The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Ajax - PSV - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Ajax - PSV (/showthread.php?tid=3057)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Re: Ajax - PSV - Flixieluv - 31-01-2008

Mac Wrote:whahahaha meesterlijk die reacties hier. Wekelijks worden dit soort opmerkingen over Ajax gemaakt (kutpubliek, waar is dat mooie voetbal nou, kutclub, vreselijke sfeer etc etc) en dan hoor je niemand en nu zitten al onze moraalridders opeens op de kast. Ik wacht op de eerstvolgende belangrijke wedstrijd die ajax verliest en dan verwacht ik jullie allemaal weer te zien om dergelijke opmerkingen tegen ajax ook te veroordelen.

=D> Go Mac!

Re: Ajax - PSV - BIERTEAM.NET - 31-01-2008

Ekslem Wrote:SCHANDALIG!!!!

Quote:Twee duels schorsing voor 'niet slimme' Davids
31 januari 2008

Ajax kan de komende twee wedstrijden niet over Edgar Davids beschikken. De middenvelder is voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk, geschorst. Hij krijgt de straf vanwege zijn rode kaart in de wedstrijd tegen PSV van woensdagavond (0-2).

Davids beging in de topper tegen de regerend landskampioen in de slotfase een forse overtreding op Edison Mendez, die door arbiter Wegereef bestraft werd met een directe rode kaart. "Niet slim", zo oordeelde coach Adrie Koster na afloop. Door deze schorsing mist Davids de wedstrijden tegen Feyenoord en Roda JC.

Mee eens, 2 wedstrijden is echt te weinig...

Ben trouwens benieuwd of hij Lindgren er meteen neer zet, lijkt me iig wel de beste optie...

harry_bierdop Wrote:
Flixieluv Wrote:Kak aan dat schijtpleejesvee. Altijd (echt ALTIJD!) geestdodend afbraakvoetbal, hoe kun je daar in godsnaam fan van zijn!

Oh ja, en nog wat andere wedstrijden waar geen hond in geïnteresseerd is (behalve de supporters van de desbetreffende clubs) zoals Heracles-NEC en az-psv.

En nog maar mekkeren en huilen en zeuren en janken als 3/4 van nederland blij is als Ajax uit Europa vliegt of gewoon überhaupt een hekel heeft aan treurige neuzenvolk. Undecided Undecided Undecided Undecided

Wat ben jij een zielige triest neusje zeg, m'n ballen liggen hier naast de stoel van het lachen Notworthy

Alleen al door die 1e uitspraak van je, zo'n instelling, dan ben je NOOIT een winnaar. Never nooit niet!

(sorry voor, 1 van de weinige, goeie neusjes zoals Fab.)

=D> Go Harry! :lol:

Re: Ajax - PSV - gittermaster - 31-01-2008

31 januari 2008

Ajax kan de komende twee wedstrijden niet over Edgar Davids beschikken. De middenvelder is voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk, geschorst. Hij krijgt de straf vanwege zijn rode kaart in de wedstrijd tegen PSV van woensdagavond (0-2).

Davids beging in de topper tegen de regerend landskampioen in de slotfase een forse overtreding op Edison Mendez, die door arbiter Wegereef bestraft werd met een directe rode kaart. "Niet slim", zo oordeelde coach Adrie Koster na afloop. Door deze schorsing mist Davids de wedstrijden tegen Feyenoord en Roda JC.
Dat schandalige vind ik nu ook wel weer meevallen. Het hadden er misschien ook 3 kunnen zijn, maar kan niet anders zeggen dat Mendez ook echt wel een heel vervelend ventje is (althans gisteren). Relativeert de overtreding niet, maar goed. 2 is misschien wat weinig, maar om het nou schandalig te noemen...
@ Harrie: Het is duidelijk dat jij anti-Ajax bent, geeft niets Harrie, maar toch knap hoe jij kunt beoordelen wie er wel een echt "neusje" is en wie niet.
Maatstaven?
Minstens 3 x per seizoen een knokpartij?
Minstens 1 x dreiging stadionverbod?
Minstens 2 x de bestuurskamer bestormen?

