The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Indian Wells - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Indian Wells (/showthread.php?tid=557)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

- Ad Wim - 13-03-2006

En Ancic pakt hem met 63 en 76! Klasse Mario, dat is één. En Mathieu wordt de volgende.

- cruijff - 13-03-2006

Henman op TV .. ik gaat lekker mijn mandje opzoeken....

- Genomico - 13-03-2006

Ad Wim Wrote:6-3 Ancic!

Tja, en dan zit ie pas in de 2e ronde en dan moet ie waarschijnlijk tegen Mathieu en dat kan ie zomaar verliezen. Maar als ie dat wint en tegen Ljubicic verliest is ie nog niet rendabel... Rare keus dus.

- Ad Wim - 13-03-2006

Genomico Wrote:

Tja, en dan zit ie pas in de 2e ronde en dan moet ie waarschijnlijk tegen Mathieu en dat kan ie zomaar verliezen. Maar als ie dat wint en tegen Ljubicic verliest is ie nog niet rendabel... Rare keus dus.
Jij hebt het schema niet echt in je hoofd of wel? Hij zit nu al in de derde ronde. En moet straks in de vierde ronde wellicht tegen Ivan en die versloeg ie laatst op hardcourt en nog wel indoor.

- Haggie - 13-03-2006

Genomico Wrote:

Idd! Lastig tegen Sanguinetti, dan heel veel moeite tegen Mathieu en mocht hij doorkomen, wordt hij van de baan geblazen door Ljubicic :wink:

- Ad Wim - 14-03-2006

We zullen het zien, jongens. Ik ben iig bijzonder blij met deze overwinning. Eerste rondes zijn altijd lastig.

- Haggie - 14-03-2006

En Ljubicic pakt dan Fedex weer Icon_twisted

- Genomico - 14-03-2006

Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:

Jij hebt het schema niet echt in je hoofd of wel? Hij zit nu al in de derde ronde. En moet straks in de vierde ronde wellicht tegen Ivan en die versloeg ie laatst op hardcourt en nog wel indoor.

Voor hem is het toch echt zijn 2e ronde :roll: Tuurlijk zit ie officieel in de 3e ronde, maar mijn verhaal is toch te begrijpen en toch niet nodig om te corrigeren???? Zucht...

- Genomico - 14-03-2006

Hmm... Dat ik erop reageer is natuurlijk nog triester :Big Grin

- centre court - 14-03-2006

duimen voor Robredo vannacht, heb er gek genoeg het volste vertrouwen in dat ie de sneger gaat pakken.

- Haggie - 14-03-2006

Genomico Wrote:Hmm... Dat ik erop reageer is natuurlijk nog triester :Big Grin

:wink:

Dit forum bestaat voor een groot deel uit ageren en reageren op adje.

- Ad Wim - 14-03-2006

Inderdaad, en dat je de opmerking "je begrijpt toch wat ik bedoel" bezigt, is nog veel erger.

- Ad Wim - 14-03-2006

centre court Wrote:Dit forum bestaat voor een groot deel uit ageren en reageren op adje.
Ik voel me vereerd. Daar is Geno het vast niet mee eens.

- Haggie - 14-03-2006

Ondertussen gaat PHM op naar de overwinning..
Daar gaat weer een duitser sneuvelen..

hopelijk blijft duitser haasje er nog ff in.

- Genomico - 14-03-2006

Haggie Wrote:Ondertussen gaat PHM op naar de overwinning..
Daar gaat weer een duitser sneuvelen..

Altijd mooi als een persoonlijke favoriet aan het winnen is. Hup Paul-Henry, zet dit door in de volgende ronde :wink:

- Haggie - 14-03-2006

Ik had gisteravond mijn 2 persoonlijke favorieten spelen.

Fernando (I) Gonzalez, teleurstellend!
Fernando (II) Verdasco, fantastisch!

- Ad Wim - 14-03-2006

Ik had mijn enige echte persoonlijke favoriet spelen, Marat, fantastisch!

