The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Sauna - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Sauna (/showthread.php?tid=2300)

Pages: 1 2

Sauna - Ekslem - 14-05-2007

Iemand nog tips?

Bussloo en Bleiswijk schijnen heel gaaf te zijn. Ben er (nog) niet geweest. Iemand ervaringen met deze sauna's?

- Bocaloca - 14-05-2007

Bleiswijk ben ik verleden week geweest. Echt heel goed en gaaf.
Kan je in de avond ook nog redelijk eten.

Veel variatie in sauna's en baden. Wij waren daar om 13.00 en gingen om 22.00 weer naar huis.

- gittermaster - 14-05-2007

Putten vind ik erg lekker, wel als t mooi weer is.
Ridderrode in Haarlem/Aerdenhout is ook een aanrader...

- Ekslem - 14-05-2007

Mocht iemand ooit nog iets zoeken in Brabant dan zeg ik, de Thermen in Son en Breugel!

@Boca: klinkt goed =P~

- Bocaloca - 14-05-2007

Het was ook zeker de moeite waard.
We hadden wel het weer ook mee. Konden ook buiten op een soort strandje liggen met strandstoelen enzo

- Treesong - 14-05-2007

Bleiswijk is groot genoeg om de vadsige paupers te ontlopen =D>

Restaurant is een beetje sneu middelmatig (sateetje friet, doorgebakken biefstuk etc.), maar van alle sauna's in NL is Elysium wel top of the bill

- goa - 14-05-2007

[Image: gay.gif]

- Treesong - 14-05-2007

Die viel natuurlijk te verwachten :lol:

- waf - 14-05-2007

goa Wrote:[Image: gay.gif]

cry

- Ekslem - 14-05-2007

Goa die komt nooit in de sauna, omdat ie zich schaamt voor zijn dikke pens en te kleine pikkie :nanana:

- Treesong - 14-05-2007

Als je pens te dik is, zie je helegaar geen pikkie meer dus dat probleem snap ik nie helemaal :|

- Ekslem - 14-05-2007

Treesong Wrote:Als je pens te dik is, zie je helegaar geen pikkie meer dus dat probleem snap ik nie helemaal :|

Maakt niet uit, Tree. Als de rest het maar begrijpt....

- Treesong - 14-05-2007

Precies... interseert het me ook! Ik krijg zojuist de gesigneerde autobiografie van Tony Visconti binnen dus mijn dag kan niet meer stuk! Hakkuh

- Dugarry - 14-05-2007

Bocaloca Wrote:Het was ook zeker de moeite waard.
We hadden wel het weer ook mee. Konden ook buiten op een soort strandje liggen met strandstoelen enzo

Was je met een groepje of met zn 2-en/alleen? Bij enkele van die tenten worden groepen nogal geweerd.

De Zwaluwehoeven in Hierden heeft mijn voorkeur, 10x beter dan Putten.

- Treesong - 14-05-2007

Dugarry Wrote:10x beter dan Putten.

Putten is echt een sloebertoko :eeeek:

- Bocaloca - 14-05-2007

Dugarry Wrote:
Bocaloca Wrote:Het was ook zeker de moeite waard.

Was je met een groepje of met zn 2-en/alleen? Bij enkele van die tenten worden groepen nogal geweerd.

De Zwaluwehoeven in Hierden heeft mijn voorkeur, 10x beter dan Putten.

2-en. :8:

- Dugarry - 14-05-2007

Ok, de inkopper over je vriend ga ik nu niet maken. Het was vast gezellig met je oma :wink:

- Bocaloca - 14-05-2007

Ziet er nog goed uit hoor voor dr leeftijd =P~

- de nieuwe - 14-05-2007

Dugarry Wrote:De Zwaluwehoeven in Hierden heeft mijn voorkeur.
Voor wat het waard is: de beste sauna waar ik ooit geweest ben. Nadeel: ik kom er nog wel eens. :wink:

Re: Sauna - goa - 14-05-2007

Ekslem Wrote:Bussloo en Bleiswijk schijnen heel gaaf te zijn.

cry

- EJR - 14-05-2007

Treesong Wrote:Bleiswijk is groot genoeg om de vadsige paupers te ontlopen =D>

Restaurant is een beetje sneu middelmatig (sateetje friet, doorgebakken biefstuk etc.), maar van alle sauna's in NL is Elysium wel top of the bill

Dikke Bleiswijkse wijven kijken! Hakkuh

Elysium mijn vaste sauna-adres op slechts 15 min. van DH, maar onbereikbaar voor ouwe viezerikken op de fiets met een krappe beurs. Ergo, leuk publiek, goed personeel en vooral een schone, mooie en altijd vernieuwende locatie.

En het restaurant valt best mee, als het maar niet te druk is.

Waar blijft mijn thaise salade!! :eten:

Re: Sauna - Ekslem - 14-05-2007

goa Wrote:
Ekslem Wrote:Bussloo en Bleiswijk schijnen heel gaaf te zijn.

cry

[Image: gay.gif]

- Dugarry - 15-05-2007

[Image: love-smiley-083.gif]

- Ekslem - 15-05-2007

Ik lees op de site van Bleiswijk dat ze een dinerbuffet (en lunch-) hebben.... Weet iemand of dat te kanen is?

- Dugarry - 15-05-2007

patatje saté met een frikandel of kroket. Wil je en een frikandel, en een kroket, dan moet je een eurootje meer neertellen.

- Ekslem - 15-05-2007

Dugarry Wrote:patatje saté met een frikandel of kroket. Wil je en een frikandel, en een kroket, dan moet je een eurootje meer neertellen.

en dat voor 22,50, geen geld :|

- Dugarry - 15-05-2007

Weer voor een dubbeltje op de eerste rij, sloeber.

- Ekslem - 15-05-2007

Dugarry Wrote:Weer voor een dubbeltje op de eerste rij, sloeber.

Nee de pauper uithangen door 22,50 te betalen voor een friet sate en een frikandel FU ........... :roll:

- Bocaloca - 15-05-2007

Ekslem Wrote:Ik lees op de site van Bleiswijk dat ze een dinerbuffet (en lunch-) hebben.... Weet iemand of dat te kanen is?

arddappeltjese en rijst, wat vlees en wat kip en dergelijke, toetje erbij soep vooraf en voldoende schla

- Hoef - 15-05-2007

Kip is ook vlees tenzij je met kip alleen de botten bedoelt. Zijn organen eigenlijk ook vlees? :roll: