The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
MV Game 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: MV Game 2007 (/showthread.php?tid=1593)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35


- Scholten! - 17-01-2007

Blake is toch echt de man deze AO, hij is degen die een finale Nadal-Fedex onmogelijk maakt.

TURSUNOV!!


- buurs - 17-01-2007

Elikian Wrote:Hij houdt gewoon niet zo van mensen met reële ideeen Wink

Ik dacht al.... :8:


- Ad Wim - 17-01-2007

buurs Wrote:En ik denk ook dat Nadal de AO gaat winnen Hakkuh
Jij dacht ook dat Nadal na deze AO nummer 1 van de wereld zou zijn :razz:


- buurs - 17-01-2007

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:En ik denk ook dat Nadal de AO gaat winnen Hakkuh
Jij dacht ook dat Nadal na deze AO nummer 1 van de wereld zou zijn :razz:

2e helft van vorig jaar heeft hij niks laten zien.
Toch denk ik dat hij binnen een jaar op 1 staat :wink:


- Ad Wim - 17-01-2007

Die ga ik weer onthouden :razz:

Ik zal niet zo ver gaan om hem als onderschrift te gebruiken, dat is namelijk voor losers :wink:


- buurs - 17-01-2007

Ad Wim Wrote:Die ga ik weer onthouden :razz:

Ik zal niet zo ver gaan om hem als onderschrift te gebruiken, dat is namelijk voor losers :wink:

Je hebt zelf toch ook een onderschrift.

Ik zou het juist een eer vinden als iemand een uitspraak van mij als onderschrift zou gebruiken :wink:


- Genomico - 17-01-2007

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Die ga ik weer onthouden :razz:

Ik zal niet zo ver gaan om hem als onderschrift te gebruiken, dat is namelijk voor losers :wink:

Je hebt zelf toch ook een onderschrift.

Ik zou het juist een eer vinden als iemand een uitspraak van mij als onderschrift zou gebruiken :wink:

Dat onderschrift van Ad is hoognodig aan vervanging toe, dus...

(En nee, mijn onderschrift is dat niet)


- Aragorn - 18-01-2007

He Buurs mooi 3-mans teampje heb je voor komend seizoen.


- buurs - 18-01-2007

Aragorn Wrote:He Buurs mooi 3-mans teampje heb je voor komend seizoen.

Tja, er komt nog eentje van het mixed team bij.


- andre - 19-01-2007

Ik zie Mist nog steeds als favoriet, maar het ontbreken van Safin kan hem nog weleens lelijk opbreken.


- Mist - 19-01-2007

Ik kan alleen maar tevreden zijn hoe de AO gaat tot nu toe. Maar je hebt gelijk dat het zeer belangrijk is dat Roddick deze partij winnend afsluit.
Voor Stepanek was ik wel bang. Die had ik er graag bij willen hebben in mijn team, maar dat werd net 180 euro ofzo te duur. Gelukkig is hij nu uitgeschakeld.


- kooltje - 19-01-2007

andre Wrote:Ik zie Mist nog steeds als favoriet, maar het ontbreken van Safin kan hem nog weleens lelijk opbreken.
dat is over een half uur ook uit de wereld. dan ligt safin eruit.


- Mist - 19-01-2007

Heerlijk dit, komen er zware derde rondes en dan wint gewoon iedereen waarvan je wilt dat ie wint :Big Grin


- Ad Wim - 19-01-2007

Dit is dus kut, wordt sowieso geen goede AO. Hopelijk kan de schade beperkt blijven.

Morgen weer belangrijke potjes met Chela-Murray, Blake-Ginepri en Berdych-Tursunov.
Vooral Berdych is heel belangrijk.


