The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Spreekkoren - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Spreekkoren (/showthread.php?tid=1874) |
Spreekkoren - Peter - 21-02-2007 Wat zijn bij de andere clubs eigenlijk de veelgehoorde spreekkoren om de eigen ploeg te steunen? Dus niet een bepaalde speler of een spreekkoor van 1 woord a la 'boeren', pipi langkous wat elke club heeft of 'kam-pi-oe-nen' Ken er van andere club eigenlijk geen, maar ben wel benieuwd. Wat je bij PSV dit seizoen super veel hoort is het helden-lied (owwww fritsie philips, lucie nilis, romariooo; coen dillen, willy, cocu, van nistelrooy; van raay en guusje hiddink; psv wat ben je mooi) en het kampioenslied (oh eindhoven is wonderfull en aan het eind van het seizoen weer overvol. het stratumseind en stadhuisplein. het kampioensfeest zal weer in het zuiden zijn) Hoe zit dat bij jullie clubs? Ben benieuwd! Aangezien het uitvak bij PSV bijna altijd zo goed als leeg blijft hoor ik ze nooit. - Kennedy - 21-02-2007 Singing Ai - ai - Aissati jippiejeej :8: - Kleine Jan - 21-02-2007 Hup, holland, hup.... Laat de leeuw niet in z'n hempie staan..... - Fred Naaigaren - 21-02-2007 In de tijd dat ik nog bij WSC voetbalde, was dit onze slogan jegens de hatelijke overbuur: RKC op de plee doortrekken en weg ermee. Eenmaal bij RKC op de tribune (jaja, ook in Waalwijk heb je gloryhunters) was het altijd: Say oe a Decheiver, say oe a Decheiver (àla de Goey). - Peter - 22-02-2007 Kennedy Wrote:Singing Ai - ai - Aissati jippiejeej :8: Die is idd geniaal. :razz: @Fred: das tegen de tegenstander. Dat telt niet. De clubs die in Eindhoven een vol uitvak meenemen komen meestal ook niet toe aan het steunen van hun eigen club doordat ze continu 'kankerboeren' oid moeten zingen. ![]() - waf - 22-02-2007 -hand in hand -sterk in rotterdam -fainoid, wij houden van die club -wat is dat voor een club, die club uit rotterdam? (daar aan de maas bai brienenoord, dattis faienoid. europacup en europoort? dat is faienoid!) -feyenoord feyenoord, wat gaan we doen vandaag? -huppie huppie huppie, fainoid dat is mun cluppie zo, nou houk ff of. nou, een toegift dan, die het tegenwoordig goed doet: -knkrbestuur, knkrbestuur, knkr, knkr, knkrbestuur. - Adder - 22-02-2007 waf Wrote:-hand in hand Tja....als het niet om aan te zien is, ga je maar zingen hè? - waf - 22-02-2007 Adder Wrote:waf Wrote:-hand in hand oh is dat het? :roll: [addermode]dus jullie hebben veel gezongen tegen excelsior?[eindeaddermode] - Treesong - 22-02-2007 Retteketetteketet: AZ! =D> - Adder - 22-02-2007 waf Wrote:Adder Wrote:waf Wrote:-hand in hand Nee, Adder zelf zat te Teleteksten. En die lui in de Arena zullen waarschijnlijk wel stil zijn geweest of de hele tijd proberen vogels te lokken. - Bocaloca - 22-02-2007 VOnd die van de Ado supporters in de wedstrijd tegen willem dos ook wel geniaal eigenlijk - Fabian - 22-02-2007 "De keeper van den haag, van den haag...." :lol: Gehoord vorig jaar in het stille kuipje : "Ik heb een nieuwe dvd, maar wat moet ik hier nu mee" :lol: - Bumme - 22-02-2007 - O Johnny zing een liedje voor mij alleen.... - He Amsterdam, ze zeggen dat je bent veranderd... - De herdertjes lagen bij nachten - Che Sera Sera - Hava Nagila - Mijn Club (vooraf gezongen) - Ajax Marsch De leukste is toch altijd tegen Utrecht: - Meters Meters Buitenspel - Mukkus - 22-02-2007 Een leuke van de laatste maanden (sinds Huntelaar een beetje uit vorm is): "Ajax, Ajax, we hebben weer een spits, we hebben weer een spits, we hebben weer een spits!" (maar nu even een tijdje niet.....) - Aukinho - 22-02-2007 As ik boven op de Dooom sta kijk ik even naar benee, naar benee! Dan ziet ik het ouwe graggie, de vreeburg en Wijk C, Wijk C! Ja dan springt mn hartsie ooopen ik ben trots wat daggie wat! er is geen mooier pleekkie as utereg me stad, as utereg me stad.... Utereg me stadsie daar gebeurd van alle hand, het bruist aan alle kant, in het hartsie van t land. Sterrewijk, vreeburg en de lange rozedaal, utereg het mooist van allemaal! dus. - Peter - 22-02-2007 Aukinho Wrote:As