The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Gratis EK Toto en fantastische prijzen (/showthread.php?tid=3635) Pages:
1
2
|
Gratis EK Toto en fantastische prijzen - kuiper - 19-05-2008 Het is weer zover. Na het succes van twee jaar terug met de WK mocht ik ook dit jaar weer een groots opgezette EK Toto organiseren voor ons bedrijf Uiterwijk Winkel Verzekeringen. Iedereen kan en mag weer meedoen. Het is gratis en er zijn weer geweldige mooie prijzen, gesponserd door de diverse maatschappijen, te winnen. Inschrijven kan via onze site: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.uiterwijkwinkel.nl">http://www.uiterwijkwinkel.nl</a><!-- m --> De hoofdprijs is evenals vorige keer een reis voor 2 personen naar het land van de europees kampioen. De overige prijzen staan nog niet op de site, maar je moet denken aan voetbalkaartjes, kaartjes voor de davis cup, gala premiere in Tuschinsky, cursus catamaranzeilen, ipod, horloge, kledingbonnen, etc. franco, een mede-forummer won de hoofdprijs in 2006 en is met zijn vriendin naar Sicilie geweest. Ook dit jaar verwacht ik wel weer wat forummers bovenaan de ranglijst. Je hoeft niet bang te zijn (zoals vorige keer werd gevreesd) dat je vol gegooid wordt met verzekerings cq. hypotheekaanbiedingen. Ik vind het gewoon leuk om zoiets te organiseren en de maatschappijen wat leuke prijzen af te troggelen. :lol: Iedereen veel succes en ik zie ze wel!!! Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Treesong - 19-05-2008 kuiper Wrote:De hoofdprijs is evenals vorige keer een reis voor 2 personen naar het land van de europees kampioen. Sorry, ik hoef niet zo nodig naar Duitsland ![]() Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Gerben Zonderland - 20-05-2008 Treesong Wrote:kuiper Wrote:De hoofdprijs is evenals vorige keer een reis voor 2 personen naar het land van de europees kampioen. Mwoah... er zijn ook leuke 'dingen' te bekijken. ![]() Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Bocaloca - 20-05-2008 INgevuld Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Bredanaar - 20-05-2008 Leuk!!! Een reis voor 2 personen naar Nederland :wink: Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Treesong - 20-05-2008 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:kuiper Wrote:De hoofdprijs is evenals vorige keer een reis voor 2 personen naar het land van de europees kampioen. Twee emmers lauwe pils zonder schuimkraag vind ik niet echt 'leuk' om te zien :-& Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - kuiper - 20-05-2008 Bredanaar Wrote:Leuk!!! Een reis voor 2 personen naar Nederland :wink: Een weekje Drenthe kan heel leuk zijn hoor. :wink: Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Vret Mien Gras - 22-05-2008 Ik doe mee Kuiper. Alleen Drenthe ligt wel buiten Twente, ik weet niet of ik daar wel durf te komen :wink: Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - BIERTEAM.NET - 22-05-2008 Heb ook al een formulier ingevuld... Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Treesong - 22-05-2008 Vret Mien Gras Wrote:Ik doe mee Kuiper. Geen nood, in Drenthe zijn ook tractors, klompen en bier Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Vret Mien Gras - 22-05-2008 In orde, Drenthe is mooi! Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Treesong - 22-05-2008 Vret Mien Gras Wrote:In orde, Drenthe is mooi! Overal waar bier is, is het mooi. Zo lang het maar geen Oranjeboom is ![]() Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - harry_bierdop - 22-05-2008 Ingevuld!! Halve finales: KRO-DUI en ITA-FRA Finale: DUI - FRA Winnaar: FRA Denk overigens niet dat FRA het wordt maar mochten die pleurismongolen het dan toch wordt dan heb ik het iig nog goed in de poule en win ik misschien nog een reis door die stinkfransen! Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Vret Mien Gras - 22-05-2008 Treesong Wrote:Vret Mien Gras Wrote:In orde, Drenthe is mooi! Tree, we zitten op dezelfde frequentie. Als er iets niet te drinken is dan is het Oranjeboom. Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Treesong - 22-05-2008 Ik heb trouwens best zin in een biertje nu... 8-[ of zoals een kammeraad van me altijd zegt: soms heb je gewoon een bierstrot, dan kun je het blijven drinken en zelfs de 15e is net zo lekker als de eerste \ ![]() Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Vietjes - 22-05-2008 Ingevuld. En nou niet gaan spammen met die Verzekeringenhandel hè =; Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Treesong - 22-05-2008 Ook maar eens ingevuld, dit x volgens scenario D: Nederland rolls its way into the semi's maar loopt dan weer als vanouds in het mes van een hardere, meer gewiekste tegenstander :cry: Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - AssyriskaFF - 22-05-2008 Ook ingevuld ![]() Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - kuiper - 22-05-2008 Vietjes Wrote:Ingevuld. En nou niet gaan spammen met die Verzekeringenhandel hè =; Jij elke dag. :lol: Wat wil je nou, fantastische prijzen, gratis deelname en dan nog zeuren als je een mailtje zou krijgen. Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Riekki - 22-05-2008 Kuiper, vraag even aan Janine waar ze het liefst met me naar toe zou gaan?!? Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - kuiper - 22-05-2008 Riekki Wrote:Kuiper, Janine? Hoe ken jij mijn charmante assistente? Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - franco - 23-05-2008 ik ga ook een gokje wagen... :wink: weekje roemenie is misschien best gezellig.... Uiteindelijk zal het wel weer griekenland worden dat wint. :eeeek: Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Treesong - 23-05-2008 franco Wrote:ik ga ook een gokje wagen... :wink: Nou, da's erg... Ik zit liever in Griekenland dan in dat achterlijke Roemenië. ![]() Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - franco - 25-05-2008 haha tree.... zal er volgende keer een knipoogje achter zetten... :wink: Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Ricochan - 27-05-2008 Ik heb het ook ingevuld. Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - Hoef - 27-05-2008 Mijn voorspellingen zijn ook binnen (en winnend) Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - EJR - 29-05-2008 Halve finales: NED - ITA (revenge ![]() DUI - POR Finale: NED - DUI Winnaar: NED Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - ANTI - 29-05-2008 i'm in Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - gittermaster - 29-05-2008 Ik heb m ingevuld Kuiper, maar kan imk nog iets wijzigen? Re: Gratis EK Toto en fantastische prijzen - kuiper - 29-05-2008 gittermaster Wrote:Ik heb m ingevuld Kuiper, maar kan imk nog iets wijzigen? Nee helaas. Eenmaal ingevuld en verstuurd kun je er niets meer aan veranderen. Wellicht kun je op naam van je vriendin, moeder, broer, zus, nog een keer meedoen. Moet wel onder een andere naam en ander emailadres. |