GRO)
Breuer (HEE)
Greene (FEY)
Snoyl (NEC)
De Jong (ROD)
El Akchaoui (NEC) (4/4)
Rankovic (ADO) (3/5)

De tuchtcommissie van de KNVB heeft Breuer (sc Heerenveen), Levtsjenko (FC Groningen), De Jong (Roda JC), Snoyl (NEC), v. Toor (Haarlem), Bryssinck (MVV), De Vries (Heracles), Krimp (Omniworld) en Mulder (RKC) één duel geschorst. Bron NOS site.

Ik zie geen Greene :-s Confused
Volgens de VI van vorige week stond Greene op scherp, hij heeft afgelopen weekend geel gekregen, dus zou hij nu geschorst moeten zijn. Ook als je kijkt bij de statistieken op VI.nl staat Greene op 5 gele kaarten. Op die gegevens baseer ik mijn lijstje.

- R2D2 - 05-02-2007

Je hebt gelijk. Op de knvb site is Greene wel geschorst. Ik ga het nu ook aanpassen op mijn site. Niet dat iemand hem zal nemen voor het duel bij FC Twente verwacht ik. :roll:

- de nieuwe - 05-02-2007

Dat denk ik ook niet nee :lol:

- Frits - 06-02-2007

R2D2 Wrote:Je hebt gelijk. Op de knvb site is Greene wel geschorst. Ik ga het nu ook aanpassen op mijn site. Niet dat iemand hem zal nemen voor het duel bij FC Twente verwacht ik. :roll:

denk ik ook niet.... hij is geschorst :8:

- Ekslem - 06-02-2007

Zoals verwacht....

Quote:‘Zaak’ Jefferson Farfán geseponeerd

Farfán en Saeijs. Jefferson Farfán hangt géén straf boven het hoofd, naar aanleiding van een vermeend incident tijdens de wedstrijd Roda JC - PSV. De aanklager van de KNVB startte een vooronderzoek, maar ziet geen reden om dit door te zetten en heeft de zaak daarom geseponeerd. Daarmee is het boek definitief dicht.

‘Niet bewezen’
De aanklager betaald voetbal van de KNVB was naar aanleiding van televisiebeelden een vooronderzoek begonnen naar Jefferson Farfán, die volgens Roda-speler Jan-Paul Saeijs een slaande beweging zou hebben gemaakt. Scheidsrechter Vink ontging het voorval, maar Saeijs beweerde na afloop tegenover de media dat hij opzettelijk geraakt was en zinspeelde ook op een mogelijke straf. PSV kreeg dinsdagmiddag bericht van de bond dat Farfán dus niets meer boven het hoofd hangt. ‘De aanklager betaald voetbal, die kennis heeft genomen van het dossier, acht de vorenvermelde overtreding niet wettig en overtuigend bewezen en heeft besloten deze zaak te seponeren’, schrijft de bond in een faxbericht aan PSV.

'Erecode'
Eerder uitte hoofdcoach Ronald Koeman al enige kritiek op Roda-aanvoerder Saeijs. “Ik ben nog van de oude stempel en vind dat je in de wedstrijd tot de grens mag gaan of zelfs daarop, maar als de scheidsrechter heeft gefloten, is het over. Van een speler als Saeijs, die zeker niet elke week met een wit broekje van het veld komt, mag je verwachten dat hij de erecode kent.” Jefferson Farfán kan zich deze week gewoon gaan richten op de eerstvolgende wedstrijd van PSV, komende zondag uit tegen Sparta Rotterdam.

© PSV NV

- de nieuwe - 06-02-2007

En terecht.....

- Peter - 06-02-2007

Ad Wim-mode
"Zwaar onterecht dit!"

- Hoef - 06-02-2007

Dat gelul van Koeman over erecode vind ik overigens zwaar overtrokken. Het gaat toch allemaal gewoon over poen en punten, dus lul niet zo slap.

- Bredanaar - 07-02-2007

Hoef Wrote:Dat gelul van Koeman over erecode vind ik overigens zwaar overtrokken. Het gaat toch allemaal gewoon over poen en punten, dus lul niet zo slap.

Een gekke vraag dan: "Hoeveel poen en/of punten had Saeijs dan aan zijn beschuldiging kunnen verdienen?" :roll:

- Depor - 07-02-2007

Geen poen en punten, maar als iemand mij voor me bek zou slaan op het veld zou ik het zowiezo even aankaarten..

- Bredanaar - 07-02-2007

Het gaat er over dat Saeijs zich zelf ook lang niet altijd als een lieverdje gedraagt (7 x geel in 19 duels); dan is daarnaast de situatie zoals die op het veld geweest is overduidelijk geen geval van "iemand zomaar op de bek slaan", maar gewoon een fors fysiek duel om een goede positie ten opzichte van de aankomende bal.

- Riekki - 07-02-2007

Bredanaar Wrote:Het gaat er over dat Saeijs zich zelf ook lang niet altijd als een lieverdje gedraagt (7 x geel in 19 duels); dan is daarnaast de situatie zoals die op het veld geweest is overduidelijk geen geval van "iemand zomaar op de bek slaan", maar gewoon een fors fysiek duel om een goede positie ten opzichte van de aankomende bal.

Ik denk dat het hier juist niet om gaat.
De situatie is beoordeeld en Farfan is niet schuldig bevonden aan het slaan van Saeijs. Of Saeijs nu 100 of 0 rode kaarten ooit heeft gehad doet er niet toe

- Depor - 07-02-2007

Bredanaar Wrote:Het gaat er over dat Saeijs zich zelf ook lang niet altijd als een lieverdje gedraagt (7 x geel in 19 duels); dan is daarnaast de situatie zoals die op het veld geweest is overduidelijk geen geval van "iemand zomaar op de bek slaan", maar gewoon een fors fysiek duel om een goede positie ten opzichte van de aankomende bal.

Ik zeg ook niet dat het op die manier is gebeurd maar als ik het idee zou hebben dat iemand me op me smoel slaat dan zou ik dat ook aangeven, zo simpel als dat. Of het nou een fors duel is of niet en of Saeijs nou 300 kaarten heeft of niet.