The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen (/showthread.php?tid=5664) |
Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 :razz: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Kohlschreiber kann wegen einer Adduktorenverletzung im rechten Oberschenkel nicht zur mit Spannung erwartet Davis-Cup-Revanche antreten. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 Gelukje, maar wel lekker zeg. HtH ook 0-3 voor Kohl zag ik net pas. :8: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 29-10-2010 Cilic. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 29-10-2010 Kohl, Tipsa, Cilic en straks ook Isner eruit, gaat lekker Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 En meteen 2 bps voor Monfils. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - buurs - 29-10-2010 Weet iemand een werkbare link van St. Petersburg? Ik heb vertrouwen in Hanescu! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 29-10-2010 Kut Isner, helaas presteert Monfils wel voor eigen publiek... Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 29-10-2010 Kohl was gisteren nog in de dierentuin was op atpworldtour te zien en te lezen. Zeker door een olifant te pakken genomen. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 29-10-2010 Gael! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Hup Nieminen en Hanescu dan maar! en Tursu en Tsonga later vandaag Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 29-10-2010 Kloteeeeeeeeeeeee Nieminen Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 =D> Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - centre court - 29-10-2010 Youzhny en Hanescu beide nog foutloos op hun eigen service. Nog belangrijker dat Youzhny wint dan dat Ljubo wint. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 29-10-2010 Set Hanescu, maar zie Youzhny toch nog wel winnen Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Hanescu pakt de tb, Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 OD. heb jij Youzhny of Ljubicic? Of Nieminen of Hanescu niet? :wink: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 29-10-2010 Overdune Wrote:Ad zal wel helemaal los gaan straks, na dat verlies van Becker en nu Cilic. :razz:Echt los gaan door FTm ga ik al een tijdje niet meer, maar dit is wel kut. Ik stond er behoorlijk goed, maar zoals wel vaker de laatste weken, gaat het op vrijdag helemaal fout. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 Haggie Wrote:OD. heb jij Youzhny of Ljubicic? Dat was voor Nieminen bedoeld, de rest mag er idd zsm af. :8: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 Scholten! Wrote:Set Hanescu, maar zie Youzhny toch nog wel winnen Ik was me pas zorgen gaan maken als Youzhny deze tb had gewonnen idd. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Overdune Wrote:Haggie Wrote:OD. heb jij Youzhny of Ljubicic? Dus geen Hanescu aan jou kant, das mooi! COME ON VICTOR!! Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Overdune Wrote:Scholten! Wrote:Set Hanescu, maar zie Youzhny toch nog wel winnen Hanescu mist meteen een bp. Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Scholten! - 29-10-2010 Haggie Wrote:Overdune Wrote:Scholten! Wrote:Set Hanescu, maar zie Youzhny toch nog wel winnen 2 bp's Youzhny ig: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Ad Wim - 29-10-2010 Beest II! =D> Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Overdune - 29-10-2010 Ljubo-Nieminen: match suspended vanwege duisternis, midden in een game? Was t sowieso geen indoor? :-k Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Stille - 29-10-2010 Licht is voor een gedeelte uitgevallen :eten: Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Stille - 29-10-2010 Auf geht's Berrer, nog 2 service games houden voor een leuk zakcentje Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Haggie - 29-10-2010 Stille Wrote:Licht is voor een gedeelte uitgevallen :eten: wrodt dat nu gefixt of niet> Re: Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen - Stille - 29-10-2010 Ze zijn alweer een tijdje bezig, staat nu 4-4. Hup Berrer, nog 1 game rammen |