Re: Ajax - PSV - Ekslem - 31-01-2008

Imo kon Davids gister alleen gedacht hebben, ik ga een been breken! Ik vind het echt 5 wedstrijden schorsing en voor die op Farfan nog eens 5 erbij!

gittermaster Wrote:

31 januari 2008

Dat schandalige vind ik nu ook wel weer meevallen. Het hadden er misschien ook 3 kunnen zijn, maar kan niet anders zeggen dat Mendez ook echt wel een heel vervelend ventje is (althans gisteren). Relativeert de overtreding niet, maar goed. 2 is misschien wat weinig, maar om het nou schandalig te noemen...
@ Harrie: Het is duidelijk dat jij anti-Ajax bent, geeft niets Harrie, maar toch knap hoe jij kunt beoordelen wie er wel een echt "neusje" is en wie niet.
Maatstaven?

Toen Harry de pielemuiter van Fabian in z'n bek propte sprak hij van "goeie" neusjes, niet "echte". Maar desalniettemintegenstaandesondanks: inderdaad Harmans, wat versta je onder "goeie neusjes"? Fabian is nl. ook niet vies van het afbranden van (het voetbal van) de gloeilampenfabriek uit eihoven. Zo noemt hij ze altijd "tyfus pisvee", etc.

Nou Harry, hup met je argumenten! =D>

Re: Ajax - PSV - harry_bierdop - 31-01-2008

BIERTEAM.NET Wrote:
harry_bierdop Wrote:(sorry voor, 1 van de weinige, goeie neusjes zoals Fab.)

:cry:

haha Nicky jonge toch :wink: . Die 2 keer per jaar dat jij gaat, dan ben je eigelijk nog niet eens een aanhanger van Ajax :wink: . Of ga je intussen al vaker nu je arbeider bent, business kaarten :razz: ?

En ook jij komt met "laf en een kampioen onwaardig"... dat vind IK, spreek dus alleen voor mezelf, de grootste onzin die er bestaat. Voor mij telt maar 1 ding en dat is winnen winnen en nog eens winnen en pas 5 treden lager komt: winnen met mooi voetbal. (in vond Italië bijvoorbeeld een fanatastische wereldkampioen)
Bij veel clubs is dat ook zo, of is het misschien 4 treden lager, maar bij ajax staat winnen ook voorop maar niet zo als bij andere clubs. Winnen met mooi voetbal staat daar gelijk onder of misschien wel gelijk aan. Ik ben benieuwd wat voor invloed dat heeft op de mentaliteit van spelers die bijvoorbeeld de hele ajax opleiding doorlopen. Davids (de oude Davids, niet die van gister) is daar 1 van de uitzonderingen op maar verder ken ik heel weinig echte winnaars die door Ajax zijn opgeleid. Vroeger (voor mij dan, dus een jaar of 10 a 12 terug) had je er nog wel wat meer maar in de huidige generatie echt helemaaaal niks meer (Sneijder misschien maar die is ook weg nu). En als het voetbal, waar ajax het van moet hebben, even een periode (zoals nu de laatste 2 jaar) niet loopt hebben ze heel weinig om op terug te vallen waarrna heel Nederland het moet ontgelden als met saai voetbal gewonnen wordt.

Vitesse speelde ook betonvoetbal.. ik had toch heel graag met ze geruild (als ze die schulden maar daar lieten :wink: ).

Re: Ajax - PSV - waf - 31-01-2008

harry_bierdop Wrote:En ook jij komt met "laf en een kampioen onwaardig"... dat vind IK, spreek dus alleen voor mezelf, de grootste onzin die er bestaat. Voor mij telt maar 1 ding en dat is winnen winnen en nog eens winnen en pas 5 treden lager komt: winnen met mooi voetbal. (in vond Italië bijvoorbeeld een fanatastische wereldkampioen)

dit ben ik van harte met je eens. en mooi voetbal is een subjectief kutbegrip.

