The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
It's a Goal (Seizoen 5) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: It's a Goal (Seizoen 5) (/showthread.php?tid=286) |
- T00L - 20-12-2005 Ik weet dat die pearce de moeite waard is Anti.. ik ben nog twijfelende of ik die niet liever heb dan Hirsch ![]() en de verkoop max zit echt op 5, als je meer wil verkopen blokkeert je board willekeurig alles boven de 5. - Matador! - 20-12-2005 Antidote Wrote:Zo he....er zijn meteen een aantal die graag spelers willen hebben. Zoals jullie weten is het alleen mogelijk om 5 spelers te verkopen en 7 spelers te kopen per seizoen. Dit seizoen heb ik nog maar ruimte voor 1 speler om aan te schaffen. Bedankt Anti! Ik heb het bod meteen geaccepteerd! Ik had trouwens ook interesse in Armer.. Ik hoor het wel of dat ook mogelijk is!! - T00L - 20-12-2005 2-3 verloren, dus helaas geen promotie voor mij ![]() - Matador! - 20-12-2005 1-2 verloren in de 91e minuut. Sta nu nog steeds 1e, met 1 punt voor op de nummer 2 en 2 op de nummer 3. Morgen uit tegen de nummer 2... Iemand nog tips? Speel uit tegen een 4-4-2/normal/counter-attack. Het kan zijn dat hij dat nog van vannacht heeft ingesteld en vandaag een andere tactiek gaat maken... - T00L - 20-12-2005 die tactiek die je ziet is altijd van de vorige wedstrijd (of afhankelijk van je ass man nog langer geleden, wordt gezegd). je kunt alleen z'n opstelling achterhalen dmv de team sheet, en dan kijken welke spelers hij opgesteld heeft. in de lagere divisies speelde ik altijd 4-3-3 normal long ball uit, met groot succes... in div2 was het dat alleen weer niet, maar 4-5-1 ook niet... - Kezmania - 20-12-2005 Antidote Wrote:Ik heb besloten om te stoppen met itsagoal. In de afgelopen 4 seizoenen ben ik al 3x kampioen geworden en dit seizoen ziet ernaaruit dat ik weer promoveer. De uitdaging om met dit spel verder te gaan is verdwenen. Heb je nog iemand in de aanbieding?? - Guest - 20-12-2005 Antidote Wrote:Zo he....er zijn meteen een aantal die graag spelers willen hebben. Zoals jullie weten is het alleen mogelijk om 5 spelers te verkopen en 7 spelers te kopen per seizoen. Dit seizoen heb ik nog maar ruimte voor 1 speler om aan te schaffen. Okay das mooi genoeg ![]() - Kezmania - 20-12-2005 @ antidote ... Ik heb interesse in Pearce en Armer Heb je ook nog een keeper? - Voyou - 20-12-2005 Ok Anti, bedankt! Verder met 3-1 gewonnen, de laatste wedstrijd is tegen de nr.2, puur voor de eer wil ik die nog even verslaan dus stel ik mijn sterkste elftal op. - Matador! - 20-12-2005 Antidote, zoals je weet heb ook ik interesse in Armer... Ik hoor het wel wie hem krijgt. - Gerben Zonderland - 20-12-2005 Gewonnen en met 3 punten verschil en een doelsaldo van +11 t.o.v. Forever ben ik dus voor de 3e keer op rij kampioen. Ik heb (om dezelfde reden als die Voyou noemt) nog wel mijn sterkste elftal opgesteld om mijn kampioenschap nog wat glans te kunnen geven. Ik speel namelijk vannacht ook tegen de nummer 2. : ![]() - Kezmania - 20-12-2005 Overigens ben ik ook kampioen geworden =P~ - T00L - 20-12-2005 T00L Wrote:Ik weet dat die pearce de moeite waard is Anti.. ik ben nog twijfelende of ik die niet liever heb dan Hirsch doe toch hirsch maar ![]() spits haal ik ergens anders wel vandaan ofzo - Antidote - 21-12-2005 Kezmania mag dan pearce overnemen en ik zal het komende seizoen mijn team dan nog levendig houden en misschien wel een kweekvijfer voor 1 seizoen voor jullie maken. Het is klote dat je maar 5 spelers per seizoen mag verkopen. Matador Armer krijg je dan het seizoen erop. Ondertussen kan ik hem mooi optrainen voor je. Hij staat nu op hoofdstats 90 en de rest 70 en nog niks is gemaxed. Vergeet niet spelers aan te geven waarvan jullie afwillen. De max bedrag wordt door mij op tafel gelegd. Oooh ja....ik heb nu 4 keepers. 