The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Basel / Lyon / St. Petersburg - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Basel / Lyon / St. Petersburg (/showthread.php?tid=3853) |
Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 21-10-2008 :cry: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 21-10-2008 Verdasco =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - omyaca - 21-10-2008 Klasse Fernando, knap teruggekomen. =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 21-10-2008 Wat een kut-dag wordt dit alsnog... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 21-10-2008 Ad Wim Wrote:Ja, dus? Hij wint ze toch allemaal? En heeft ook nog aan de baan kunnen wennen. En hij won ook de challenger in Mons. En hij is vrij goed indoors, en hij speelt thuis. kom je weer eens goed weg. je mag blij zijn dat je je eigen team niet hebt aangepast :lol: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 21-10-2008 Niet meer dan verwacht tegen zo'n rukker als Gabashvili. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 21-10-2008 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Altijd lachen, als iemand als jij zegt dat ik iets niet begrijp :lol:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:haggie staat 200 punten achterMet zo'n loting in de volgende ronde, pakken ze allebei 12 punten, dus dat maakt niet uit. aan je reactie te lezen, begrijp je het ook niet. maar geeft niet Ad. je bent een topper! (eikel) Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 21-10-2008 Hup, en daar komen de krachttermen weer. =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - kooltje - 21-10-2008 Verdasco kan zomaar eens een gooi naar de titel doen... =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 buurs Wrote:Het ging even goed, maar de uitslagen vallen weer eens tegen en hoppa! =D>Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Altijd lachen, als iemand als jij zegt dat ik iets niet begrijp :lol:Ad Wim Wrote:buurs Wrote:haggie staat 200 punten achterMet zo'n loting in de volgende ronde, pakken ze allebei 12 punten, dus dat maakt niet uit. Zou het toeval zijn? :-k Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 21-10-2008 Tipsa prima start! Vul dat gat maar op wat Ancic heeft achtergelaten :8: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 21-10-2008 buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:haggie staat 200 punten achter Dat is niet zo moeilijk als nog 8 spelers van mij in actie moeten komen... ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Haggie - 21-10-2008 Tipsa en Zverev. Kom op guys! Gulbis eraf tegen GGL zou mooi zijn.. Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 21-10-2008 hup serra en gulbis!!!! ![]() maak mijn dag nog een beetje goed [-o< Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 Federer gaat zo ook beginnen. Hup, ros over die Reynolds heen! Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 21-10-2008 Ad Wim Wrote:Federer gaat zo ook beginnen. Hup, ros over die Reynolds heen! 6-4 6-4 is voldoende roger. hij doet het meestal rustig aan in zijn 1e ronde. en dan morgen golubev even winnen :o Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 Dan wil ik jouw reactie nog wel eens zien :lol: Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 21-10-2008 in principe gaan dan haggie en ik door Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 Ja dus? Wil je dat Rochus 5 punten of meer haalt? Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 Hop, Zverev breakt =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - buurs - 21-10-2008 Ad Wim Wrote:Ja dus? Wil je dat Rochus 5 punten of meer haalt? pfff, jij leest ook slecht. ik zeg dat golubev moet winnen... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 Maar dat wil Haggie helemaal niet, dus dat komt wel goed :razz: Maar Federer gaat nu natuurlijk eerst over Reynolds heen klappen, hopelijk mag hij beginnen met serveren, dat kan flink wat verschil maken... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 Prima Zverev =D> Federer is begonnen met serveren, dus even een breakje in de 1e set en het komt goed... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 Hop, Roger geeft even gas en 5-2 =D> Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - kooltje - 21-10-2008 Live op Eurosport voor de liefhebber... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 En hop 6-3. Nu 1 breakje in de tweede set en les jeux sont faits :razz: Zverev prima, Tipsa ook. Gulbis gaat ook goed. Allemaal verwacht uitslagen. Maar dat dacht ik eerder vandaag ook ![]() Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - mindlight - 21-10-2008 7 games leek mij ook volstrekt logisch. Jammer van Tipsa, maar andere uitslagen idd prima! Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - kooltje - 21-10-2008 GSM Gulbis en Tipsarevic Prima Ernests... Federer doet het rustig aan vandaag... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Ad Wim - 21-10-2008 Inderdaad ja. Als hij er maar wel gewoon 6-4 van maakt deze set... Re: Basel / Lyon / St. Petersburg - Overdune - 21-10-2008 Gulbis overtuigt, de eerste vandaag! =D> |