The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 (/showthread.php?tid=4151) Pages:
1
2
|
The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Peter - 13-01-2009 2 uurtjes eerder omdat ik om 18.00 uur niet online kan zijn. Geen verdere inschrijvingen gehad, dus helaas 2 byes. Iedereen die laatste eindigt in zijn poule valt af, de rest gaat door naar de laatste 16. Pouleindeling (op basis van de stand in de subleague): Poule A Peter van t forum (Peter) moker's siekret weppens FC Longdorp (Winstonicus) Bye Poule B ASV Apeldoornse boys (RR) Kennemerland Keizerstad United (Chiel-Montagne) Bye Poule C Fc Waf Heaven and Hell (De nieuwe) FC Bierteam.net Brand in Mokum (Treesong) Poule D FC Vila Nova de Gaia (Yzeren Henkie) Gittermaster Addertjes Dredevils (Dre) Poule E Dreamteam Kuiper Jef United (Cruijff) Deshotas Quatro Poule F FC Riekki Kleine Jan vs Luca (Kleine Jan) Harry Bierdop AssyriskaFF Speelschema ronde 1 (weekend 16 t/m 18 januari): Poule A Peter van t forum (Peter) Bye moker's siekret weppens - FC Longdorp (Winstonicus) Poule B ASV Apeldoornse boys (RR) Bye Kennemerland - Keizerstad United (Chiel-Montagne) Poule C Fc Waf - Brand in Mokum (Treesong) Heaven and Hell (De nieuwe) - FC Bierteam.net Poule D FC Vila Nova de Gaia (Yzeren Henkie) - Dredevils (Dre) Gittermaster - Addertjes Poule E Dreamteam Kuiper - Quatro Jef United (Cruijff) - Deshotas Poule F FC Riekki - AssyriskaFF Kleine Jan vs Luca (Kleine Jan) - Harry Bierdop Wederom succes allen! Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Winstonicus - 13-01-2009 shit zit in een "bye" league, dus ik heb kans dat ik maar 2 potjes speel ![]() Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Treesong - 13-01-2009 De Finale wordt nu al gespeeld in poule C :| Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - de nieuwe - 13-01-2009 Treesong Wrote:De Finale wordt nu al gespeeld in poule C :|[-X Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - waf - 13-01-2009 jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus geeft hij zichzelf een bye. wat een treurmuis man. :roll: Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - harry_bierdop - 13-01-2009 Lijkt me vrij logisch dat de nr 1 en 2 de bye toegewezen krijgen.. Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Peter - 13-01-2009 waf Wrote:jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus geeft hij zichzelf een bye. Was t voordeel daaraan dan? Ik kan alleen 2 nadelen bedenken: - je speelt weekend niet, das saai. - je hebt 33% kans uitgeschakeld te worden ipv 25%. Verder sluit ik me aan bij Harry, dat was ook mijn redenatie namelijk. Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - waf - 13-01-2009 Peter Wrote:redenatie je bedoelt redenering. maar wie was de nummer 2 dan? :-k Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Peter - 13-01-2009 waf Wrote:Peter Wrote:redenatie De nummer 2 in de stand van de subleague is RR, vandaar dat ook hij een bye heeft. Wees blij dat jij der geen hebt en leer je ongelijk eens toe te geven ipv de argumenten te negeren en alleen maar over een spelfoutje te vallen. ![]() Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - waf - 13-01-2009 Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:redenatie ik dacht toch echt dat ik de nummer 2 was bij de vorige editie. het woord ongelijk is in dit verband derhalve hoogst merkwaardig. en het was geen spelfout. redetering of redenazie, dat zijn zpelvouten. :-({|= Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Peter - 14-01-2009 waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:redenatie Moeilijk he, keer toegeven dat je ongelijk had? :8: Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - waf - 14-01-2009 Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:redenatie leg dat eens uit dan. waarin had ik ongelijk? :-" Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Peter - 14-01-2009 waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:redenatie Dat je een treurmuis bent als je jezelf een bye geeft. Wil wel eens weten waarom. 