The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ajax-PSV de topper!! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ajax-PSV de topper!! (/showthread.php?tid=1287) |
- Fabian - 12-11-2006 Mukkus Wrote:Waarom niet? Die keren dat ik met hem biertje dronk, won Heerenveen van Ajax.....hmmmm....nooit eerder bij stilgestaan.....we spreken snel weer af, Fabian! Hehe , bij nader inzien...... - Mukkus - 12-11-2006 Fabian Wrote:Mukkus Wrote:Waarom niet? Die keren dat ik met hem biertje dronk, won Heerenveen van Ajax.....hmmmm....nooit eerder bij stilgestaan.....we spreken snel weer af, Fabian! Laatste 4 wedstrijden: Winst 2-1 en 4-2: bier. Verlies 0-2 en 0-3: geen bier. Ik moet alleen nog even wat sneeuw zien te regelen.....dan is het feest helemaal compleet. Zijn er hier nog RKC-supporters die komend weekend met mij bier willen drinken? - Riekki - 12-11-2006 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Ajaks heeft 1 helft goed leuk gespeeld, 2e helft waren ze heel erg matig, geen 1 kans gekregen, zelfs niet nadat psv met 10 man kwam te spelen. psv is gewoon de sterkste ploeg van Nederland. Gelukkig is dat vandaag weer eens bewezen want de amsterdammertjes kregen alweer iets teveel babbels. En inderdaad wat was de hunter weer slecht, tegen Alex zullen er meer niet goed zijn, maar dit was wel heel min.Nu is PSV de beste ploeg, omdat ze bovenaan staan zeker? Is AZ dan volgende week de beste ploeg van NL? Makkelijk hoor, nu Feyenoord zo slecht is, om andere ploegen dan Ajax aan te wijzen als 'beste' ploegen. Wat ben jij een ontzettende trieste paap. In elk topic lig je te zeveren over hoe het allemaal moet. Geeft er iemand een reactie over de wedstrijd (die op zich in mijn ogen nog helemaal niet verkeerd is) gaat Henkie Wim even vertellen waar CC maar kritiek op moet hebben. Bij deze ga je bij mij dus ook op de ignore - Fabian - 12-11-2006 Mukkus Wrote:Fabian Wrote:Mukkus Wrote:Waarom niet? Die keren dat ik met hem biertje dronk, won Heerenveen van Ajax.....hmmmm....nooit eerder bij stilgestaan.....we spreken snel weer af, Fabian! Scheit, denk dat ik volgend seizoen dat biertje maar weer oversla Muk! Tenzij het in mei is en 'we' dan al(weer) kampioen zijn. :wink: ! Geniale statistiek! - Mukkus - 12-11-2006 Fabian Wrote:Mukkus Wrote:Fabian Wrote:Mukkus Wrote:Waarom niet? Die keren dat ik met hem biertje dronk, won Heerenveen van Ajax.....hmmmm....nooit eerder bij stilgestaan.....we spreken snel weer af, Fabian! Dan kom ik wel naar Amsterdam om de nacompetitie te ontlopen! Oh nee, dat kan niet.....die keer dat Heerenveen in amsterdam won, zat ik bij het ijshockey. Sorry, maar dan kan ik niet......ga dan naar het ijshockey. Alles voor het bijgeloof! - de nieuwe - 13-11-2006 Ricochan Wrote:net weer comedy capers gezien met in de hoofdrol henk ten cate : Quote:"Dat was geen goal! Dat was een lucky ! Hij raakt nog iemand zijn kale klets en hij valt binnen, dat is geen kwaliteit ! " Vandaar ook je onderschrift zeker :lol: - Ricochan - 13-11-2006 Hebbie hem door ! - Kezmania - 13-11-2006 Mooi stukje, ze slaan de spijker op zijn kop Ik vond alleen Salcido niet zo sterk tegen De Mul. Quote:PSV blijkt beter bewapend dan Ajax - Kezmania - 13-11-2006 Ook prachtig: Quote:Ajacied zijn is veel meer dan juichen als Ajaks scoort. Het gaat veel dieper. Het is een manier van in het leven staan. Een manier van naar de dingen kijken en een manier van met de dingen omgaan. Een ajacied houdt van het leven. Maar wel van een leven met allure, van een leven waarin actie is. En die actie mag ook best spectaculair zijn. Een Ajacied houdt van mooi. Van mooie dingen. Dingen moeten een bijzondere