ik boven op de Dooom sta kijk ik even naar benee, naar benee! Dan ziet ik het ouwe graggie, de vreeburg en Wijk C, Wijk C! Ja dan springt mn hartsie ooopen ik ben trots wat daggie wat! er is geen mooier pleekkie as utereg me stad, as utereg me stad.... Utereg me stadsie daar gebeurd van alle hand, het bruist aan alle kant, in het hartsie van t land. Sterrewijk, vreeburg en de lange rozedaal, utereg het mooist van allemaal! Nice one. - Woutiknout - 22-02-2007 Past wel in dit topic! het AD Wrote:Feyenoord-fan wil af van housemuziek - Berend Botje - 22-02-2007 Rijk De Gooyer as ik boven op de dom kom Ze zingen in ons landsjie Bij ons in de Jordaan Van dat gaat naar Den Bosch toe En we gane naar de Zaan Maar 't mooiste wordt vergeten Dat is toch zeker schand D'r is nog zo iets as Utrech In 't hartsie van ons land As ik boven op de Dom kom Kijk ik even naar benee Dan zie ik 't ouwe grachie 't Vreeburg en wijk C Ja dan spring mijn hartsie open Ik ben trots wat dach-ie wat D'r is geen mooier plekkie As Utrech mijn stad As Utrech mijn stad Kom op 't station es kijken 't Barst er van de rails We hebben de hoogste toren Heus dat is iets krimineels Dan hei je nog de Jaarbeurs De Munt, de Kromme Rijn En voor de mooiste grietsjies Moet je ook in Utrech zijn As ik boven op de Dom kom Kijk ik even naar benee Dan zie ik 't ouwe grachie 't Vreeburg en wijk C Ja dan spring mijn hartsie open Ik ben trots wat dach-ie wat D'r is geen mooier plekkie As Utrech mijn stad As Utrech mijn stad © Tekst: Rijk de Gooyer; Muziek: Joop Portengen - Treesong - 22-02-2007 Woutiknout Wrote:Willy Batenburg ![]() - Dugarry - 22-02-2007 Die song voor FC Tirol? - Berend Botje - 22-02-2007 http://www.fc45.de/store.cgi?&shop=football&L=ger&P=2067 - Kennedy - 22-02-2007 Eenmaal zullen wij de kampioen zijn Refrein: Eenmaal zullen wij de kampioen zijn, FC Twente, FC Twente Eenmaal zullen wij de kampioen zijn, en daar kan niemand in de wereld iets aan doen (geheel 2x) Al jarenlang behoren wij tot de top Maar eenmaal vrienden komen wij nog iets hogerop Dan bereiken wij het hoogste, het grote ideaal En dan wordt spoedig werkelijkheid, voor ons allemaal Refrein: Eenmaal zullen wij de kampioen zijn, FC Twente, FC Twente Eenmaal zullen wij de kampioen zijn, en daar kan niemand in de wereld iets aan doen (geheel 2x) En lukt het ons dit jaar nog niet, geen getreur Wij komen heus wel aan de beurt, dus geen gezeur Wij blijven ervoor vechten, elke zondag weer En daarom beste mensen zing ik nog een keer Refrein: Eenmaal zullen wij de kampioen zijn, FC Twente, FC Twente Eenmaal zullen wij de kampioen zijn, En daar kan niemand in de wereld iets aan doen (geheel 2x) :8: - Frits - 22-02-2007 ado - az 2004 AZ AZ, geen voetbal maar ballet! vonk wel een leuke van dongen, van dongen, krijg de kanker in je longen (iets minder leuk, maar rijmt wel) - Vret Mien Gras - 22-02-2007 Kennedy Wrote:Eenmaal zullen wij de kampioen zijn JUIST! - Jansoe - 22-02-2007 Quote:Al jarenlang behoren wij tot de top (hehe) :wink: - Woutiknout - 22-02-2007 Treesong Wrote:Respect voor Willy he!!!!!!!!Woutiknout Wrote:Willy Batenburg Heeft klassiekers als "dubbele buitenbanden" en "dan bij de waterkan" voortgebracht!!! ![]() ![]() - Peter - 22-02-2007 Frits Wrote:ado - az 2004 Ik wilde horen hoe andere clubs hun eigen ploeg aanmoedigen. Niet hoe ze de tegenstander belachelijk maken. Dat kan iedereen. ![]() - Jansoe - 22-02-2007 Hoe doen ze dat in Eendhoven dan? Dar zingen ze toch alleen: EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUH! EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUHUH! EINDHOVUH!EINDHOVUH!EINDHOVUH! EINDHOVUH!EINDHOVUH! - Frits - 22-02-2007 Peter Wrote:Frits Wrote:ado - az 2004 jammer voor je... spreekkoren zijn spreekkoren je eigen club aanmoedigen kan iedereen, gewoon de standaard liedjes telkens. Origineel de tegenstander (belachelijk maken) grappig toezingen is veel moeilijker. Ik vind dat Ado daar het best in is. ![]() - Ekslem - 22-02-2007 Uit de ouwe doos net bij Ajax Schop, schop, schop ze neer, schoppen die moffen neer :razz: |