The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Excelsior - Groningen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Excelsior - Groningen (/showthread.php?tid=1796) Pages:
1
2
|
Excelsior - Groningen - Mukkus - 08-02-2007 Groningen zonder Nevland tegen Excelsior 08 februari 2007 FC Groningen-trainer Ron Jans kan vrijdagavond tegen Excelsior niet beschikken over Erik Nevland. De Noorse aanvaller is nog niet hersteld van een kuitblessure, die hij vorige week opliep tegen SC Heerenveen. Luis Suarez, de aanvalspartner van Nevland bij de noordelingen, landt pas vrijdagochtend op Schiphol om van daaruit meteen door te reizen naar Rotterdam. Hij werkte een interland af met Uruguay in Colombia, waar hij overigens een rode kaart kreeg. Bij de Groningers dus geen Levchenko en Nevland. Suarez ook niet helemaal okselfris, lijkt me. - FC Petr - 08-02-2007 Oud nieuws. :roll: - Mukkus - 08-02-2007 Maar wel goed nieuws: Hup Bruins en Sloery! - Ricochan - 09-02-2007 Hup bruins en simrrrrrrrrrrrrrrr - waf - 09-02-2007 de kaartjes zijn gekocht. =D> kralingu hooligans! - de nieuwe - 09-02-2007 Excelsior: Zwarthoed Bandjar Henrico Drost Van Nieuwstadt Piqué Bruins Van Dieren Simr Slory Voskamp Rojer Groningen: Yuri Cornelisse Van de Laak Fledderus Lovre Lindgren Meerdink Van der Linden Svejdik Kruiswijk Silva Roorda - de nieuwe - 09-02-2007 0-1 Lovre (Fledderus) - Ad Wim - 09-02-2007 de nieuwe Wrote:0-1 Lovre (Fledderus) - FC Petr - 09-02-2007 Ik ben tevreden met een 1-1 gelijkspel, natuurlijk moet Slory ôm dan wel maken. - Ricochan - 09-02-2007 kut esselsior - Ad Wim - 09-02-2007 Ricochan Wrote:kut esselsiorWat had je verwacht man?! - Ricochan - 09-02-2007 Zoals de meeste die er wel kijk op hebben; een doelpunt van bruins of slory of simr, maar ze bakken er weinig van, ze hebben een baaldag opgenomen. - Ad Wim - 09-02-2007 Ricochan Wrote:Zoals de meeste die er wel kijk op hebben; een doelpunt van bruins of slory of simr, maar ze bakken er weinig van, ze hebben een baaldag opgenomen.Weten diezelfde mensen die er zo'n kijk op hebben dat ze hebben 9 (!)wedstrijden op rij verloren hebben en dit dus geen baaldag is?! - Ricochan - 09-02-2007 Dus maw omdat ze er 9 hebben verloren gaan ze de rest van het seizoen ook nooit meer scoren en of winnen? - FC Petr - 09-02-2007 Ricochan Wrote:Dus maw omdat ze er 9 hebben verloren gaan ze de rest van het seizoen ook nooit meer scoren en of winnen? Ssssst.... :-$ ôt is Adje maar. - Mukkus - 09-02-2007 Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:Zoals de meeste die er wel kijk op hebben; een doelpunt van bruins of slory of simr, maar ze bakken er weinig van, ze hebben een baaldag opgenomen.Weten diezelfde mensen die er zo'n kijk op hebben dat ze hebben 9 (!)wedstrijden op rij verloren hebben en dit dus geen baaldag is?! Ad 'Ik lul graag halverwege, als ik weet dat Excelsior 0-2 achterstaat terwijl ik lekker 's avonds zit te forummen op mijn verjaardag, maar jah, ik heb geen vrienden, dus geen visite' Wim:......enig idee hoe Groningen normaal presteert in uitwedstrijden? - de nieuwe - 09-02-2007 Mukkus Wrote::lol:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:Zoals de meeste die er wel kijk op hebben; een doelpunt van bruins of slory of simr, maar ze bakken er weinig van, ze hebben een baaldag opgenomen.Weten diezelfde mensen die er zo'n kijk op hebben dat ze hebben 9 (!)wedstrijden op rij verloren hebben