The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Stockholm / Moskou - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Stockholm / Moskou (/showthread.php?tid=4884) |
Re: Stockholm / Moskou - Ad Wim - 23-10-2009 Ad Wim Wrote:Nou, hij heeft een maand of zo geleden weer het licht gezien en is sindsdien redelijk on fire. Ik raad je aan om te kijken, volgens mij heeft ie al 12 winners geslagen in 4 games =D>O ja, buurs?! ![]() Waarom hield je je eigenlijk zo stil eerder, zat het weer allemaal niet mee? ![]() Of heb je je dagelijkse zakje snoep nu weer gehad en kun je je energie niet kwijt? Re: Stockholm / Moskou - buurs - 23-10-2009 Ik ben een paar dagen naar Limburg geweest en heb af en toe op de mobiel gekeken. In dit soort weken wordt geen verschil gemaakt, behalve met jou dan :lol: Re: Stockholm / Moskou - Ad Wim - 23-10-2009 Ik ben blij dat ik je miserabele leven nog enige kleur geef. Re: Stockholm / Moskou - buurs - 23-10-2009 Klopt. Bedankt daarvoor! Re: Stockholm / Moskou - Haggie - 23-10-2009 Belucci, koning! Re: Stockholm / Moskou - buurs - 23-10-2009 ai, soderling van 5-2 naar 5-5 in de 1e set. Re: Stockholm / Moskou - buurs - 23-10-2009 Emmen pakt zijn 2e overwinning van de competitie tegen...... Excelsior :-({|= Re: Stockholm / Moskou - mindlight - 24-10-2009 \ ![]() Re: Stockholm / Moskou - kuiper - 24-10-2009 buurs Wrote:Emmen pakt zijn 2e overwinning van de competitie tegen...... Laat ze er nog maar even genieten. Volgend jaar spannende wedstrijden tegen IJsselmeervogels, WKE en Rijnsburgse Boys. :lol: :lol: Re: Stockholm / Moskou - Haggie - 24-10-2009 ![]() ![]() Re: Stockholm / Moskou - andre - 24-10-2009 kuiper Wrote:Dat kan niet, want WKE speelt op zondag.buurs Wrote:Emmen pakt zijn 2e overwinning van de competitie tegen...... Re: Stockholm / Moskou - Mitch - 24-10-2009 Baghdatis zonder te spelen naar de finale door opgave Soderling. Soderling retires from the tournament Robin Soderling has today given the sad news that he does not compete in today's semifinal against Marcos Baghdatis. An arm injury put an end to the world nr ten. Re: Stockholm / Moskou - kuiper - 24-10-2009 andre Wrote:kuiper Wrote:Dat kan niet, want WKE speelt op zondag.buurs Wrote:Emmen pakt zijn 2e overwinning van de competitie tegen...... Ik weet nog niet of Emmen in de zaterdag of zondag topklasse terecht komt. Ze zullen wel aansturen op de zaterdag dan ontlopen ze WKE. :wink: Re: Stockholm / Moskou - Haggie - 24-10-2009 jaaaaaaa Belucci - Baghdatis finale! Nu ook het toernooi winnen Thomaz ![]() Re: Stockholm / Moskou - Haggie - 24-10-2009 stelletje kneuzen van teletekst. Het er verkeerd neerzetten... Pfff Re: Stockholm / Moskou - centre court - 24-10-2009 ![]() Re: Stockholm / Moskou - Haggie - 24-10-2009 Ze hebben het al veranderd, stelletje kneuzen! Re: Stockholm / Moskou - mindlight - 25-10-2009 Youzhny speelt erg lekker, maar mist inmiddels al 4 MP's, kom op man, maak het af [-o< Re: Stockholm / Moskou - mindlight - 25-10-2009 Klasse Mikhail! =D> Re: Stockholm / Moskou - kooltje - 25-10-2009 Baghdatis :x Re: Stockholm / Moskou - Tripplexxx - 26-10-2009 Leuk om die topics terug te lezen. Overigens verbaast het me wel dat- na een leuke en gezellige forumdag- het gedoe met Buurs alleen maar toegenomen lijkt te zijn. :-k Re: Stockholm / Moskou - kooltje - 26-10-2009 tja dat begrijp ik ook niet helemaal...Misschien omdat hij vervolgens alleen maar zekerder is geworden van zijn eerste plaats?! Re: Stockholm / Moskou - buurs - 26-10-2009 Tripplexxx Wrote:Leuk om die topics terug te lezen. ik begrijp er ook niks van... frustatie bij een aantal wellicht... Re: Stockholm / Moskou - Ad Wim - 26-10-2009 Tripplexxx Wrote:Leuk om die topics terug te lezen.Ach ja, die jongen zal nooit veranderen. Re: Stockholm / Moskou - mindlight - 26-10-2009 Tripplexxx Wrote:Leuk om die topics terug te lezen. Exact, dat gaf ik dus ook al aan, ik begrijp daar maar weinig van ![]() |