Re: Ajax - PSV - Peter - 31-01-2008

2 duels voor Davids. :-s Maar ach, hij was gister echt veruit de zwakste man op het veld, dus veel mist Ajax er niet mee.

Wel grappig dat iedereen hier niet snapt dat je fan van PSV kunt zijn omdat ze zo saai spelen. Ik weet niet hoor, maar als het PSV-Ajax is krijg je eenzelfde pot als gisteren alleen dan met PSV als partij die fel van start gaat en Ajax als uitploeg die het rustig aankijkt. Tel daarbij op dat voor PSV een punt op voorhand heel mooi was en ik zie totaal geen reden om opeens in Amsterdam op de aanval te gaan spelen. Het stond gewoon als een huis, Perez en Huntelaar totaal niet gezien, Suarez had aardige acties maar rond nog beroerder af dan Lazovic. :razz: Ik vond Ajax echt heel pover. Is Leonardo trouwens weer blessé ofzo? Een goede rechtsbuiten is precies wat er bij Ajax ontbreekt. Feyenoord vind ik nu iig de grootste concurrent, want dit Ajax wat compleet was gaat echt nooit winnen bij Twente, Heerenveen, Groningen, Roda JC en NAC. :eeeek:

Re: Ajax - PSV - Mukkus - 31-01-2008

Er zit niks anders op......Heerenveen moet PSV dan maar van het landskampioenschap afhouden.

Mac Wrote:whahahaha meesterlijk die reacties hier. Wekelijks worden dit soort opmerkingen over Ajax gemaakt (kutpubliek, waar is dat mooie voetbal nou, kutclub, vreselijke sfeer etc etc) en dan hoor je niemand en nu zitten al onze moraalridders opeens op de kast. Ik wacht op de eerstvolgende belangrijke wedstrijd die ajax verliest en dan verwacht ik jullie allemaal weer te zien om dergelijke opmerkingen tegen ajax ook te veroordelen.

Dat is gewoon verhaal van de kip en het ei.. Was Ajax eerder zo arrogant etc etc en kreeg iedereen daarna een hekel aan Ajax of had iedereen een hekel aan Ajax en werd Ajax toen ineens arrogant. Dat gaat zover terug dat wij (4/5 hier) dat niet kunnen beoordelen...

gittermaster Wrote:@ Harrie: Het is duidelijk dat jij anti-Ajax bent, geeft niets Harrie, maar toch knap hoe jij kunt beoordelen wie er wel een echt "neusje" is en wie niet.
Maatstaven?

Vrij kansloze reactie.. omdat ik een keer een verhaal neerzet zoals na Zwolle. Waarin je gewoon alles doet om je club niet naar de klote te laten gaan en de boel een beetje wakker te schudden. Zeker met het wanbeleid (of eigelijk géén beleid van de afgelopen 2 jaar) Bij een kleine club als NEC is dat makkelijker dan bij Ajax ondanks dat er bij Ajax een stuk meer druk staat op de resultaten.

Een goeie is voor mij iemand die er gewoon altijd is voor de club, heel vaak gaat en ook bezig is met de club buiten wedstrijd dagen om (traininkje hier, forumpje daar, supportersavondje zus, open dagje zo etc etc) Daar val jij en flixie ook onder volgens mij. Vanzelfsprekend vind ik het ook dat mensen die een oordeel vormen op grond van een samenvatting of zowiezo wat wedstrijden op TV zich niet op de voorgrond van een discussie plaatsen.
Daarnaast vind ik het niet onbelangrijk dat iemand gewoon normaal en objectief naar wedstrijden van z'n eigen club kan kijken en dat normaal kan samenvatten en daarin vind ik juist Fabian de enige hier op het forum van de ajaxcieden. Iemand als Ad Wim vind ik daarin juist precies het tegenovergestelde. Die ziet, mijn inziens, echt alles met een ajax bril met 6 dubbele glazen erin. Als ik zijn wedstrijdverslagen lees en dan die van iemand anders (andere ajacieden) dan vraag ik me vaak af wat voor wedstrijd hij heeft gezien (dan kan ook komen door bijvoorbeeld een ander inzicht of bijvoorbeeld als jezelf nooit gevoetbald hebt op enigzins niveau). Zelf kan ik dat ook wel redelijk over NEC, denk ik, echter ben ik vaak wel iets té kritisch over NEC. Maar ja... bij Nijmegen hoort nou eenmaal "nuilen" en zeker in een seizoen als dit valt er natuurlijk nogal wat te nuilen.