en dit dus geen baaldag is?! - de nieuwe - 09-02-2007 0-2 :roll: Dat zijn 0 puntjes voor Luigi - Gerben Zonderland - 09-02-2007 HUN HUN HUN HUN HUN...... :letitallout: - Tripplexxx - 09-02-2007 13 uit 2. - FC Petr - 09-02-2007 Tripplexxx Wrote:13 uit 2. Dat is heel netjes. :8: - Bumme - 10-02-2007 Lovre en Silva maakt ook voor mij 13 uit 2. - Peter - 10-02-2007 Ricochan Wrote:Zoals de meeste die er wel kijk op hebben; een doelpunt van bruins of slory of simr, maar ze bakken er weinig van, ze hebben een baaldag opgenomen. Voor Bruins geldt dat in ieder geval: Zware blessure voor Luigi Bruins Feyenoord's nieuwe aanwinst Luigi Bruins heeft een, op het oog, zware blessure opgelopen in het verloren duel van Excelsior tegen FC Groningen. Hoe zwaar de blessure aan zijn enkel is, is momenteel nog onbekend. Door diverse media wordt echter al gespeculeerd dat Bruins de rest van het seizoen niet meer in actie kan komen. - Kleine Jan - 10-02-2007 dan moet ik mijn dreamteam dus weer aanpassen #-o daar gaat weer een wissel... - Ad Wim - 10-02-2007 Mukkus Wrote:Achteraf lullen, daarom neem ik zeker ook iemand van Groningen in m'n team? :roll:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:Zoals de meeste die er wel kijk op hebben; een doelpunt van bruins of slory of simr, maar ze bakken er weinig van, ze hebben een baaldag opgenomen.Weten diezelfde mensen die er zo'n kijk op hebben dat ze hebben 9 (!)wedstrijden op rij verloren hebben en dit dus geen baaldag is?! En Groningen in uitwedstrijden? Van de laatste 4 wedstrijden winnen ze er 3 - kooltje - 10-02-2007 Ad Wim Wrote:heb jij er maar 1 van groningen ad . ik twee en cappie. dus 21 puntjes al binnen.Mukkus Wrote:Achteraf lullen, daarom neem ik zeker ook iemand van Groningen in m'n team? :roll:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:Zoals de meeste die er wel kijk op hebben; een doelpunt van bruins of slory of simr, maar ze bakken er weinig van, ze hebben een baaldag opgenomen.Weten diezelfde mensen die er zo'n kijk op hebben dat ze hebben 9 (!)wedstrijden op rij verloren hebben en dit dus geen baaldag is?! - FC Petr - 10-02-2007 kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:heb jij er maar 1 van groningen ad . ik twee en cappie. dus 21 puntjes al binnen.Mukkus Wrote:Achteraf lullen, daarom neem ik zeker ook iemand van Groningen in m'n team? :roll:Ad Wim Wrote:Ricochan Wrote:Zoals de meeste die er wel kijk op hebben; een doelpunt van bruins of slory of simr, maar ze bakken er weinig van, ze hebben een baaldag opgenomen.Weten diezelfde mensen die er zo'n kijk op hebben dat ze hebben 9 (!)wedstrijden op rij verloren hebben en dit dus geen baaldag is?! Het werd ook nodig tijd dat je aanvoerder eens wat punten ging scoren. - Ricochan - 10-02-2007 Hoe hoog stond adje ook alweer met de CM ? Zal wel hoog zijn want hij heeft er zo'n goede kijk op... - Kleine Jan - 10-02-2007 Ricochan Wrote:Hoe hoog stond adje ook alweer met de CM ? Zal wel hoog zijn want hij heeft er zo'n goede kijk op... Zijn lage notering komt omdat hij de quiz altijd zo lastig vind.... - Ad Wim - 10-02-2007 Ricochan Wrote:Hoe hoog stond adje ook alweer met de CM ? Zal wel hoog zijn want hij heeft er zo'n goede kijk op...Triest figuur, wie begon er nou met ergens kijk op hebben? Ik zeg alleen, en dat zeg ik al de hele week, dat ik dacht dat Groningen dit ging winnen en dus mensen van Excelsior me niet rendabel lijken. |