Van Ferrero ben ik ook altijd al een superfan geweest, maar door die stomme haarband is het ietsje minder geworden.

- Ad Wim - 14-03-2006

Kohlschreiber-Nieminen trouwens net begonnen. En ik wilde nog wel gaan slapen.
Nadal trouwens aan het dubbelen, dat snap ik ook niet. Laat dat toch achterwege, ga toch voor je single-carrière. Bovendien heb je een draak van een volley en ook niet echt een beste service.

- RobbieDK - 14-03-2006

Nog leuker vind ik het meedoen van Federer aan het dubbelspel....

- Ad Wim - 14-03-2006

Berdych pakt de eerste set van Henman, dat is lekker zeg.

Minder is wel dat Kohlschreiber 4-0 achter staat.

Een echt belangrijke partij op punt van beginnen: Soderling-Andreev. Hup Robin (2x)!
Die moeten trouwens een stuk eerder aan de bak dan ze dachten omdat Pennetta al bij 0-1 opgaf.

- buurs - 14-03-2006

Ad Wim Wrote:Kohlschreiber-Nieminen trouwens net begonnen. En ik wilde nog wel gaan slapen.
Nadal trouwens aan het dubbelen, dat snap ik ook niet. Laat dat toch achterwege, ga toch voor je single-carrière. Bovendien heb je een draak van een volley en ook niet echt een beste service.

Toch wel een interessante partij:

Nadal/Youzhny - Erlich/Ram

- Ad Wim - 14-03-2006

Volgens mij gaan Ehrlich en Ram dat dik winnen.

- RobbieDK - 14-03-2006

Hoe groot is de kans dat Soderling van Andreev wint? Head to head is in het voordeel van Andreev.

Ik heb zelf Soderling gekozen, dus 100% zijn fan vanavond!

- Ad Wim - 14-03-2006

Ik heb hem ook bij TM en MV, dus 200% zijn fan Big Grin

Ik denk dat Soderling licht favoriet is gezien zijn vorm vergeleken met die van Andreev. Gonzalez is toch een maatje groter dan Tursunov. Ik zeg 55-45 voor Soderling.

- RobbieDK - 14-03-2006

Soon we'll know...

De komende partijen zijn allemaal belangrijk voor mij!

Nalbandian - Benneteau =D>
Soderling =D> - Andreev
Safin =D> - Davydenko
Robredo - Blake =D>
Agassi - Haas =D>

Ik heb Blake, maar ik denk dat Robredo wel eens kan winnen. Ik kan er geen zinnig woord over zeggen.... Blake in vorm wint dit, maar hij is zooo wisselvallig!

- Ad Wim - 14-03-2006

Kohlschreiber breakt meteen in de tweede en Henman break achter in de tweede. Dat zijn mooie berichten om mee naar bed te gaan.

- RobbieDK - 14-03-2006

Nalbandian - Benneteau

Wat een wedstrijd.... staat 4-4 en hebben allebei al 3 keer gebroken! Lijkt wel een damespot!

- RobbieDK - 14-03-2006

Soderling geeft even 4 MPs weg op 6-2 in de tie break 2e set!

MP 5 nu....

KOM OP!

Edit 1: Oh man......... 5 matchpoints verneukt, waarvan 3 op eigen service!
Edit 2: 6 matchpoints verziekt!
Edit 3: Matchpoint nummer 7 present... Gone!
Edit 4: Nummer 8 is wederom op eigen service verknald!
Edit 5: MP 9 dan maar... verpest!
Edit 6: Setpoint Andreev... zijn eerste! Zal me niks verbazen als hij hem maakt en de wedstrijd wint. Deze wedstrijd zal de boeken ingaan...
Edit 7: Soderling wint nu WEL zijn servicepunt! 13-13!
Edit 8: Matchpoint Soderling, nummer 10! Verknald...

Mannnnnnnn man man, Andreev wint de set! Soderling heeft 10 matchpoints laten liggen, hoe krijg je het voor elkaar!

Mentale dreun, ben ik bang...

Tijd om te slapen