Re: Ajax - PSV - gittermaster - 31-01-2008

harry_bierdop Wrote:

Dat is gewoon verhaal van de kip en het ei.. Was Ajax eerder zo arrogant etc etc en kreeg iedereen daarna een hekel aan Ajax of had iedereen een hekel aan Ajax en werd Ajax toen ineens arrogant. Dat gaat zover terug dat wij (4/5 hier) dat niet kunnen beoordelen...

gittermaster Wrote:@ Harrie: Het is duidelijk dat jij anti-Ajax bent, geeft niets Harrie, maar toch knap hoe jij kunt beoordelen wie er wel een echt "neusje" is en wie niet.
Maatstaven?

Vrij kansloze reactie.. omdat ik een keer een verhaal neerzet zoals na Zwolle. Waarin je gewoon alles doet om je club niet naar de klote te laten gaan en de boel een beetje wakker te schudden. Zeker met het wanbeleid (of eigelijk géén beleid van de afgelopen 2 jaar) Bij een kleine club als NEC is dat makkelijker dan bij Ajax ondanks dat er bij Ajax een stuk meer druk staat op de resultaten.

Een goeie is voor mij iemand die er gewoon altijd is voor de club, heel vaak gaat en ook bezig is met de club buiten wedstrijd dagen om (traininkje hier, forumpje daar, supportersavondje zus, open dagje zo etc etc) Daar val jij en flixie ook onder volgens mij)
Daarnaast vind ik het niet onbelangrijk dat iemand gewoon normaal en objectief naar wedstrijden van z'n eigen club kan kijken en dat normaal kan samenvatten en daarin vind ik juist Fabian de enige hier op het forum van de ajaxcieden. Iemand als Ad Wim vind ik daarin juist precies het tegenovergestelde. Die ziet, mijn inziens, echt alles met een ajax bril met 6 dubbele glazen erin. Als ik zijn wedstrijdverslagen lees en dan die van iemand anders (andere ajacieden) dan vraag ik me vaak af wat voor wedstrijd hij heeft gezien (dan kan ook komen door bijvoorbeeld een ander inzicht of bijvoorbeeld als jezelf nooit gevoetbald hebt op enigzins niveau). Zelf kan ik dat ook wel redelijk over NEC, denk ik, echter ben ik vaak wel iets té kritisch over NEC. Maar ja... bij Nijmegen hoort nou eenmaal "nuilen" en zeker in een seizoen als dit valt er natuurlijk nogal wat te nuilen.
Het was een vrij kansloze reactie op een in mijn ogen vrij kansloze veroordeling van jouw kant, inderdaad een verkapte jij-bak.
Ik vroeg me gewoon af hoe jij kan weten hoeveel "echte neuzen" hier rond lopen. zo'n uitspraak irriteert mij gewoon. Dit in combinatie met het feit dat ik nog steeds baal van gisteren resulteert in zo'n "kansloze" reactie.

Re: Ajax - PSV - waf - 31-01-2008

Peter Wrote:2 duels voor Davids. :-s Maar ach, hij was gister echt veruit de zwakste man op het veld, dus veel mist Ajax er niet mee.