- _Tampie - 19-01-2007

Mist Wrote:Heerlijk dit, komen er zware derde rondes en dan wint gewoon iedereen waarvan je wilt dat ie wint :Big Grin

Dat zouden weleens 6 kwartfinalisten kunnen worden voor jou :eeeek: Notworthy


- Ad Wim - 19-01-2007

_Tampie Wrote:
Mist Wrote:Heerlijk dit, komen er zware derde rondes en dan wint gewoon iedereen waarvan je wilt dat ie wint :Big Grin

Dat zouden weleens 6 kwartfinalisten kunnen worden voor jou :eeeek: Notworthy
Ik heb daar ook 5 van, alleen Roddick niet, maar die kan juist pijn gaan doen. Al begin ik steeds meer te denken dat Ancic zijn eindstation is.

maar het gaat er ook vooral om wie er nog verder komt, want daarna gaan de punten tellen. Als Blake-Berdych bijvoorbeeld de halve finale wordt, heb ik alsnog een goede AO. Maar ik vrees dat het zover niet gaat komen. Al is Berdych wel on fire tot nu toe.


- Overdune - 19-01-2007

Een kaarsje voor Dmitry.

[Image: kaarsje.jpg]

Stel me niet teleur jongen [-o< .


- Dre - 19-01-2007

Zo gaat wel lekker hier. Kijken of ik het vast kan houden. Jammer van Safin maar ja niks aan te doen.


- centre court - 20-01-2007

Berdych-Tursunov begint 1 uur. Helaas niet op tv denk ik. Come on Tomas! Win de belangrijkste partij van de dag! Andere krakers zijn Blake-Ginepri en Wawrinka-Nadal. Hopelijk verliezen Hewitt en Haas ook nog en wint Murray. Maar dat verwacht ik wel.

Hele hoop wensen, de meeste zullen wel uit komen toch?! Icon_twisted


- Elikian - 20-01-2007

Tomas-Dmitry uitgesteld. Maar de rest is denk ik best goed voor je uitgekomen Wink


- centre court - 20-01-2007

Alles kwam goed uit. Haas had geluk dat ie ook niet hoefte te spelen. Top dat je alweer een update hebt gedaan. =D>


- centre court - 20-01-2007

Even een inhoudelijke vraag: Zijn de mensen met Djoko tevreden met de 25 punten die hij nu heeft? Hij is erg in vorm maar vooraf was bekend dat ie wss met 25 huiswaarts zou kunnen. Ik vond dat niet genoeg en gokte dus voor dat geld liever op een andere speler.


- Mist - 20-01-2007

Het zijn 30 punten en daarmee ben ik tevreden.


- Ad Wim - 20-01-2007

Ik zou 30 te weinig vinden en heb daarom voor Berdych gekozen.


- centre court - 20-01-2007

Dat vind ik dus ook. Weinig kans om echt ver te komen als je zo dicht bij Federer staat in de loting. Zelfde geldt in mindere mate voor Gasquet. Ook te weinig kans om echt te stunten.


- Mist - 20-01-2007

Het is bij Djokovic niet alleen 30 punten, maar ook nog eens +145 budget.

edit: Gasquet idem trouwens.


- Ad Wim - 20-01-2007

centre court Wrote:Dat vind ik dus ook. Weinig kans om echt ver te komen als je zo dicht bij Federer staat in de loting. Zelfde geldt in mindere mate voor Gasquet. Ook te weinig kans om echt te stunten.
Bij Gasquet kan het 50 worden en dat is toch wel de moeite. En hij heeft ook niets te verdedigen.


- centre court - 20-01-2007

Onderschat Robredo niet.


- kuiper - 20-01-2007

Ik heb met Haas en Davydenko (4x gekozen) en Ferrer (8x gekozen) nog een drietal mooie troeven die hoop ik ver gaan komen.
Daarnaast heb ik nog Djokovic (wrs exit tegen Fedex), Fish (wel heel veel gekozen) en Blake (lijkt me wel heel goed in vorm)

Ik hoop nog steeds op een goede MV-week, maar het kan na 1 ronde zo weer anders zijn.


- Overdune - 21-01-2007

Aiaiai, Berdych-Tursunov 6-2 6-1 3-0, pijnlijk. Staat die Berdych zo geweldig te spelen of is Tursunov zo slecht?