The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic (/showthread.php?tid=1811) |
Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic - Peter - 11-02-2007 Update'je. Stand per 26-02-2007: 1. PSV 26 - 63 2. Ajax 26 - 56 3. AZ 26 - 55 Resterende programma's: PSV: thuis -> RKC Waalwijk, Ajax, FC Twente, Vitesse uit -> Excelsior, NEC Nijmegen, NAC Breda, FC Utrecht Ajax: thuis -> SC Heerenveen, Heracles Almelo, NAC Breda, Sparta Rotterdam uit -> FC Twente, PSV, RKC Waalwijk, Willem II AZ: thuis -> SC Heerenveen, Feyenoord, RKC Waalwijk, Vitesse uit -> FC Utrecht, Excelsior, NAC Breda, Heracles Almelo - Vret Mien Gras - 11-02-2007 Heee dikke boerenpummel, waarom staat FC Twente er niet tussen? Wij hebben immers Fey en AZ al twee keer gehad en krijgen de neuzen nog op bezoek. - Balthazar - 11-02-2007 Hallo we spreken van een top 4 hoor dit jaar. Eenmaal zullen wij de kampioen zijn!!!! :razz: - Peter - 11-02-2007 :lol: Waarom verwachtte ik deze reakties al? Ik had Twente er even bijstaan, maar dan zou het wedstrijdoverzicht zo groot worden. En ik denk niet dat Twente in staat is om EN nog 8 punten meer te halen dan PSV EN 5 meer dan Ajax EN 4 meer dan AZ. Misschien dat ze 1 of 2 van de 3 kunnen achterhalen, maar alledrie acht ik uitgesloten. Bovendien is 2e of 4e worden tegenwoordig lood om oud ijzer. - Lamme Lennie - 11-02-2007 LOL, kan je het niet meer aanzien dat er in meerdere topics over de ondergang van PSV wordt geluld en wil je alles nu centraal houden zodat je dit topic kan skippen? :razz: ps. PSV wordt gewoon kampioen - Peter - 11-02-2007 Lamme Lennie Wrote:LOL, kan je het niet meer aanzien dat er in meerdere topics over de ondergang van PSV wordt geluld en wil je alles nu centraal houden zodat je dit topic kan skippen? :razz: Zoiets. Van ondergang is geen sprake, van overleven (nog 1 week) des te meer. Van een crisis wil ik nog steeds niet spreken. Als de scheidsrechts die 2 100% pingels niet over het hoofd hadden gezien was het gat nu 'gewoon' nog 8 punten. Na Heracles uit wacht PSV 2 makkelijke thuispotjes en mogen AZ en Ajax het onderling uitvechten. Gezien het programma moet dat eigenlijk gelijk worden, als AZ die wint hebben ze een wel heel makkelijk programma verder en Ajax is na de winter toch duidelijk versterkt (2 basisspelers gekocht tegenover PSV en AZ 0). Schitterend zo'n spannende ontknoping. Als PSV aan het eind maar (liefst op doelsaldo als t dan toch spannend moet zijn) kampioen wordt. :8: - Hoef - 11-02-2007 Vret Mien Gras Wrote:Heee dikke boerenpummel, waarom staat FC Twente er niet tussen? Inderdaad belangrijk :roll: - Berend Botje - 11-02-2007 Berend Botje Wrote:Berend Botje Wrote:Jongens, maak je geen illusies over PSV dit jaar, met Koeman wordt het toch niks. Ziet er naar uit dat ik toch nog gelijk ga krijgen... - gittermaster - 12-02-2007 Peter Wrote:Lamme Lennie Wrote:LOL, kan je het niet meer aanzien dat er in meerdere topics over de ondergang van PSV wordt geluld en wil je alles nu centraal houden zodat je dit topic kan skippen? :razz: Als die scheidsrechters niet eeuwig in die Schwalbes van valval en consorten hadden getrapt, had PSV 5 titels minder gehad, dus dit kun je niet als argument gebruiken. - Depor - 12-02-2007 Ajax word kampioen, PSV gaat nog wel punten laten liggen nu alleen hopen dat Ajax dat niet doet - gittermaster - 12-02-2007 Uit bij Pisvee moet er gewonnen worden, maar dit zal wel weer eens lastig verhaal gaan worden. - Depor - 12-02-2007 Hoop doet leven :wink: - Mukkus - 12-02-2007 FC Twente. Re: Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic - Jansoe - 12-02-2007 Peter Wrote:Nog 10 wedstrijden te spelen en 3 ploegen die reëele kans maken op de titel. Het belooft de spannendste ontknoping in jaren te worden. Waar ik me aan irriteer is dat de kampioensschapsdiscussie op dit forum over ongeveer 25.000 topics verspreidt is. Misschien kunnen we het zo centraal houden. Petertje, Petertje. :roll: Re: Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic - joep - 12-02-2007 Jansoe Wrote:Peter Wrote:Nog 10 wedstrijden te spelen en 3 ploegen die reëele kans maken op de