Wel grappig dat iedereen hier niet snapt dat je fan van PSV kunt zijn omdat ze zo saai spelen. Ik weet niet hoor, maar als het PSV-Ajax is krijg je eenzelfde pot als gisteren alleen dan met PSV als partij die fel van start gaat en Ajax als uitploeg die het rustig aankijkt. Tel daarbij op dat voor PSV een punt op voorhand heel mooi was en ik zie totaal geen reden om opeens in Amsterdam op de aanval te gaan spelen. Het stond gewoon als een huis, Perez en Huntelaar totaal niet gezien, Suarez had aardige acties maar rond nog beroerder af dan Lazovic. :razz: Ik vond Ajax echt heel pover. Is Leonardo trouwens weer blessé ofzo? Een goede rechtsbuiten is precies wat er bij Ajax ontbreekt. Feyenoord vind ik nu iig de grootste concurrent, want dit Ajax wat compleet was gaat echt nooit winnen bij Twente, Heerenveen, Groningen, Roda JC en NAC. :eeeek:

ik vind het ook zo'n gelul. psve doet gewoon wat het moet doen. slim en verstandig.

wel mis ik een beetje in de kritieken dat ajakkes natuurlijk moest winnen en psvee genoegen kon nemen met een puntje. kun je wel zeuren over welke ploeg beter is of niet, maar de insteek van de wedstijrd was voor beide partijen geheel anders. ik heb er niets van gezien, maar ik vind het op zich knap dat ajakkes zich nog 4 100% kansen weet te ceeeren. maar 1 doelpunt kan een wedstirjd kantelen, vooral als het verschil tussen de elftallen niet zo groot is, hetgeen in mijn ogen de waarheid is.

Zag ik voor de samenvatting PSV niet op papier aantreden met de beruchte 4-5-1 opstelling?

Re: Ajax - PSV - Mac - 31-01-2008

harry_bierdop Wrote:

Hmmm ik zou m'n opmerking toch nog maar eens lezen. Ik geef hier namelijk niemand de schuld, ik vraag me alleen af waarom iedereen opeens zo op de kast zit als flixie zo'n opmerking maakt en dat het de normaalste zaak van de wereld wordt gevonden als zo'n opmerking over Ajax wordt gemaakt. Maar goed dat komt natuurlijk gewoon omdat ajax zo'n kutclub is (om de reactie van waf maar even voor te zijn)

Re: Ajax - PSV - Peter - 31-01-2008

Mukkus Wrote:Zag ik voor de samenvatting PSV niet op papier aantreden met de beruchte 4-5-1 opstelling?

Nein t was uiteraard een 4-3-3 met Mendez als nummer 10 achter de 3 spitsen. :8:

Re: Ajax - PSV - goa - 31-01-2008

Mac Wrote:Ik wacht op de eerstvolgende belangrijke wedstrijd die ajax verliest

Ik hoop daar zondag live getuige van te zijn. Al mag ik dan natuurlijk niet te hard juichen als ik naast Bor en vooral naast 410 zit Icon_twisted

Mac Wrote:
harry_bierdop Wrote:

Hmmm ik zou m'n opmerking toch nog maar eens lezen. Ik geef hier namelijk niemand de schuld, ik vraag me alleen af waarom iedereen opeens zo op de kast zit als flixie zo'n opmerking maakt en dat het de normaalste zaak van de wereld wordt gevonden als zo'n opmerking over Ajax wordt gemaakt. Maar goed dat komt natuurlijk gewoon omdat ajax zo'n kutclub is (om de reactie van waf maar even voor te zijn)

Mijn reactie was alleen een reactie op de 2 opmerkingen van flixie (en ook gedeelte bierteam) namelijk:
- dat ie het heeft over geestdodend afbraak voetbal en hoe je daar fan van kan zijn? (vind ik arrogant)
- zijn laatste regel over Heracles - NEC en AZ - PSV (vind ik neerbuigend én arrogant en niet omdat daarin het over NEC gaat maar gewoon in het algemeen. Als ie er neer had gezet vitesse-twente en AZ - PSV had ik net zo gereageerd)

