The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Het grote AH voetbalplaatjes topic! (/showthread.php?tid=4177) |
Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Voyou - 27-02-2009 voyou jr. (nou ja, mijn neefje dan ![]() En heeft iemand toevallig ook nog Schaars (nr. 39), dat is de enige die ik zelf nog mis. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bocaloca - 27-02-2009 :-" :-" :-" Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bakke - 02-03-2009 Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik ben toch nog maar begonnen met sparen :lol:. Was afgelopen weekend bij mijn schoonfamilie in Fryslân en de vader (48) van mijn vriendin spaart ze ook gewoon. Ik heb 's middags na de boodschappen even het album zitten doorbladeren en kreeg toch weer dat gevoel van: 'Ik moet eigenlijk ook meedoen.' En de afgelopen weken zei ik al tegen wie het maar wilde horen dat ik spijt had dat ik niet van het begin af aan meedeed. Wie dus nog dubbele heeft en ze anders toch weggooit... ik houd ik me warm aanbevolen ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Treesong - 04-03-2009 Tijdens de muziekquiz van afgelopen zondag heb ik flink uitgedeeld aan Keyzer en nog wat gasten. Maar ik heb er nog zeker 100 :wink: (mooiste moment van die zondag: ik liep onderweg al die zakkies uit te pakken en moest stilstaan bij een stoplicht. Stopt er naast me opeens een vent op een fiets van een jaar of 55... ziet mij bezig en zegt met hoopvolle ogen: heb jij toevallig Gert-Jan Tamerus, da's de laatste die ik moet! Bleek het het laatste plaatje in m'n stapel te zijn. Man fietst bijkans jankend weg en mijn karma heeft weer een upgrade voor de komende maanden :razz: ) Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Mukkus - 04-03-2009 Moet iemand Patrick Pothuizen nog? ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Kennemerland - 04-03-2009 Argeloos liep ik vanmiddag de AH binnen. Daarbinnen overal kinderen: het was 'ruilmiddag' !!! Die krengen waren echt overal ! Toch mooi voor de kleinkinderen het drielingplaatje van Sahar, Toivonen en Nilsson gescoord... Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - gittermaster - 17-03-2009 deze laatbloeier is inmiddels ook bijna klaar. nog 5 nummers: 52, 92, 151, 154 en 219. Nog iemand die me kan helpen? Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Ekslem - 17-03-2009 IK heb nog 5 ongeopende pakjes (al 5 weken of zo) zal ze eens checken! Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - gittermaster - 17-03-2009 [-o< :razz: Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Mukkus - 17-03-2009 Zal even kijken wat ik nog heb liggen... Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Legion - 17-03-2009 gittermaster Wrote:deze laatbloeier is inmiddels ook bijna klaar. Ik heb 52,92,154 en 219 voor je. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Mukkus - 17-03-2009 Heb 92 en 154... Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Ekslem - 17-03-2009 124 107 175 165 223 264 197 234 244 049 007 166 101 023 057 269 002 039 208 090 Hoor ik daar bingo? ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Mukkus - 17-03-2009 Wat is daarmee? Moet je die nog? Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Ekslem - 18-03-2009 Mukkus Wrote:Wat is daarmee? Moet je die nog? ALs jij nou eens verder kijkt dan je neus lang is.... Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Peter - 18-03-2009 Ekslem Wrote:007 Daar moet toch wel een plaatje van te vinden zijn? :razz: Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Mukkus - 18-03-2009 Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Wat is daarmee? Moet je die nog? Nee. Krijg ik nog antwoord? Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - gittermaster - 18-03-2009 Daar ik vandaag op de Schiekade werk, komt Legion straks 4 vd 5 plaatjes brengen \ ![]() Moet ik er nog eentje en natuurlijk nog wat spelers voor mijn sterrenteam... Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Mukkus - 18-03-2009 gittermaster Wrote:natuurlijk nog wat spelers voor mijn sterrenteam... Ik stuur mijn dubbele Feyenoorders wel naar je toe! Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - gittermaster - 18-03-2009 dank Muk, maar heb ervan afgezien om er een meest waardeloos elftal van te maken... Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Mukkus - 18-03-2009 Ow, dan stuur ik je wel een combinatie van AZ, Twente en Heerenveen-spelers. Geen probleem. Feyenoord-logootje erbij? Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - gittermaster - 18-03-2009 Pranjic moet er uiteraard nog in, Elija zal er ook bij gaan en van Az heb ik er al een aantal Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Bumme - 18-03-2009 gittermaster Wrote:Pranjic moet er uiteraard nog in, Elija zal er ook bij gaan en van Az heb ik er al een aantal Ajax 2009 - 2010 dus? Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Mukkus - 18-03-2009 Bumme Wrote:gittermaster Wrote:Pranjic moet er uiteraard nog in, Elija zal er ook bij gaan en van Az heb ik er al een aantal Dan moet Gitter nog wel op zoek naar een stickertje van een 43-jarige spaanse reservespits. ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Legion - 18-03-2009 gittermaster Wrote:Daar ik vandaag op de Schiekade werk, komt Legion straks 4 vd 5 plaatjes brengen \ Gezellig kantoortje Gitter. ![]() Ik herinner me ineens dat ik nog wat sterrenteamspelers in moet plakken. Nou ja anders maar 11 Feyenoord logos Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - gittermaster - 18-03-2009 wellicht heb ik wat spelers voor je sterrenteam, laat maar weten welke ajacieden je nodig hebt, neem ik die mee voor de volgende lunch ![]() Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Fred Naaigaren - 19-03-2009 Nou Gitter, nu je toch in Rotterdam bent, had ik je graag doorgestuurd naar Kralingen. Maar helaas zit nr. 151 niet in de stapel. Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - gittermaster - 20-03-2009 dat verdomde psv-logo.... Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Gerben Zonderland - 20-03-2009 gittermaster Wrote:dat verdomde psv-logo.... Ja, lelijk is die, he? :8: Re: Het grote AH voetbalplaatjes topic! - Fred Naaigaren - 20-03-2009 gittermaster Wrote:dat verdomde psv-logo.... Dan moet ik nog even in het stapeltje van de dochter van mijn vriendin kijken, want die heeft alle glimmende apart gehouden. Die mocht in niet ruilen van haar (zij is de baas). |