The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Filmpies! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: Filmpies! (/showthread.php?tid=30) Pages:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
|
Re: Filmpies! - Bumme - 16-01-2009 Gisteren voor het eerst sinds april 2008 weer eens bij de videotheek geweest. Hebt 3 films meegenomen: = No reservations = Mar adentro = Butterfly on a Wheel Heb de eerste nu gezien en dat was een redelijke film voor de donderdagavond. Ben benieuwd wat ik van de andere twee mag verwachten. Re: Filmpies! - gittermaster - 16-01-2009 hier overigens de trailer van into the wild, voor de eventueel geinteresseerden. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.cinema.nl/media/3430112/trailer-into-the-wild-van-sean-penn">http://www.cinema.nl/media/3430112/trai ... -sean-penn</a><!-- m --> Re: Filmpies! - Ad Wim - 16-01-2009 Bumme Wrote:Gisteren voor het eerst sinds april 2008 weer eens bij de videotheek geweest.Andere twee zijn duidelijk beter in mijn ogen. Wel redelijk traag, maar wel prachtig. Re: Filmpies! - Ad Wim - 16-01-2009 gittermaster Wrote:Gisteren "into the wild" gekeken.Prachtige film inderdaad, maar die is alweer bijna een jaar oud hoor ![]() Staat vast wel ergens een recensie van me hier, maar ik heb hem op 2 gezet bij de Volkskrant Film van het Jaar-verkiezing. Re: Filmpies! - Treesong - 16-01-2009 Ad Wim Wrote:gittermaster Wrote:Gisteren "into the wild" gekeken.Prachtige film inderdaad, maar die is alweer bijna een jaar oud hoor Nu weet ik ZEKER dat het geen film voor mij is Re: Filmpies! - Ad Wim - 16-01-2009 Hij is van na 1980, dus dat is logisch... Re: Filmpies! - Gerben Zonderland - 22-01-2009 Quote:do 22 jan 2009, 13:53 'Sex and the City'-sterren verbinden zich aan vervolg film van onze redactie :cry: Re: Filmpies! - AssyriskaFF - 29-01-2009 Gisteren "Die Welle" gezien. Een remake van de Engelse versie "The Wave". Film zit goed in elkaar, acteerwerk is prima en ik vind het einde van deze versie beter dan de Engelse versie. Maar waarom ze een remake hebben gemaakt is mij niet duidelijk aangezien het origineel al een duidelijk statement had gemaakt. Maar desalniettemin een goede film. In ieder geval beter dan de gemiddelde Nederlandse film die ik heb gezien met hun waardeloze acteurs ( op een paar na). Een voorbeeld is De Brief voor de Koning. Slechtste boekverfilming doe ik ooit heb gezien. Slecht acteerwerk, geen interactie, kostuums niet geweldig. De sfeer moet donker zijn en dat is hij niet waardoor de film heel saai wordt. Geen spanning etc. Het boek is namelijk geweldig. En dan de het boek op zo'n waardeloze manier verfilmen. Echt jammer. Re: Filmpies! - Bocaloca - 01-02-2009 Al meer mensen naar Benjamin Button geweest? Re: Filmpies! - Gerben Zonderland - 01-02-2009 Bocaloca Wrote:Al meer mensen naar Benjamin Button geweest? Neuh, ma liek mie wel wa. Ik wil ook nog naar 'Gomorra' trouwens....pang pang! Re: Filmpies! - Bumme - 02-02-2009 Treesong Wrote:There will be blood gezien. Er zijn gewoon geen woorden voor om die GRUWELIJKE OVER 154 MINUTEN UITGESMEERDE HOOP STRONT te beschrijven. Ben deze nu aan het kijken. Zitten nu op kleine 90 minuten en vind het wel een aardig ( maar zeer langzaam) verhaal. Re: Filmpies! - Treesong - 02-02-2009 Ondanks dat het zo'n poeptrage film is, werd ik helaas te vaak wakker geschud door het hysterische gekrijs van die verschrikkelijk slecht acterende dreutel van een dominee :eeeek: Tis dat DD Lewis de pannen van het dak acteert... da's het enige pluspunt ![]() Re: Filmpies! - Bumme - 03-02-2009 Gisteren de tweede helft gezien en na afloop inderdaad niet zo heel tevreden. Vond het een matige en iets te langzame film. 4 uit 10. DD Lewis idd heel goed, speelt hij ook in New York Gangsters (oid) en is dat een aanrader? Re: Filmpies! - Voyou - 03-02-2009 Bumme Wrote:Gisteren de tweede helft gezien en na afloop inderdaad niet zo heel tevreden. Vond het een matige en iets te langzame film. 4 uit 10. Je bedoelt Gangs of New York. Vind ik totaal geen aanrader, is (tot nu toe) de enige film geweest waarbij ik de neiging had de bioscoop uit te lopen voor het einde :-& De film duurt te lang, is saai en het plot is weinig vernieuwend (kleine jongen ziet hoe vader vermoord wordt en komt jaren later terug om wraak te nemen ![]() Re: Filmpies! - Bumme - 03-02-2009 Voyou Wrote:Bumme Wrote:Gisteren de tweede helft gezien en na afloop inderdaad niet zo heel tevreden. Vond het een matige en iets te langzame film. 4 uit 10. Dat verhaal zag ik laatst in Slevin, dat vond ik wel een goede film! Re: Filmpies! - Voyou - 03-02-2009 Klopt, vond ik ook een goede film maar in Slevin is dat plot niet meteen duidelijk (voor mij niet tenminste) en dus verrassend, wat niet het geval is in Gangs of NY. Re: Filmpies! - Treesong - 03-02-2009 Ik vond GoNY wel aardig, maar je zit wel meer dan 2 uur te wachten tot Leo wraak neemt op DDL... en als dat eindelijk dreigt te gebeuren volgt er nogal een anticlimax :| Re: Filmpies! - waf - 03-02-2009 die film waar paul de leeuw in speelt krijgt wel onthutsende kritieken zeg. zo erg heb ik het nog nooit gezien. zit je daar als 30-jarige filmmaker met je goeie gedrag. hebbie ff pech dat keizer geen analyst meer is, die had vast goed gevonden. :razz: Re: Filmpies! - Bumme - 03-02-2009 Voyou Wrote:Klopt, vond ik ook een goede film maar in Slevin is dat plot niet meteen duidelijk (voor mij niet tenminste) en dus verrassend, wat niet het geval is in Gangs of NY. Voor mij de eerste keer ook niet, maar toen ik de film voor de tweede keer zag wel ! Re: Filmpies! - Treesong - 03-02-2009 waf Wrote:die film waar paul de leeuw in speelt krijgt wel onthutsende kritieken zeg. zo erg heb ik het nog nooit gezien. zit je daar als 30-jarige filmmaker met je goeie gedrag. hebbie ff pech dat keizer geen analyst meer is, die had vast goed gevonden. :razz: Ik heb Paul de Leeuw altijd al een overgewaardeerde aap gevonden. Met z'n Adje. Maar ja, Joep Meloen werd destijds ook kapotgeschreven en de bioscopen zaten elke week bomvol. Re: Filmpies! - waf - 03-02-2009 Treesong Wrote:Ik heb Paul de Leeuw altijd al een overgewaardeerde aap gevonden. dit vind ik dus een onbegrijpelijke kwalificatie. je kunt hem leuk of niet leuk vinden, maar overgewaardeerd slaat nergens op. als je 25 jaar achter elkaar zoveel kijkers trekt heb je heel wat in je mars. Re: Filmpies! - Treesong - 03-02-2009 waf Wrote:Treesong Wrote:Ik heb Paul de Leeuw altijd al een overgewaardeerde