uitstraling hebben, je moet er met plezier naar kunnen kijken. Winnen alleen is voor een Ajacied dan ook niet genoeg, het gaat om de manier waarop. En dat is met dominant, gedurfd en aanvallend voetbal. Met mooi voetbal dus. etc. En dan zo'n kop erbij - Ricochan - 13-11-2006 Iedere keer als ik een interview op tv met die smurf zie krijg ik "Jason voorhees" neigingen.... - Treesong - 13-11-2006 Ricochan Wrote:Iedere keer als ik een interview op tv met die smurf zie krijg ik "Jason voorhees" neigingen.... Wordt het niet eens tijd voor wat anger management trainingen? ![]() - Ricochan - 13-11-2006 Weer zo'n foute film :| - Treesong - 13-11-2006 Ricochan Wrote:Weer zo'n foute film :| Sorry voor m'n slechte smaak, meneer-ik-heb-Friday-the-13th-deel-1-tot-en-met-10-op-DVD :razz: - Ricochan - 13-11-2006 Ik gaf toch ook alleen maar mijn mening ! :wink: Ik heb nou eenmaal ook een aparte smaak, klassiekers afgewisseld met pulp! En ik ben maar wat trots op mijn dvd verzameling, toch al gauw een paar duizend films :razz: - Kezmania - 13-11-2006 Ricochan Wrote:Ik gaf toch ook alleen maar mijn mening ! :wink: Uiteraard netjes gekopieerd. :roll: - Ricochan - 13-11-2006 Kezmania Wrote:Ricochan Wrote:Ik gaf toch ook alleen maar mijn mening ! :wink: Ik was koopziek, dus 90% is origineel. - Kezmania - 13-11-2006 Ricochan Wrote:Kezmania Wrote:Ricochan Wrote:Ik gaf toch ook alleen maar mijn mening ! :wink: Dat is idd vrij ziek :wink: - Ricochan - 13-11-2006 Thx ! : ![]() - Peter - 13-11-2006 ![]() ![]() - Kezmania - 13-11-2006 Peter Wrote: :lol: :lol: :lol: - Bumme - 13-11-2006 Peter Wrote: : ![]() - Ricochan - 13-11-2006 Het is wel jammer dat Polak geen interviews meer mag geven aan Talpa, maar gelukkig heeft ten cate zijn rol overgenomen. - waf - 13-11-2006 wat een gepiep zeg van die ajakkessieden. toen koemand ajakkes met dit psvee-voetbal naar de kwartfinale van de cl loodste, hoorde ik niemand klagen. gezeik altijd over mooi voetbal. ![]() - Bumme - 13-11-2006 waf Wrote:wat een gepiep zeg van die ajakkessieden. na het lezen van "De Coolsingel bleef leeg" weet ik dat jullie in Rotterdam niets met mooi voetbal hebben. Dit onder het motto; Wat je nooit hebt gehad, raak je ook niet kwijt en zal je dus niet missen........ - waf - 13-11-2006 Bumme Wrote:waf Wrote:wat een gepiep zeg van die ajakkessieden. en meteen een jij-bak. =D> (iets dat jij mooi vindt hoeft niet iedereen mooi te vinden.....) - Treesong - 13-11-2006 waf Wrote:en meteen een jij-bak. =D> Met dat jijbakken ben JIJ anders op dit forum als eerste begonnen :!: - waf - 13-11-2006 Treesong Wrote:waf Wrote:en meteen een jij-bak. =D> nee, jouw moeder, die is lachen! - gittermaster - 13-11-2006 waf Wrote:wat een gepiep zeg van die ajakkessieden. het is gewoon net wat je liever hebt en wilt zien. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan het voetbal dat ze nu spelen tov dat van Koeman wanneer ze de kwartfinale haalden. Echter het Ajax van van Gaal, waar met mooi voetbal de CL gewonnen werd is natuurlijk het streven. Misschine over een aantal jaat weer als dit een beetje bij elkaar blijft en als Jaap blijft. - waf - 13-11-2006 ik wil maar aangevevn dat het subjectief is. wat ziet die stam er vreselijk slecht uit zeg. het is een spook. kan me niet voorstellen dat hij nog lang voetbalt...... - Kezmania - 13-11-2006 gittermaster Wrote:waf Wrote:wat een gepiep zeg van die ajakkessieden. Iedereen wil en mooi voetbal spelen en winnen, toch? Het belangrijkste zijn echter de punten, mooi voetbal komt later wel. Ik vind Ajax alleen sinds Van Gaal al niet meer mooi voetballen. Ze spelen nu wel weer met de intentie om aan te vallen. |