The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Weekend - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Weekend (/showthread.php?tid=162) |
- goa - 23-12-2005 goa Wrote:Ik heb nu al een kater van het zuipen, snuiven en roken van gisteren, en het lange weekend moet nog beginnen #-o - Ricochan - 23-12-2005 goa Wrote:goa Wrote:Ik heb nu al een kater van het zuipen, snuiven en roken van gisteren, en het lange weekend moet nog beginnen #-o Jij ook al? - Bocaloca - 23-12-2005 Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o Hup endemol :oops: - _Tampie - 23-12-2005 Met 3 meiden in de dames plee dan verwacht ik eerder een : ![]() - Ekslem - 23-12-2005 Bocaloca Wrote:Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o En die hebben jou gepepen en elkaar gevingerd?? - Bocaloca - 23-12-2005 Ekslem Wrote:Bocaloca Wrote:Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o Niet precies dat, maar gezellig was het wel pffffffffffffffffffffffft moet je maar eens op msn komen ![]() ![]() - Ekslem - 23-12-2005 Bocaloca Wrote:Ekslem Wrote:Bocaloca Wrote:Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o geneukt :eeeek: ( :wink: ) - Bocaloca - 23-12-2005 Ekslem Wrote:Bocaloca Wrote:Ekslem Wrote:Bocaloca Wrote:Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o Raar dat je binnen een minuut online kwam :razz: - T00L - 23-12-2005 Bocaloca Wrote:Ekslem Wrote:Bocaloca Wrote:Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o dus je mocht alleen kijken? - Bocaloca - 23-12-2005 T00L Wrote:Bocaloca Wrote:Ekslem Wrote:Bocaloca Wrote:Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o Dat heb je mij nergens horen zeggen :o - Ricochan - 23-12-2005 Hij heeft gewoon zitten snuiven op de plee met die wijven... - Berend Botje - 23-12-2005 Airwick? - Ricochan - 23-12-2005 Berend Botje Wrote:Airwick? :razz: - Bor de Wolf - 23-12-2005 Bocaloca Wrote:Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o Had je je witte broek aan? ![]() - Ekslem - 23-12-2005 Ekslem Wrote:Om 1 uur hier op het werk een kerst lunch. Alhoewel ik er nu nog niet aan moet denken, maar eens voorstellen om de kerstborrel daar meteen achteraan te plakken :razz: Lunch was vervroegd naar 12.15u. Ik heb hem door mijn gaarheid nu al hangen. En dat na drie glazen wijn! - Davydoff - 23-12-2005 dronken op je werk rulezzzzzz..... : ![]() - Ekslem - 23-12-2005 Davydoff Wrote:dronken op je werk rulezzzzzz..... : Ik begin te ontnuchteren. Tijd voor bier :razz: - Bor de Wolf - 23-12-2005 Davydoff Wrote:dronken op je werk rulezzzzzz..... : Schiet je wel een beetje op. De vuilniszakken staan nog steeds voor mn deur. - goa - 23-12-2005 Heden begint voor mij een weekend dat 16 dagen duurt =D> - Davydoff - 23-12-2005 Ekslem Wrote:Davydoff Wrote:dronken op je werk rulezzzzzz..... : Ik neem nog maar even een koffie. Krijg gelukkig zojuist een e-mail dat we om half 4 richting huis mogen. - Davydoff - 23-12-2005 zie trouwens Kantine... heeft er iemand nog een leuke restaurant tip voor in Amsterdam? - goa - 23-12-2005 Zie de kantine voor mijn antwoord - Bocaloca - 23-12-2005 SAAAAAUFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - goa - 23-12-2005 Bocaloca Wrote:Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o Ik heb het nooit zo op toiletjuffrouwen [-( - harry_bierdop - 23-12-2005 goa Wrote:Bocaloca Wrote:Niet gesnoven hier, maar enorm gezopen en geeindigd met 3 meiden in de dames plee #-o #-o #-o #-o #-o hehehehe ik ook niet :8: - Bocaloca - 23-12-2005 dat waren het ook niet =P~ =P~ =P~ - Ricochan - 23-12-2005 Bocaloca Wrote:dat waren het ook niet =P~ =P~ =P~ Je moet geen lsd meer nemen hoor, want je was aan het fantaseren :wink: - Bocaloca - 23-12-2005 Ricochan Wrote:Bocaloca Wrote:dat waren het ook niet =P~ =P~ =P~ We heten niet allemaal harry bierdop ![]() - goa - 24-12-2005 Bocaloca Wrote:dat waren het ook niet =P~ =P~ =P~ ![]() - harry_bierdop - 24-12-2005 Bocaloca Wrote:Ricochan Wrote:Bocaloca Wrote:dat waren het ook niet =P~ =P~ =P~ Heb je ut nou over dat fanataseren of over die LSD :8: |