The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Weekend - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Weekend (/showthread.php?tid=162) |
- Marshall - 25-11-2005 Ekslem Wrote:pis hekel lauw bier Ik zie een verband ![]() - T00L - 25-11-2005 Ekslem Wrote:Wat een bedrijf werk ik toch. genoeg bier, maar niks koud en als ik ergens een pis hekel aan heb, is het wel lauw bier :letitallout: . dan zet je het toch ff buiten.. is zo koud - harry_bierdop - 25-11-2005 Nou.. het is weekend! Zo ff wat eten en dan maar eens een biertje pakken! Denk dak de hut nie meer uut kom vanaaf! - BIERTEAM.NET - 25-11-2005 harry_bierdop Wrote:Nou.. het is weekend! Zo ff wat eten en dan maar eens een biertje pakken! Denk dak de hut nie meer uut kom vanaaf! Dat laatste is een goed idee, jammer dat ik om 20uur nog moet gaan werken :roll: - Ekslem - 25-11-2005 Ik ben eindelijk thuis, wat een kut weer en verkeer. Nu nog een manier vinden om bij mijn vriendin te komen anders hek vanavond gin eten ![]() - Marshall - 25-11-2005 Ekslem Wrote:Ik ben eindelijk thuis, wat een kut weer en verkeer. Nu nog een manier vinden om bij mijn vriendin te komen anders hek vanavond gin eten de snackzaak op de hoek is lastig te vinden... je hebt zelf je handen afgechopped waardoor je niet kunt koken... je hebt een te dikke pens om zelf naar het aanrecht te lopen... ??? - Ekslem - 26-11-2005 Marshall Wrote:Ekslem Wrote:Ik ben eindelijk thuis, wat een kut weer en verkeer. Nu nog een manier vinden om bij mijn vriendin te komen anders hek vanavond gin eten Ik ben net zo snel bij haar als bij de snackzaak of supermarkt. Daarnaast geen zin in de rommel die ik zelf in huis heb. Dinertje was overigens vooraf gepland dus een no show was not done geweest!. Heb overigens heerlijk genoten van een bouillon fondue en een heerlijk wijntje :razz: - Mac - 02-12-2005 nog 9 uur ![]() - Balthazar - 02-12-2005 nog 25 minuten :razz: - FC Wageningen - 02-12-2005 Weekend! =D> - Treesong - 02-12-2005 De Grote Grijze Geitenbreier is zojuist naar huis vertrokken, zodat ik hier helemaal alleen achter mijn tekentafel zit... ik kan nu natuurlijk ook vroeg aan mijn lange weekend beginnen of... de TTT uitrekenen :-k - Bocaloca - 02-12-2005 je zou maar het joppie van Tree hebben. Altijd lastige dilemma's - Treesong - 02-12-2005 Bocaloca Wrote:je zou maar het joppie van Tree hebben. Altijd lastige dilemma's Ik trek eerst maar es een pilsje open... dat maakt het denken een stuk eenvoudiger :wink: - Ekslem - 15-12-2005 Nog 5,5 uur \ ![]() - Mac - 15-12-2005 gisteravond om 11 uur al \ ![]() - Bocaloca - 15-12-2005 Zaterdag ochten half 10 tentamen :letitallout: :letitallout: :letitallout: - harry_bierdop - 15-12-2005 Bocaloca Wrote:Zaterdag ochten half 10 tentamen :letitallout: :letitallout: :letitallout: hehehehe dan hoop ik mijn hoofdpijn nog niet te voelen!! Zaterdagavond lekker naar de Matrixx, 3 uur lang Miss Djaxx ... Techno van de bovenste plank!!! ![]() - Bocaloca - 15-12-2005 Maar zaterdag avond gaan we wel effe los, tentamens klaar en hoppeteee =D> =D> - Bocaloca - 17-12-2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA weekend :| - Bakke - 17-12-2005 Pff... over een half uurtje werken #-o. - Bor de Wolf - 17-12-2005 Bakke Wrote:Pff... over een half uurtje werken #-o. Ik dacht dat er op zaterdag geen vuilnis werd opgehaald? - Bocaloca - 17-12-2005 Pffft bierdrinken is best gezellig zo smiddags #-o - Vret Mien Gras - 17-12-2005 Bocaloca Wrote:Pffft bierdrinken is best gezellig zo smiddags #-o Bierdrinken met daglicht is fijn! - Bocaloca - 17-12-2005 Om in de avond lekker door te gaan en pas echt verrot te zijn :8: - Vret Mien Gras - 17-12-2005 Bocaloca Wrote:Om in de avond lekker door te gaan en pas echt verrot te zijn :8: That's my life! - Ekslem - 23-12-2005 Om 1 uur hier op het werk een kerst lunch. Alhoewel ik er nu nog niet aan moet denken, maar eens voorstellen om de kerstborrel daar meteen achteraan te plakken :razz: - Bocaloca - 23-12-2005 Morgen met een dame op stap Vandaag maar even bijkomen van gister - Ricochan - 23-12-2005 Ik heb nu al een kater van het zuipen van gisteren, en het lange weekend moet nog beginnen #-o - Bocaloca - 23-12-2005 Ik ga niet eens over gister beginnen - Ricochan - 23-12-2005 Bocaloca Wrote:Ik ga niet eens over gister beginnen Vertel :wink: |