The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Boekarest / Metz - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Boekarest / Metz (/showthread.php?tid=4808) |
Re: Boekarest / Metz - buurs - 23-09-2009 alles kan. Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 :lol: Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 centre court Wrote:Ik heb Istomin in de poll, hij kan de 0 van Montanes doen vergeten! En prompt breakt Korolev! Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 Overdune Wrote:Gimeno is zuur, maar dat was een opvullertje. Hanescu is wel weer prima, geen moment aan die gast gedacht ook al was het in eigen land. Dramatisch in vorm, onbegrijpelijk dat hij 22x gekozen was. Gelukkig dacht jij weer aan Nieminen O ![]() Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 Beckie ![]() Re: Boekarest / Metz - mindlight - 23-09-2009 Die Korolev "on fire" kan Istomin geen kwaad doen, dat is wel goed voor mijn gemoedsrust. Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 6-2 2-0. In the pocket! Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 23-09-2009 Meteen alweer de break voor Beck, Buurs zonder Beck :lol: Re: Boekarest / Metz - kooltje - 23-09-2009 Beck/Montanes wel heel eenvoudig verder..das jammer maar nog geen ramp. Kohl, Cuevas en Ventura zijn prima! Om 19uur PHM...Die moet nu minstens de halve finale halen. Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 kooltje Wrote:Beck/Montanes wel heel eenvoudig verder..das jammer maar nog geen ramp. nog niet nee ![]() Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 Ad Wim Wrote:Meteen alweer de break voor Beck, Buurs zonder Beck :lol: Dannis heeft last van zenuwen! Re: Boekarest / Metz - mindlight - 23-09-2009 Ad Wim Wrote:Meteen alweer de break voor Beck, ML zonder Beck :lol: :| Re: Boekarest / Metz - buurs - 23-09-2009 Ad Wim Wrote:Meteen alweer de break voor Beck, Buurs zonder Beck :lol: Wat heb jij een drama team :lol: Re: Boekarest / Metz - buurs - 23-09-2009 Goede game Ascione =D> Nu breaken! Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 Beck easy naar 4-2! Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 23-09-2009 Je zou op safe moeten gaan en dan de meest safe en must-pick missen ![]() Re: Boekarest / Metz - buurs - 23-09-2009 Ten eerste ga ik niet op safe... En ten 2e vind ik Beck absoluut geen must-pick. Dan zijn Almagro en Kohlschreiber toch eerder must-picks. Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 23-09-2009 Klasse Beckie, Gicquel moet je ook kunnen hebben. Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 Klasse Beck, ongelooflijke must-pick die je bent, weer 25 punten dichterbij Dannis! Re: Boekarest / Metz - centre court - 23-09-2009 klasse beck en copil, nu istomin nog die 3e set winnen. Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 23-09-2009 mindlight Wrote:Die Korolev "on fire" kan Istomin geen kwaad doen, dat is wel goed voor mijn gemoedsrust.Je bent wel erg buursachtig voorbarig vandaag en het wordt ook telkens buursachtig afgestraft... Re: Boekarest / Metz - kuiper - 23-09-2009 Haggie Wrote:Kuiper heeft met mijn ene berichtje het ritme van Phau weer mooi ontregelt =D> Waarom hou ik ook gewoon mijn kop niet. Dit is mij de laatste tijd als zo vaak gebeurt, ik word er niet goed van. Bij AZ zei ik een minuut voor het doelpunt van Olympiakos al zoiets en zondag bij Hoogeveen ook al. Ik durf echt niets meer te zeggen. Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 Volgende wedstrijd, Hup Llodra! Weer een mustpick weer Dannis niet heeft! Re: Boekarest / Metz - centre court - 23-09-2009 hup llodra, ontzettende indoorkoning. Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 23-09-2009 Juist, net als in Marseille. Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 23-09-2009 Ai, meteen 2 bps gemist... Re: Boekarest / Metz - mindlight - 23-09-2009 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Die Korolev "on fire" kan Istomin geen kwaad doen, dat is wel goed voor mijn gemoedsrust.Je bent wel erg buursachtig voorbarig vandaag en het wordt ook telkens buursachtig afgestraft... En jij reageert wel steeds "buursachtig" (is dat in, bij iets negatiefs er het label Buurs op plakken?) laat, als het tegendeel inmiddels is bewezen. Dat is natuurlijk wel erg gemakkelijk en ben ik niet van je gewend. Re: Boekarest / Metz - Haggie - 23-09-2009 KOM OP MICHEAL! Re: Boekarest / Metz - Ad Wim - 23-09-2009 Voor het afstraffen moet ik natuurlijk wel eerst even wachten totdat het zover is, anders ben ik zelf ook buursachtig bezig. En ik kon in dezen ook weinig anders dan afwachten... Re: Boekarest / Metz - buurs - 23-09-2009 Zverev mist 0-40 #-o |