Die 2 opmerkingen die hij maakt hoor ik niet elke week over Ajax volgens mij (Afbraakvoetbal wel, maar ze winnen er alleen niet mee (dikke :wink: )).. En voor mij zijn zulke opmerkingen echt een voorbeeld over hoe veel Ajax supporters denken of iig voorkomen, dat is de reden waarom ik er zo'n hekel aan heb. (zelfde geldt overigens bijvoorbeeld voor AZ waar ik ook echt een pesthekel aan heb misschien nog wel net zo erg als aan Vites)

Ik heb overigens wel ingevuld bij 1 of ander unibet voetbalspel dat Ajax zondag wint :wink: .

off topic: Mac, ik heb wat problemen met het submitten van posts geloof ik. Dit is al de 4e post die ik 2 keer moet submitten!

harry_bierdop Wrote:zelfde geldt overigens bijvoorbeeld voor AZ waar ik ook echt een pesthekel aan heb

=D>

harry_bierdop Wrote:Ik heb overigens wel ingevuld bij 1 of ander unibet voetbalspel dat Ajax zondag wint :wink: .

off topic: Mac, ik heb wat problemen met het submitten van posts geloof ik. Dit is al de 4e post die ik 2 keer moet submitten!

Af en toe lijkt dat zo als iemand een post heeft geplaatst tussen het moment dat jij op post reply drukt en daadwerkelijk op submit drukt, hij geeft dan een waarschuwing dat er nieuwe reacties zijn en dat je die eerst misschien even wil bekijken voor je daadwerkelijk post.

Mac Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik heb overigens wel ingevuld bij 1 of ander unibet voetbalspel dat Ajax zondag wint :wink: .

Af en toe lijkt dat zo als iemand een post heeft geplaatst tussen het moment dat jij op post reply drukt en daadwerkelijk op submit drukt, hij geeft dan een waarschuwing dat er nieuwe reacties zijn en dat je die eerst misschien even wil bekijken voor je daadwerkelijk post.

Ooow ja.. kan goed want het was voornamelijk bij die lange posts. Al die nieuwe feautures van dit forum ook :wink:

Re: Ajax - PSV - Adder - 31-01-2008

31 januari 2008

Hij had idd een wedstrijd of 8 moeten krijgen, want dat had niets met voetbal te maken, gefrustreerd of niet.

Re: Ajax - PSV - Depor - 31-01-2008

Ik als niet goeie supporter (af en toe een training, maar hell no dat ik altijd naar die badkuip waar het altijd -4 is ga) snap best dat je voor een club als PSV kan zijn. Mooi en aanvallend voetbal vind ik zelf onzin, resultaat dat telt. Ik een fan van het Italiaanse voetbal, vooral een tijdlang van AC Milan, waar ze de boel op slot zetten en vervolgens met 3 ballen op Shevshenko en Inzaghi een pot konden winnen. Laat de tegenstander maar denken dat ze kunnen winnen, en dan keihard toeslaan.
Nog even over de supporters, bij Ajax zitten een boel goede gasten alleen er zit ook veel zakentuig tussen, mooi voorbeeld. Voor mij zaten 2 stropdassen en 2 koters van een jaar of 8 die met hun "aso" vaders er waren (ongeschoren bouwvakkers oid) Scheidsrechter fluit voor iets en die jochies gaan uit hun dak, met "schele homo dat je bent etc" en volle bak Ajax Amsterdam meezingen. Zegt zo een stropdas tegen dat jochie dat ie niet moet schreeuwen.....
Ik dacht ow god gaan we weer. Gelukkig was de reactie van de jochies briljant "wij moedigen tenminste onze club aan"
Afgezien van de F-side en 410 (opvallend stil gisteren) zit er genoeg volk tussen wat wel wil...beetje jammer dat er ook genoeg volk zit die "even een wedstrijdje gaan kijken". Terwijl de ArenA wel de potentie heeft om een hel te zijn...als de F-Side en 410 volle bak zingen of gaan fluiten galmt dat de hele badkuip door. Maar ja als er maar genoeg mensen "even een wedstrijdje" gaan kijken die zingen niet en dragen dus ook niet bij behalve centjes in de kas.
Over de opstelling...4-3-3 me hoela...ze speelden zelfs 4-6-0 met Lazovic die doorstak maar zeker niet diep speelde, en alleen in de 2e helft heb ik Farfan en Dudzcak(geweldige speler hoop voor de PSV'ers -Peter dat ie zijn lijn door kan trekken) de achterlijn zien halen.

