The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Sportdreamzz Concert Agenda 2005 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Sportdreamzz Concert Agenda 2005 (/showthread.php?tid=63)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

- T00L - 11-08-2005

Valt enorm tegen Davydoff..

Voor amerikaanse begrippen is het misschien heel schokkend, hier is het niks bijzonders..

- Bumme - 11-08-2005

Dugarry Wrote:Zeer jammer, ik vind het bacher! Maar dat komt de gezelligheid op de camping weer ten goede natuurlijk!

Komt Bach ook?

- Davydoff - 11-08-2005

T00L Wrote:Valt enorm tegen Davydoff..

Voor amerikaanse begrippen is het misschien heel schokkend, hier is het niks bijzonders..

ik weet niet of het schokkend moet zijn, maar het is toch wel een artiest die ik een keer gezien wil hebben. Daar naast heeft hij ook wel een paar aardige deuntjes gemaakt.

- T00L - 11-08-2005

hij moet toch zo'n enorme 'shockrocker' voorstellen?

maar dr zitten idd wel wat aardige nr's bij, voornamelijk op antichrist superstar (of hoe die cd ook heet)

- Davydoff - 11-08-2005

T00L Wrote:hij moet toch zo'n enorme 'shockrocker' voorstellen?

ach das niet voor mij de reden om hem te zien. Ik vind het wel leuk hoor dat ie zich een beetje afzet tegen Amerika en het geloof. Maarja das natuurlijk allemaal een image die Manson zich zelf heeft aangemeten en dat verkoopt platen.

Ik dacht meer aan een show a la Rammstein. Dit jaar gezien en ondanks dat het tering herrie is wel een grappige show. Muzikaal is het 3x niets.

- Dugarry - 12-08-2005

donderdag 23 graden in de zon!

- T00L - 12-08-2005

@ Davydoff: manson komt niet eens in de buurt, dus als je zo'n show verwacht zou ik niet ga

@ Dugarry: als ze dat nu voorspellen, zal het uit eindelijk wel 17 graden zijn met regen enzo...

- Riekki - 13-08-2005

Ook ik ga dit jaar....beetje werken daarzo...Ik hoop alleen dat ik Arcade Fire kan zien....Even afwachten wat mijn rooster is

- Winstonicus - 14-08-2005

mou ben net terug van 5 dagen opbouw lowlands ziet er wel weer fraai uit, gisteren Crew-Party gehad in de texelseboys tent, was ook weer top.
nu ff snel een wasje draaien en morgen avond weer terug naar lowlands t/m 26 aug. see you their

- Dugarry - 15-08-2005

Het weer lijkt goed, op de vrijdag na dan. Ik ga toch alleen donderdagnacht, vrijdag 24 uur en zondagmiddag. Kaartje met Sexflags toegang voor 60 eurie.

- Dugarry - 17-08-2005

5 days of to a Campingflight to Lowlands Paradise!!!

- Treesong - 18-08-2005

Vanavond om 21:30 maar weer es naar café Reijnders alwaar het onnavolgbare duo Dam Wright optreedt =D>

- T00L - 18-08-2005

eerst nog ff werken, daarna ben ik ook camping vliegen

- Winstonicus - 19-08-2005

vanmiddag een paar flinke rukwinden gehad op lowlands maar verder valt het wel mee met het weer, nu nog ff standby staan tot 20.00 en dan maar weer eens dat terrein op lopen met wat bier, ff de prodigy checken

- Winstonicus - 21-08-2005

nou feestje in de grolsch was gister avond weer zeer fraai, knetter chicker back to the 90 feesten, zo nog ff naar de foo fighters kijken en daarna weer ff over het terrein slenteren

- Dugarry - 23-08-2005

Het was weer fantastisch, volgend jaar zeker weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de 24-uurs tent viel erg tegen, veel houde en lounge shit.

Alleen in de vroege ochtend van zaterdag en zondag was het wel gaaf.

- T00L - 24-08-2005

leuk ja die windvlagen... binnen 1 minuut ineens 2 drvan, en hop weg partytent...
daar loop je de dag ervoor dan zo mee te sjouwen.

verder was het weer erg gezellig, hoogtepunt was voor mij Apocalyptica

- Dugarry - 24-08-2005

Kornnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

- T00L - 25-08-2005

de muziek van korn doet me niet echt veel, maar moet zeggen dat ze goed bezig waren...

- Winstonicus - 28-08-2005

Nou Lowlands weer achter de rug nu maar weer door richting Den Haag, Beatstad(malieveld) zijn er nog mensen die daar heen gaan, moet er 4 dagen heen van donderdag t/m zondag feestje is zaterdag als ik het goed heb, see you their

http://www.beatstad.nl

- Winstonicus - 04-09-2005

was best een leuk feestje dat beatstad zo'n 45.000 man

- Davydoff - 11-10-2005

18 november

Melkweg, Amsterdam

The Bloodhound Gang

- Treesong - 11-10-2005

Davydoff Wrote:18 november

Melkweg, Amsterdam

The Bloodhound Gang

Een prima gelegenheid om me te gaan vergrijpen aan naieve tienermeisjes! Idea

- T00L - 11-10-2005

misschien:
Woensdag 9 november 2005
Six Feet Under + Mantas + Debauchery + Born From Pain
Groene Engel, Oss

zeker:
Zaterdag 26 november 2005
Arnhem metal meeting,
Candlemass + Destruction + Ensiferum + Enslaved + Dismember + Grave + Thyrfing + Totenmond + Mercenary + Callenish circle + Volbeat + Leng T'che + Fluisterwoud + Officium triste

3kwart ken ik er nie van, maar dan nog blijft er genoeg leuks over Smile

- Gerben Zonderland - 11-10-2005

Treesong Wrote:

Melkweg, Amsterdam

The Bloodhound Gang

:lol: Als je zegt dat je bij de crew hoort en alvast wat chickies moet 'testen' voor de band, geloven ze het direct.

- Treesong - 11-10-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:

Melkweg, Amsterdam

The Bloodhound Gang

:lol: Als je zegt dat je bij de crew hoort en alvast wat chickies moet 'testen' voor de band, geloven ze het direct.

als de crew het niveau haalt van de band, gaat dat 100% zeker lukken

- Winstonicus - 17-10-2005

Eek a mouse 4 november in Atak Enschede met daarna en gratis afterparty

- Winstonicus - 04-11-2005

Eek A Mouse Here we come 30 man sterk

- Riekki - 05-11-2005

Over een aantal weken staat deze jongen ook zijn merchandise waren te verpatsen in Atak

10 december om precies te zijn

- Winstonicus - 08-11-2005

wat is er dan tedoen