8-[ Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - waf - 14-01-2009 Peter Wrote:Dat je een treurmuis bent als je jezelf een bye geeft. Wil wel eens weten waarom. 8-[ de kans dat er 2 van de 3 doorgaan is groter dan de kans dat er 2 van de 4 doorgaan. Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Peter - 14-01-2009 waf Wrote:Peter Wrote:Dat je een treurmuis bent als je jezelf een bye geeft. Wil wel eens weten waarom. 8-[ Maar gelukkig voor jou gaan er 3 van de 4 door. Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - waf - 14-01-2009 Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Dat je een treurmuis bent als je jezelf een bye geeft. Wil wel eens weten waarom. 8-[ oh dan is het geen voordeel. tenzij bye afvalt natuurlijk. :razz: Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Peter - 14-01-2009 waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Dat je een treurmuis bent als je jezelf een bye geeft. Wil wel eens weten waarom. 8-[ Dat laatste is helaas niet het geval. Fijn dat er nog forummers zijn die hun ongelijk durven toe te geven, je bent één van de weinigen. Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - waf - 14-01-2009 Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Dat je een treurmuis bent als je jezelf een bye geeft. Wil wel eens weten waarom. 8-[ ik had geen ongelijk. ik was abuis. Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Peter - 14-01-2009 waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Dat je een treurmuis bent als je jezelf een bye geeft. Wil wel eens weten waarom. 8-[ Dan hoor je dus in de grote lijst mensen die hun ongelijk niet toe kunnen geven. Mensen waar niet mee te discussieren valt. Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - waf - 14-01-2009 Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Dat je een treurmuis bent als je jezelf een bye geeft. Wil wel eens weten waarom. 8-[ en dat leid je hieruit af? je hebt trouwens ongelijk. ik kan wel degelijk mijn ongelijk toegeven. maar als ik abuis was, was ik abuis. ik ging uit van een andere veronderstelling. vanuit die veronderstelling had ik gewoon gelijk. :razz: Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Treesong - 14-01-2009 Treurmuis is natuurlijk in het geheel geen substituut voor sloeber [-( Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - gittermaster - 16-01-2009 denkt iedereen eraan om voor aanvang van de zaterdagwedstrijden het team open te gooien of kenbaar te maken aan je tegenstander. Scheelt weer een - 10. Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - gittermaster - 16-01-2009 Adder.... succes.... ![]() Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Winstonicus - 16-01-2009 moet tegen moker, maar leeft die marok nog wel, tijdje niks meer van gehoord Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Peter - 16-01-2009 Alstie niet meer leeft heb je veel kans dat je gaat winnen. :8: Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Quatro - 17-01-2009 Poule E Dreamteam Kuiper - Quatro alvast een enorme voorsprong genomen en PSVau gaat zo ontzettend verliezen dit weekend! :wink: Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - kuiper - 17-01-2009 Quatro Wrote:Poule E Wat een enorme voorsprong zeg. #-o En wat betreft PSV, als ze verliezen zal ik jou met een tevreden lach feliciteren. :wink: Dreamteam Kuiper - Quatro Zwinkels - Boschker Bréchet - Kum Marcellis - van Eijden Kwakman - Jaliens Swerts© - Swerts© Pranjic - Pranjic Knopper - Svec Janssen - Van de Laak Nkufo - Nkufo Amoah - Demouge El Hamdaoui - Berg Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Kennemerland - 18-01-2009 ![]() Gefeliciteerd. Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - Chiel-Montagne - 18-01-2009 Haha, bedankt. Zie trouwens dat ik weer eens de quiz ben vergeten. ](*,) Re: The League Editie IV: Pouleindeling + Speelschema ronde 1 - de nieuwe - 18-01-2009 Ik vraag me af of de punten voor de kwis al wel zijn meegeteld, bij mij iig niet, terwijl ik 'm toch echt goed had. |