88 en 84 gemaxed en 2 die pas halverwege zitten. Denk pas eind komend seizoen iets van waarde zijn. - Gerben Zonderland - 21-12-2005 3-2 verloren van Forever, maar op DOELSALDO toch kampioen geworden/gebleven. (+9) Het was in ieder geval retespannend dit seizoen. Bedankt, heren mede-forummers! =D> - T00L - 21-12-2005 voor mij hoef je je team niet nog een seizoen levendig te houden hoor. ik ben al helemaal happy met 1 speler - Bocaloca - 21-12-2005 Zat bijna te denken om weer eens opnieuw te beginnen lol iemand al over de 6e positie altijd van IAG land heen? - Guest - 21-12-2005 Netjes GZ gefeliciteerd. Best wel vaag trouwens, denk ik yes eindelijk weer een nieuwe speler erbij omdat er in mijn berichten staat dat er een nieuw speler bijgekomen is. Kijk ik verder zit ie nog bij oude club, terwijl het geld wel van mijn rekening is afgehaald. Lekker zo'n bug ,hopen dat het maar een vertraging is. - T00L - 21-12-2005 Bocaloca Wrote:Zat bijna te denken om weer eens opnieuw te beginnen lol als je in div 2 zit lukt dat niet :p - Kezmania - 21-12-2005 Antidote Wrote:Oooh ja....ik heb nu 4 keepers. 88 en 84 gemaxed en 2 die pas halverwege zitten. Denk pas eind komend seizoen iets van waarde zijn. Doe mij maar 1 van die keepers die halverwege zitten.. hehehe ik heb er toch 1 nodig en ik heb nog wel een waardeloze middenvelder die ik weg doe.. 21 W Proctor 900 12.3M 88 en gemaxed - Forever - 21-12-2005 Gerben Zonderland Wrote:3-2 verloren van Forever, maar op DOELSALDO toch kampioen geworden/gebleven. (+9) Het was in ieder geval retespannend dit seizoen. Bedankt, heren mede-forummers! =D> Gefeliciteerd Gerben. Quote:Divisional Manager Of the Season :wink: - Voyou - 21-12-2005 In mijn sterkste opstelling toch vrij hard onderuit bij de nr.2, 3-1.... Quote:From itsagoal.com =D> - Gerben Zonderland - 21-12-2005 Forever Wrote:Gerben Zonderland Wrote:3-2 verloren van Forever, maar op DOELSALDO toch kampioen geworden/gebleven. (+9) Het was in ieder geval retespannend dit seizoen. Bedankt, heren mede-forummers! =D> :eeeek: Jij ook van harte daarmee, maar ik neem toch aan de de nummer 1 de kampioen is en ook het meeste (ook al zal het marginaal meer zijn) geld krijgt. :| - Forever - 21-12-2005 Lijkt mij ook. En ons onderling resultaat is precies in evenwicht. Waarschijnlijk maakte mijn persoonlijkheid zoveel indruk op de competitieleiding en moesten ze mij wel deze titel toewijzen. :wink: We houden het maar op een bug. - T00L - 21-12-2005 Gerben Zonderland Wrote:Forever Wrote:Gerben Zonderland Wrote:3-2 verloren van Forever, maar op DOELSALDO toch kampioen geworden/gebleven. (+9) Het was in ieder geval retespannend dit seizoen. Bedankt, heren mede-forummers! =D> manager of the season gaat ook niet altijd naar de kampioen he. als vloet met sparta 3e zou eindigen, wordt hij ook manager van het jaar - Gerben Zonderland - 21-12-2005 Forever Wrote:Lijkt mij ook. En ons onderling resultaat is precies in evenwicht. Hehe, ik ben dit seizoen 2 keer manager of the week geworden en ben nu voor de 3e keer op rij kampioen. Ze dachten vast: "Ach, laten we die Forever ook een prijsje geven." :wink: - Matador! - 21-12-2005 Voor het eerst in mijn MZ-carriere kampioen geworden!! 3-3 gelijkgespeeld en de nummer 3 won 1-0, waardoor hij en ik gelijk eindigden, maar ik met een beter doelsaldo (+14) kampioen ben geworden... Geen MOTS trouwens, maar dat maakt me niet uit :wink: - Gerben Zonderland - 21-12-2005 Matador! Wrote:Voor het eerst in mijn MZ-carriere kampioen geworden!! 3-3 gelijkgespeeld en de nummer 3 won 1-0, waardoor hij en ik gelijk eindigden, maar ik met een beter doelsaldo (+14) kampioen ben geworden... Ehm, verkeerde topic of verkeerde spel-aanduiding? :eeeek: - Matador! - 21-12-2005 Gerben Zonderland Wrote:Matador! Wrote:Voor het eerst in mijn MZ-carriere kampioen geworden!! 3-3 gelijkgespeeld en de nummer 3 won 1-0, waardoor hij en ik gelijk eindigden, maar ik met een beter doelsaldo (+14) kampioen ben geworden... Hehe, verkeerde spelaanduiding.. Het moet natuurlijk IAG zijn, zat met mijn hoofd ergens anders denk ik! Kampioen met IAG! - Antidote - 22-12-2005 Matador en GZ feli met jullie kampioenschap. Zelf ben ik uiteindelijk 2de geworden. Toch een mooie afsluiter. 5 seizoen waarvan 3x kampioen en mijn beste positie op de ranglijst was 64 eind afgelopen seizoen. @ Kezmania...houdt dit in dat je pearce niet meer wilt? Begin komend seizoen koop ik W Proctor van je. |