The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Vakanties 2006 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: Vakanties 2006 (/showthread.php?tid=366) |
- Ekslem - 05-06-2007 De omgeving van Arcachon lijkt me idd wel leuk. Genoeg plaatjes bij elkaar dus er moet genoeg te doen zijn. Ook een aantal (volgens) jullie leuke plaatsen vlak in de buurt... - Legion - 05-06-2007 Anders haal je gewoon een Americain en dag ga je lekker op het strand zitten 's avonds. Ook leuk - Ekslem - 06-06-2007 Is dat een jonko? - Legion - 06-06-2007 ig: nee ouwe pot-smoker . Het is zo'n mega stokbroodje met friet, hamburgers en salade. Jeugdsentiment :8: - Treesong - 06-06-2007 En lekker lunsje met een pan Bagnat :eten: - Mukkus - 06-06-2007 Doet me denken aan een broodje Ftira op Malta. Soort van turks brood, met als hoofdbestanddelen, tomaat, olijven, tonijn en ui. - Bocaloca - 06-06-2007 Mukkus Wrote:Doet me denken aan een broodje Ftira op Malta. Soort van turks brood, met als hoofdbestanddelen, tomaat, olijven, tonijn en ui.=P~ - waf - 06-06-2007 Mukkus Wrote:tomaat, olijven, tonijn en ui. - Berend Botje - 06-06-2007 Ik ben geen liefhebber van tomaat en olijven, dus het lijkt me niks. - Treesong - 06-06-2007 Berend Botje Wrote:Ik ben geen liefhebber van tomaat en olijven, dus het lijkt me niks. Gewoon wegspoelen met een lekker wèntje :8: - Mukkus - 06-06-2007 Berend Botje Wrote:Ik ben geen liefhebber van tomaat en olijven, dus het lijkt me niks. Ik flikkerde (woord gebruik ik speciaal voor waf) ook meteen die olijven er af. - Treesong - 06-06-2007 Olijven in de droge Martini daarentegen =P~ - waf - 06-06-2007 Treesong Wrote:droge Martini =P~ - gittermaster - 06-06-2007 :lol: - Fabian - 06-06-2007 Kaap d'agde ga ik een week zitten in zo'n eeuwig stilstaande nep-sleur-hut.... :lol: Als ik terug kom ga ik meteen weer weg voor een weekje vissen in/rond Makkum. Maar eerst van 25 juni bis 30 juni fietsen in de Alpen. - Gerben Zonderland - 06-06-2007 In juli 2 weken met vrienden naar Italia. Eerst wat toeristische dingetjes (Pisa, Cinque Terre, Turijn), dan een paar dagen bij een kennis langs in de buurt van Genua en daarna een weekje oostkust, ten zuiden van Rimini met wat uitstapjes naar Ravenna, San Marino en misschien Ancona. In het najaar 4 weken in mijn eentje naar Italia: 2 weken taalcursus in Perugia, een week Rome en dan langs Napoli (+ Vesuvius en Pompeii) en hopelijk kan ik Sinterklaas nog even bekijken in Bari... - Treesong - 06-06-2007 Gerben Zonderland Wrote:wat toeristische dingetjes Gerben Zonderland Wrote:wat uitstapjes - Ad Wim - 06-06-2007 Gerben Zonderland Wrote:en dan langs NapoliWeet je dat wel zeker? - Gerben Zonderland - 06-06-2007 Ad Wim Wrote:Gerben Zonderland Wrote:en dan langs NapoliWeet je dat wel zeker? Ja hoor, alleen een knijper meenemen voor op de neus. :wink: - Mukkus - 06-06-2007 Gerben Zonderland Wrote:ten zuiden van Rimini met wat uitstapjes naar Ravenna, San Marino en misschien Ancona. Je zit dus in Riccione. Het Lloret de Mar van Italie. - Gerben Zonderland - 06-06-2007 Mukkus Wrote:Gerben Zonderland Wrote:ten zuiden van Rimini met wat uitstapjes naar Ravenna, San Marino en misschien Ancona. Neen, nog zuidelijker en Neen, ook niet in Cattolica. - Legion - 06-06-2007 Zijn er hier mensen die wel eens naar Potugal zijn geweest? Hoor altijd goede verhalen over de Algarve maar geen idee waar het nou mooi is. - Voyou - 06-06-2007 Ik ga deze zomer door Zuid-Amerika reizen, iemand nog tips voor Buenos Aires en/of Rio? :8: - Treesong - 06-06-2007 Voyou Wrote:iemand nog tips voor Buenos Aires en/of Rio? :8: Ga niet te ver van je hotel - EJR - 09-06-2007 Gerben Zonderland Wrote:In juli 2 weken met vrienden naar Italia. Eerst wat toeristische dingetjes (Pisa, Cinque Terre, Turijn), dan een paar dagen bij een kennis langs in de buurt van Genua en daarna een weekje oostkust, ten zuiden van Rimini met wat uitstapjes naar Ravenna, San Marino en misschien Ancona. Pisa absoluut overslaan. Behalve die scheve kuttoren is er geen reet te beleven of te zien daar. Leuker zijn Sienna en San Giminiano. Rimini en Riccione was ik 16 jaar geleden al. Grote discotheken waar je toen al 10 gullens voor een colaatje betaalde. S6! :wink: - gittermaster - 09-06-2007 beaam en als je daar toch in de buurt bent, pak dan Florence en/of Luca. Ook is het strand aan de westkust aan te bevelen. Viareggio kun je prima vertoeven. Rimini is beduidend minder imo - Treesong - 11-06-2007 gittermaster Wrote:als je daar toch in de buurt bent, pak dan Luca. - harry_bierdop - 11-06-2007 Met 72 man naar Cheronissos :8: 21 juli.. - Ekslem - 11-06-2007 Legion Wrote:Treesong Wrote:Je moet naar de baai van Arcachon... daar is het prima oesters eten :eten: Welke camping als ik vragen mag? Zitten er een aantal bij het meer zag ik. Weet je toevallig of het daar wat is en hoe ver deze campings van het centrum afliggen? - waf - 11-06-2007 harry_bierdop Wrote:Met 72 man naar Cheronissos :8: |