The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Petitie spel competitieteam terug !!! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Petitie spel competitieteam terug !!! (/showthread.php?tid=2554) Pages:
1
2
|
Petitie spel competitieteam terug !!! - Ricochan - 17-08-2007 Als je ook wilt dat competitieteam.nl weer terug komt, nu de competitiemanager verziekt is door SD, teken dan deze petitie, en misschien gaan Mac en Co dan wel overstag :razz: :wink: We kunnen dan hier bijv 5 euro of meer voor betalen voor de kosten en/of prijzen... Ik wil weer een leuk wekelijks spel met 11 spelers en assists !!! - kooltje - 17-08-2007 Prima - Dre - 17-08-2007 Mee eens! - Mac - 17-08-2007 Ik kan helaas nu al zeggen dat het niet gaat gebeuren. Loop stage bij accenture dit jaar en daar kan ik gewoon niet de halve dag uit mn neus lopen vreten zoals bij m'n andere stages ![]() Wat wel eventueel zou kunnen is dat ik probeer nog binnen afzienbare tijd te programmeren en dat iemand anders de verwerking en weet ik het allemaal op zich neemt. - Ricochan - 17-08-2007 Mac Wrote:Ik kan helaas nu al zeggen dat het niet gaat gebeuren. Loop stage bij accenture dit jaar en daar kan ik gewoon niet de halve dag uit mn neus lopen vreten zoals bij m'n andere stages Daar zijn hier vast wel mensen voor te vinden toch? Als het makkelijk is bij te houden wil ik het evt ook wel doen... - Mac - 17-08-2007 tja je bent er zondagavond/maandag een tijdje mee bezig. zondagavond uur of 2 a 3 om alle punten uit te rekenen en toe te kennen etc. Maandag vooral wat update werk enzo valt op zich wel mee moet je binnen half uur klaar kunnen zijn. - Ricochan - 18-08-2007 Je moet er wat voor over hebben om een leuk spel te hebben : ![]() Ik ben meestal de halve zondag toch al bezig met het voetbal volgen dus die tijd kan er ook nog wel bij :8: Re: Petitie spel competitieteam terug !!! - de nieuwe - 18-08-2007 Ricochan Wrote:Als je ook wilt dat competitieteam.nl weer terug komt, nu de competitiemanager verziekt is door SD, teken dan deze petitie, en misschien gaan Mac en Co dan wel overstag :razz: :wink:=D> - FC Petr - 19-08-2007 Ricochan Wrote:Je moet er wat voor over hebben om een leuk spel te hebben : Blijkbaar bestaan er dus nog steeds echte mannen. =D> - Ricochan - 21-08-2007 En MAC heb je er nog over nagedacjt of het te doen is dit jaar? - Mac - 21-08-2007 het is haalbaar maar wel pas over een paar weken. Kan op het moment er alleen in het weekend aan werken en ik verwacht minstens 3 weekenden nodig te hebben. Denk je dat er dan nog wel genoeg mensen mee willen doen? - Ricochan - 21-08-2007 Mac Wrote:het is haalbaar maar wel pas over een paar weken. Kan op het moment er alleen in het weekend aan werken en ik verwacht minstens 3 weekenden nodig te hebben. Nu dat CM spel verziekt is lijkt het mij dat er genoeg mensen mee willen doen... : ![]() Ik kan het dan tegen die tijd nog wat promoten op andere forums om nieuwe mensen te lokken... - Tripplexxx - 21-08-2007 Misschien moet dit topic ff bij voetbal gezet worden...... - Ricochan - 21-08-2007 Kan iemand het even verplaatsen dan ? - Bocaloca - 21-08-2007 =D> - goa - 21-08-2007 Mac Wrote:Loop stage bij accenture dit jaar en daar kan ik gewoon niet de halve dag uit mn neus lopen vreten zoals bij m'n andere stages Op mijn 3e werkdag bij Accenture zat al ik tot 1 uur snachts op kantoor. :eeeek: - Mac - 21-08-2007 yep er lopen daar idd wel een paar leuke dames rond ![]() - de nieuwe - 21-08-2007 Mac Wrote:Denk je dat er dan nog wel genoeg mensen mee willen doen?Nou, potentiele deelnemers, reageer maar. Ik doe wel mee en dan mag het zelfs wel wat kosten. (Ik betaal liever een tientje aan een leuk competitieteam-spel dan aan SD.) - Ekslem - 21-08-2007 Ik zal ook wel meedoen....... naast competitiemanager! - Kennedy - 21-08-2007 Hier wil ik ook wel aan meedoen!!! - Jansoe - 21-08-2007 =D> - harry_bierdop - 21-08-2007 In! - Quatro - 21-08-2007 yup - kooltje - 21-08-2007 yup - Peter - 21-08-2007 Doe mee! - Mac - 21-08-2007 ok dan ga ik me best doen maar zoals gezegd kan t wel een paar weken duren helaas - Mist - 21-08-2007 Ik zal ook meedoen. Aan welke variant wordt nu eigenlijk gedacht, die van het eerste of van het tweede jaar? - FC Petr - 21-08-2007 Mac Wrote:ok dan ga ik me best doen maar zoals gezegd kan t wel een paar weken duren helaas Respect Mac, maak er iets moois van. =D> - Frits - 22-08-2007 Mist Wrote:Ik zal ook meedoen. met die van het 1e jaar doe ik ook mee! respect als je het voor elkaar krijgt mac - Mac - 22-08-2007 de competitiemanager kloon...oftewel die van het eerste jaar. |