Re: Ajax - PSV - Adder - 31-01-2008

Ekslem Wrote:

Ik praat voor mezelf. Ik praat zo niet over Ajax of welke andere club dan ook. Het zal me jeuken. Ik kan het ook niet begrijpen dat sommigen een grotere hekel aan een andere club lijken te hebben dan dat ze hun eigen club supporteren. Als dat respetloze geneuzel altijd naar elkaar toe, bah. En ja.......... noem me maar een moraalridder en nee, ook ik ben geen heilige. Maar het zal me verder worst zijn allemaal!

Ik zeg ALAAF :8:

Ik heb een bloedhaat aan PSV( stamt uit de jaren 80) en ben geen fanatiek supporter meer van Ajax( meerdere redenen).
Ik snap en ken ze dus wel dat soort mensen( "supporters")

waar zat je depor? Mijn ervaring is namelijk dat als je dicht bij sfeervak zit het lijkt alsof de f-side heel stil is en als je dicht bij de f-side zit het lijkt alsof het sfeervak heel stil is. Komt door die topakoestiek in de arena.

Adder Wrote:
Ekslem Wrote:

Ik praat voor mezelf. Ik praat zo niet over Ajax of welke andere club dan ook. Het zal me jeuken. Ik kan het ook niet begrijpen dat sommigen een grotere hekel aan een andere club lijken te hebben dan dat ze hun eigen club supporteren. Als dat respetloze geneuzel altijd naar elkaar toe, bah. En ja.......... noem me maar een moraalridder en nee, ook ik ben geen heilige. Maar het zal me verder worst zijn allemaal!

Ik zeg ALAAF :8:

Ik heb een bloedhaat aan PSV( stamt uit de jaren 80) en ben geen fanatiek supporter meer van Ajax( meerdere redenen).
Ik snap en ken ze dus wel dat soort mensen( "supporters")

Al mijn Nederlandse familie woont in omgeving R'dam (Geervliet, Vlaardingen, Schiedam) kom je op de verjaardag van je neefje zit daar een figuur van een jaar of 20 die weigert naar 020 te gaan omdat Ajax daar vandaan komt. #-o
Nadat ik met mijn neefje liep te grappen over Ajax en Feyenoord, was hij bijna naar huis gegaan omdat ik voor Ajax ben #-o

Mac Wrote:waar zat je depor? Mijn ervaring is namelijk dat als je dicht bij sfeervak zit het lijkt alsof de f-side heel stil is en als je dicht bij de f-side zit het lijkt alsof het sfeervak heel stil is. Komt door die topakoestiek in de arena.

Vak 407, naast het "sfeervak" vandaar dat ik al zei...de pillenboer was ziek want er was geen geluid uit te krijgen...het zegt genoeg dat ik na de 1-0 meer van het uitvak en de F-Side hoorde dan van 410.

Re: Ajax - PSV - Treesong - 31-01-2008

Depor Wrote:Al mijn Nederlandse familie

Bij die andere helft is het wis en zeker veeeeeeeeeel gezelliger!

[Image: top-img-131006-102.onlineBild.jpg]

Treesong Wrote:
Depor Wrote:Al mijn Nederlandse familie

Bij die andere helft is het wis en zeker veeeeeeeeeel gezelliger!

[Image: top-img-131006-102.onlineBild.jpg]

Dat zijn de oosterburen van mijn familie...

Dit eten ze waar de andere kant van mijn roots liggen
[Image: greek1.jpg]