The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Het grote AH voetbalplaatjes topic! (/showthread.php?tid=4177) |
Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Flixieluv - 21-02-2009 waf Wrote:Flixieluv Wrote:Davydoff Wrote:Bedankt waf!! Ze zijn binnen rechterhelft psv hoeft niet meer, tx. Moet nog afellya, valente, vertonghen, urby en mcclaren... kom maar door! stuur maar naar me werk svp... Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - gittermaster - 22-02-2009 Mukkus Wrote:gittermaster Wrote:Overigens nog iemand een tip, voor de slechtste coach, voor mijn meest waardeloze team? nee, keeper wordt ten Rouwelaar, ook omdat hij irritant is, Frankel is wel een optie. elftam; linkerkant van Feyenoord, maar ben nog op zoek naar een rechterkant Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Davydoff - 22-02-2009 Mukkus Wrote:gittermaster Wrote:Overigens nog iemand een tip, voor de slechtste coach, voor mijn meest waardeloze team? Verhoeven ![]() ![]() ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Fred Naaigaren - 22-02-2009 Mocht iemand nog een Dingsdag overhebben, dan ben ik zeer geïnteresseerd. Die mist nog in het boek, samen met het Feyenoord logo, maar die komt via Gitter deze kant op. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bocaloca - 22-02-2009 heb ik voor je Fred ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Mukkus - 22-02-2009 Jeuh, boek is vol! Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bakke - 23-02-2009 Een collega van me heeft nog vijf plaatjes nodig voor zijn boek vol is. Welke namen erbij horen weet ik niet, maar het gaat om de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Heeft iemand deze dubbel? Hij wil er graag iets voor ruilen! Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Fred Naaigaren - 23-02-2009 Bocaloca Wrote:heb ik voor je Fred Bedankt voor het aanbod, maar hij is al binnen. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Amor Fati - 23-02-2009 Voor degenen die denken dat ze alles al hebben... Quote:Nieuwe voetbalplaatjes Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Davydoff - 23-02-2009 @ Boca -> Plaatjes zijn binnen. Het boek is vol \ ![]() ![]() ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bakke - 24-02-2009 Bakke Wrote:Een collega van me heeft nog vijf plaatjes nodig voor zijn boek vol is. Welke namen erbij horen weet ik niet, maar het gaat om de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Heeft iemand deze dubbel? Hij wil er graag iets voor ruilen! Iemand ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Fred Naaigaren - 24-02-2009 Bakke Wrote:Bakke Wrote:Een collega van me heeft nog vijf plaatjes nodig voor zijn boek vol is. Welke namen erbij horen weet ik niet, maar het gaat om de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Heeft iemand deze dubbel? Hij wil er graag iets voor ruilen! Bakke, Enkel 208 heb ik dubbel. Als je die ene wilt hebben, pm dan je adres. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Legion - 24-02-2009 Heb er nog 3 nodig 64-209-262 Een maat van me moet nog 67-173-222-257 Gitter PM ff wat je nog moet. Heb 200 dubbelen volgens mij dus laat maar horen. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bumme - 24-02-2009 Ik heb ook dikke stapels dubbele, zelfs de dichte zakjes worden thuis niet meer opengemaakt...... Als je de moeite neemt mij een PM met namen (geen nummers) van de ontbrekende plaatjes te sturen en ook je adres erbij zet zal ik wat ik heb toesturen. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Legion - 24-02-2009 Ik weet de namen bij de nummers niet :oops:. Even kijken of ik vanavond na Danko Jones nog achter de laptop kruip Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bumme - 24-02-2009 En ik kan niet zien welke namen er bij de nummers horen omdat ik het boek vol heb. En heb de dubbele niet op volgorde liggen, namen zoeken gaat voor mij daarom dan ook sneller. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Fred Naaigaren - 24-02-2009 Legion Wrote:Heb er nog 3 nodig Legion, zoals al in een eerder bericht gemeld, heb ik 64 voor je klaarliggen. Tevens heb ik hier 222, 257, 262 Als je ze wilt hebben, dan even een adresje pm'en. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Legion - 24-02-2009 Bedankt Fred. PM komt eraan. Heb jij deze Bumme? 209 = Denneboom 67 = Bot 173 =Bodor Iemand nog plaatjes nodig? Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bumme - 24-02-2009 Legion Wrote:Bedankt Fred. PM komt eraan. Heb jij deze Bumme? Kijk ik vanavond, als jij lekker bij Danko Lazov.........ehh Jones zit even voor je na. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bakke - 24-02-2009 Hmm shit, mijn collega heeft het album nog niet, dus weet ook niet uit zijn hoofd welke namen horen bij de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Misschien kan iemand in zijn album tellen wie bij nummer 14 hoort? De rest is een beetje teveel telwerk, denk ik... :lol:. Ik lees hier in ieder geval dat 67 Rene Bot is, dus als iemand die heeft, heel graag! Van Fred krijgen we 208 al. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Legion - 24-02-2009 Dank Bumme. Ik kijk thuis ff voor je Bakke Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Fred Naaigaren - 24-02-2009 Bakke Wrote:Hmm shit, mijn collega heeft het album nog niet, dus weet ook niet uit zijn hoofd welke namen horen bij de nummers 14, 67, 102, 104 en 208. Misschien kan iemand in zijn album tellen wie bij nummer 14 hoort? De rest is een beetje teveel telwerk, denk ik... :lol:. Uit mijn hoofd zeg ik Caraciollo, of zoiets. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bakke - 24-02-2009 Legion Wrote:Dank Bumme. Super! Onze dank is groot ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Legion - 24-02-2009 Bakke Wrote:Legion Wrote:Dank Bumme. Ik heb 14,102 en 104 voor je. PM je adres maar Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Fred Naaigaren - 24-02-2009 De post is op tijd op de bus gegaan, dus moeten Legion en Norbert morgen hun missende plaatjes hebben. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bocaloca - 25-02-2009 Legion ik heb ze alledrie nog @ Davy: Graag gedaan Ik neem de zakjes niet eens meer mee na de boodschappen. GUn ze ook niet aan die slijmende kindertjes voor de deur Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Legion - 25-02-2009 Bedankt Fred. Stuur jij ze op Boca? TOP! Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bocaloca - 25-02-2009 ok! Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Flixieluv - 25-02-2009 Nilsson, Toivonen en Ben Sahar nu ook AH-plaatje 25 februari 2009 Lasse Nilsson, Ola Toivonen en Ben Sahar worden een voetbalplaatje. De aanvallers van respectievelijk Vitesse, PSV en De Graafschap worden door Albert Heijn toegevoegd aan de verzameling. Het trio ontbrak aanvankelijk, omdat ze pas in januari naar de Eredivisie gehaald werden. Op dat moment was het verzamelboek al gedrukt. Liefhebbers konden de afgelopen weken op de website van Albert Heijn laten weten welke speler, van wie nog geen plaatje bestond, ze graag toegevoegd zagen worden aan de collectie. Toivonen kreeg met afstand de meeste stemmen, voor Nilsson en Ben Sahar. De drie nieuwe plaatjes worden niet gratis uitgedeeld aan de kassa's, maar worden enkel verspreid tijdens een ruilmiddag in AH-filialen op 4 maart. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - gittermaster - 25-02-2009 Amor Fati Wrote:Voor degenen die denken dat ze alles al hebben... ![]() |