aap gevonden. Hij heeft anders genoeg 'waardering' gekregen in de vorm van Televizierringen en andere goedbedoelde kutprijzen. Vinnik onterecht. Als jij vindt dat je heel veel in je mars hebt als je elke week een georganiseerde klerezooi kan maken op TV waarbij je te pas en te onpas weer eens een blik Down syndromers opentrekt en tussendoor nog eens heel hard en schel een bombastisch niemendalletje zingt, dan mag je dat best vinden. Ik kijk er niet naar en dat z'n grote dikke ego nu een lekkere douw heeft gekregen, kan ik alleen maar toejuichen... Re: Filmpies! - Gerben Zonderland - 03-02-2009 waf Wrote:die film waar paul de leeuw in speelt krijgt wel onthutsende kritieken zeg. zo erg heb ik het nog nooit gezien. zit je daar als 30-jarige filmmaker met je goeie gedrag. hebbie ff pech dat keizer geen analyst meer is, die had vast goed gevonden. :razz: Die andere 'eigen' film van hem (Filmpje!) is toch ook huiveringwekkend slecht? Het verrast mij niks... Re: Filmpies! - Treesong - 03-02-2009 Het AD is inderdaad niet mals zeg :eeeek: Quote:De grote teleurstelling van het filmjaar 2009 zit er voor mij al op: Spion van Oranje, de nieuwe film met Paul de Leeuw, is een prul. Re: Filmpies! - waf - 03-02-2009 Gerben Zonderland Wrote:waf Wrote:die film waar paul de leeuw in speelt krijgt wel onthutsende kritieken zeg. zo erg heb ik het nog nooit gezien. zit je daar als 30-jarige filmmaker met je goeie gedrag. hebbie ff pech dat keizer geen analyst meer is, die had vast goed gevonden. :razz: eens, maar dat was zijn film. in deze film speelt hij alleen maar. Re: Filmpies! - waf - 03-02-2009 Treesong Wrote:Het AD is inderdaad niet mals zeg :eeeek: ik heb ook een setje andere quotes gezien. iedereen is vernietigend. maar volgens het ad was filmpje wel genietbaar. deze is dus nog slechter dan filmpje? dat kan wat mij betreft niet. :lol: Re: Filmpies! - Bocaloca - 04-02-2009 Halllloooo Bopppeerrsssss \ ![]() Re: Filmpies! - Treesong - 05-02-2009 Gister naar Gomorra geweest... Niet slecht, maar ik ben er nog niet helemaal uit ![]() Na 2 en een half uur geleerd dat Italië door en door corrupt is en dat de mafia overal een vinger in de polenta heeft. Tja, niks nieuws onder de zon. We volgen 5 verhaallijnen die vrijwel volledig los van elkaar staan, wat de zaak een beetje rommelig maakt. Da's natuurlijk altijd het probleem met mozaiekfilms, de ene verhaallijn is boeiender dan de ander... geen filmmuziek, af en toe wat Italo-disco... grauw, grimmig, bijna documentaire-achtig gefilmd. Sommige mensen die ik sprak liepen compleet murw geslagen de bioscoop uit, maar wie -pak em beet - City of God heeft gezien, weet dat het erger kan. En beter. Dit is wel de film waarin het meeste contant geld geteld wordt in de geschiedenis van de moderne cinema. Voor wie em nog gaat zien: let even op dat het geld steeds smoezeliger eruit gaat zien naarmate de film vordert ![]() Re: Filmpies! - waf - 05-02-2009 Treesong Wrote:Italo-disco... ![]() ![]() ![]() hoewel ik denk dat jij niet echt weet wat dat is, ouwe muziekkennert. :razz: Re: Filmpies! - Treesong - 05-02-2009 waf Wrote:Treesong Wrote:Italo-disco... Oneeeeee? :razz: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=06ZlbURvidY[/youtube] |