titel. Het belooft de spannendste ontknoping in jaren te worden. Waar ik me aan irriteer is dat de kampioensschapsdiscussie op dit forum over ongeveer 25.000 topics verspreidt is. Misschien kunnen we het zo centraal houden. Petertje, Petertje. :roll: Re: Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic - gittermaster - 12-02-2007 joep Wrote:Jansoe Wrote:Peter Wrote:Nog 10 wedstrijden te spelen en 3 ploegen die reëele kans maken op de titel. Het belooft de spannendste ontknoping in jaren te worden. Waar ik me aan irriteer is dat de kampioensschapsdiscussie op dit forum over ongeveer 25.000 topics verspreidt is. Misschien kunnen we het zo centraal houden. Petertje, Petertje :roll: Re: Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic - harry_bierdop - 12-02-2007 gittermaster Wrote:joep Wrote:Jansoe Wrote:Peter Wrote:Nog 10 wedstrijden te spelen en 3 ploegen die reëele kans maken op de titel. Het belooft de spannendste ontknoping in jaren te worden. Waar ik me aan irriteer is dat de kampioensschapsdiscussie op dit forum over ongeveer 25.000 topics verspreidt is. Misschien kunnen we het zo centraal houden. Petertjuhhhhhhhhhhhh :8: Re: Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic - Gerben Zonderland - 12-02-2007 harry_bierdop Wrote:gittermaster Wrote:joep Wrote:Jansoe Wrote:Peter Wrote:Nog 10 wedstrijden te spelen en 3 ploegen die reëele kans maken op de titel. Het belooft de spannendste ontknoping in jaren te worden. Waar ik me aan irriteer is dat de kampioensschapsdiscussie op dit forum over ongeveer 25.000 topics verspreidt is. Misschien kunnen we het zo centraal houden. ![]() - Ricochan - 12-02-2007 slotje. - Vret Mien Gras - 12-02-2007 Mukkus Wrote:FC Twente. Mukkus dekt zich in voor aanstaande zondag :wink: - Mukkus - 13-02-2007 Vret Mien Gras Wrote:Mukkus Wrote:FC Twente. Nee, Mukkus vindt de stelling verkeerd. FC Twente is nog niet uitgeschakeld voor het landskampioenschap, dus die hoort hier gewoon bij te staan.... En ik dek me helemaal niet in, die wedstrijd verliezen we toch wel. :wink: - Ekslem - 13-02-2007 Afgelopen weekend weinig meegekregen van het voetbal alhier, maar was wel redelijk over de klos toen ik de 1-1 van PSV vernam :letitallout: Hoop dat ze nu wel wakker zijn, maar dat het kampioenschap weer helemaal open is, lijkt me duidelijk ![]() - Berend Botje - 13-02-2007 over de klos? - Mukkus - 13-02-2007 Berend Botje Wrote:over de klos? ![]() Vieze smeerpeuk, die Ekslet. PSV verspeelt punten bij Sparta en hij reageert dat af over de rug van een duitse keepert.... ![]() - Vret Mien Gras - 13-02-2007 Mukkus Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Mukkus Wrote:FC Twente. Ik had graag met je een biertje gedronken in Heerenveen maar de grote Oldenzaalse Carnavalsoptocht in zondag. Toch denk ik een gelijkspel, Heerenveen wil niet verliezen en FC Twente ook niet. Ik verwacht een saaie 0-0 of anders 1-1. - Kennedy - 13-02-2007 Ik ben der wa bie :cheers: - Peter - 19-02-2007 Ik denk dat AZ (serieus ja) afgelopen weekend zijn laatste puntverlies van deze competitie geleden heeft. 1. AZ 2. PSV 3. FC Twente 4. Ajax zou mij echt niks verbazen, gezien het schitterende programma van Ajax komende weken (Werder (voor het zelfvertrouwen) en Heerenveen thuis; AZ, Twente en PSV uit). - Lamme Lennie - 19-02-2007 Pfff, kap eens met indekken zeg!!! PSV was toch ongeveer al kampioen? - Peter - 19-02-2007 Lamme Lennie Wrote:Pfff, kap eens met indekken zeg!!! PSV was toch ongeveer al kampioen? Heb je ze de laatste weken zien spelen? Tis dat de komende weken bijn alleen thuis gespeeld wordt. Daarin moeten ze maar ff het ritme hervinden anders gaat hij uit bij Utrecht, NEC en NAC gewoon 3x fout. Bovendien zijn Farfan en Koné al weken steeds na een pot lichtgeblesseerd maar moeten ze wel door. Dat houdt ook een keer op. Ik moet het allemaal nog zien. - waf - 19-02-2007 :lol: alle moeilijke uitwedstrijden waren toch al geweest? en nu zijn utreg, nek en nak opeens moeilijk. blessures en een vormcrisis had je ook vast wel in eerdere prognoses verdisconteerd. gewoon niet terugkrabbelen en je grote mond waarmaken. :razz: |