The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Olympisch tennistoernooi 2012 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Olympisch tennistoernooi 2012 (/showthread.php?tid=6527)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

RE: Olympisch tennistoernooi 2012 - Stille - 05-08-2012

Dag goat!! Heerlijk dit!! Dit maakt het gefaal van anderen vandaag (lees een voetbalclub) helemaal goed

RE: Olympisch tennistoernooi 2012 - Mac - 05-08-2012

Iemand uitlachen als hij z'n olympische droom in duigen ziet vallen getuigt niet van respect. Het getuigt trouwens ook niet van respect richting murray om alleen te lachen om de nederlaag van Federer. Murray zet hier een fantastische prestatie neer en jij negeert dat eigenlijk volledig.

OS betrekken in de GOAT discussie is trouwens al discutabel aangezien de OS pas sinds 1988 wordt gespeeld. Niemand van voor 88 kan dus GOAT zijn. Om het als decider te gebruiken over wel of niet GOAT zijn is zelfs compleet lachwekkend.

Wie vindt jij dan GOAT? en kom alsjeblieft niet met Nadal aanzetten

RE: Olympisch tennistoernooi 2012 - buurs - 05-08-2012

(05-08-2012, 05:42 PM)Mac Wrote: Iemand uitlachen als hij z'n olympische droom in duigen ziet vallen getuigt niet van respect. Het getuigt trouwens ook niet van respect richting murray om alleen te lachen om de nederlaag van Federer. Murray zet hier een fantastische prestatie neer en jij negeert dat eigenlijk volledig.

OS betrekken in de GOAT discussie is trouwens al discutabel aangezien de OS pas sinds 1988 wordt gespeeld. Niemand van voor 88 kan dus GOAT zijn. Om het als decider te gebruiken over wel of niet GOAT zijn is zelfs compleet lachwekkend.

Wie vindt jij dan GOAT? en kom alsjeblieft niet met Nadal aanzetten

Wie vind jij bedoel je neem ik aan.

Nadal is ook geen GOAT, maar vind ik ook niet minder dan Federer.

Je kunt de verschillende perioden niet met elkaar vergelijken, vind ik.

Voor mij is er dus geen GOAT.

RE: Olympisch tennistoernooi 2012 - axel baso mata - 05-08-2012

Is dit niet het eerste toernooi waarin andy de zuurpruim niet als 1e is geplaatst en toch wint? Delpo heeft btw brons! Wie zei dat hij nishi niet aankon?!

RE: Olympisch tennistoernooi 2012 - buurs - 05-08-2012

Onze grote kenner vindt delpo een erg slechte grasspeler.

Intussen verslaat hij bijna goat en verslaat de wimbledonkampioen van 2011 Idontgetit

RE: Olympisch tennistoernooi 2012 - _Tampie - 05-08-2012

Puntjes voor Del Potro zijn toegevoegd (naar een totaal van 340).

RE: Olympisch tennistoernooi 2012 - Ad Wim - 05-08-2012

Ai, dit is pijnlijk voor de goat. In alle gevallen kut dat Federer gisteren niet verloor.
Nu is het verschil niet zo groot, maar ben blij eindelijk weer eens punten gepakt te hebben op Atlanta en eindelijk weer de juiste keuzes gemaakt te hebben.

RE: Olympisch tennistoernooi 2012 - _Tampie - 06-08-2012

Pfff 3 weekjes gaat het wat minder en je gaat je al zorgen maken. Dit ga je niet trekken als het straks echt spannend gaat worden vrees ik. Wink